Salut.
Am o mica problema cu supapa ce comuta instalatia de incalzire din masina pe rece sau cald. Siguranta care este in circuitul acestei supape este siguranta f12 de sub scaunul soferului.
Problema apare cand incepe sa fie frig afara. Supapa incepe "de nebuna" sa comute pe inchis/deschis doar cand masina este oprita complet. In momentul in care motorul este pornit, supapa functioneaza in mod normal.
Eu banuiesc ca ar fi o problema de la sistemul Sirocco (sau cum s-o scrie ca nu-s informat ). Daca scot siguranta f12, controlul de cald/rece de pe bord evident ca nu mai functioneaza si instalatia ramane doar pe cald.
In plus cand motorul este oprit si pornesc Sirocco, baga doar aer rece. Cu f12 pusa baga aer cald.
Aveti idee care e traseul asta nemernic al supapei asteia? Nu de alta, dar iarna am ramas de vreo 2 ori fara baterie peste noapte .. si nu prea e placut sa ai un Vito 112cdi full-option care pleaca la sfert de cheie la -20 grade .. fara baterie
Am o mica problema cu supapa ce comuta instalatia de incalzire din masina pe rece sau cald. Siguranta care este in circuitul acestei supape este siguranta f12 de sub scaunul soferului.
Problema apare cand incepe sa fie frig afara. Supapa incepe "de nebuna" sa comute pe inchis/deschis doar cand masina este oprita complet. In momentul in care motorul este pornit, supapa functioneaza in mod normal.
Eu banuiesc ca ar fi o problema de la sistemul Sirocco (sau cum s-o scrie ca nu-s informat ). Daca scot siguranta f12, controlul de cald/rece de pe bord evident ca nu mai functioneaza si instalatia ramane doar pe cald.
In plus cand motorul este oprit si pornesc Sirocco, baga doar aer rece. Cu f12 pusa baga aer cald.
Aveti idee care e traseul asta nemernic al supapei asteia? Nu de alta, dar iarna am ramas de vreo 2 ori fara baterie peste noapte .. si nu prea e placut sa ai un Vito 112cdi full-option care pleaca la sfert de cheie la -20 grade .. fara baterie
Comment