Salut. Am ceva problema la vito.Asta iarna pornea mai greu iar pana mi-am dat seama ca 2 bujii sunt in scurt si releul praf, deja era in 25 martie )
Mi-am luat 4 bujii,bosch si releu nou si le-am schimbat.
Masina are momente.In unele dimineti porneste cat de cat ok , iar in alte dimineti nu porneste deloc.Pot sa invart pana mor bateria. La spray porneste .
Am dat vina pe alimentare...am zis ca se face vid din cauza sorbului si imi trage motorina inapoi .Am bagat aer pe furtune ,am balbotat in rezervor(stau mereu cu juma de rezervor) si am montat o supapa unicsens pe tur.
Aceeasi poveste .Are momente cand nu porneste deloc si asta am observato daca o las mult peste 10 ore...
Am dat vina pe injectoare,am verificat returul (ochiometric) si nu da ..(poate asa zic eu ,dar la eprubeta poate fi altceva).
Pe tester mi-a dat un car de erori,pentru ca nu am mai puso de 1 an pe tester iar in parioada asta am mai scos mufe cu motorul pornit ,am mai scos un airbag...dar dupa ce le-a sters nu a mai memorat nimic.
Testerul in cauza nu avea si date reale in timp pentru injectoare...insa eu tare mult cred ca am probleme de la senzorul de presiune de pe rampa.Daca era injector ar fi trebuit sa porneasca greu mereu,nu? Daca a apucat sa porneasca dimineata,porneste ok toata ziua pe urma.
Ce sa fie de vina?
Sa prinda cumva aer pe la filtrul de motorina?NU vad bule pe furtune...
Mi-am luat 4 bujii,bosch si releu nou si le-am schimbat.
Masina are momente.In unele dimineti porneste cat de cat ok , iar in alte dimineti nu porneste deloc.Pot sa invart pana mor bateria. La spray porneste .
Am dat vina pe alimentare...am zis ca se face vid din cauza sorbului si imi trage motorina inapoi .Am bagat aer pe furtune ,am balbotat in rezervor(stau mereu cu juma de rezervor) si am montat o supapa unicsens pe tur.
Aceeasi poveste .Are momente cand nu porneste deloc si asta am observato daca o las mult peste 10 ore...
Am dat vina pe injectoare,am verificat returul (ochiometric) si nu da ..(poate asa zic eu ,dar la eprubeta poate fi altceva).
Pe tester mi-a dat un car de erori,pentru ca nu am mai puso de 1 an pe tester iar in parioada asta am mai scos mufe cu motorul pornit ,am mai scos un airbag...dar dupa ce le-a sters nu a mai memorat nimic.
Testerul in cauza nu avea si date reale in timp pentru injectoare...insa eu tare mult cred ca am probleme de la senzorul de presiune de pe rampa.Daca era injector ar fi trebuit sa porneasca greu mereu,nu? Daca a apucat sa porneasca dimineata,porneste ok toata ziua pe urma.
Ce sa fie de vina?
Sa prinda cumva aer pe la filtrul de motorina?NU vad bule pe furtune...
Comment