Buna seara ,
Detin un Mercedes Vito 108 CDI din anul 2000 si am o problema , masina nu porneste la cheie , nici la rece nici la cald .
Singura modalitate de a o porni este tractata sau folosind spray , dupa ce porneste motorul merge perfect rotund .
Daca de exemplu o pornesc trasa si o tin aproximativ o ora pornita , o opresc si o pornesc imediat tot nu porneste la cheie , trebuie sa o trag iar sau sa ii dau cu spray.
Am observat bule de aer pe furtunul de vine din pompa in filtru , am anulat filtrul de combustibil , am legat furtunele pe direct , nu mai am bule de aer dar masina tot nu porneste . Am inlocuit pompa de combustibil si de joasa cu altele , second cei drept insa acelasi simptom , masina nu porneste la cheie . Am inlocuit senzorul de la arbore si senzorul de presiune de pe rampa , cel dinspre cutia de viteze insa tot fara rezultat . Am anulat rezervorul , am pus motorina intr-un recipient unde am introdus cele 2 furtune tur/retur , masina tot nu porneste , decat impinsa bineinteles .
Innebunesc ! Mai aveti vreo idee , am uitat sa precizez , am testat masina de 2 ori , am folosit un Ethos si un Delphi , pe ambele un singur cod de eroare legat de incandescenta , releul de la bujii nu l-am inlocuit insa bujiile toate sunt verificate , fiecare in parte , se inrosesc foarte frumos si le-am pus si pe direct , eliminand releul .
Va rog daca mai aveti vreo idee este binevenita !
Maine am sa testez injectoarele cu eprubetele sa vad cat scoate pe retur .
Este posibil sa faca acest simptom din cauza chipului din cheie ? Am decat o singura cheie , dar am mai avut un Renault unde m-am confruntat cu o problema de chip si masina nu mai pornea sub nici o forma .
Astept raspuns din partea dvs.
Multumesc anticipant !
O seara buna .
Detin un Mercedes Vito 108 CDI din anul 2000 si am o problema , masina nu porneste la cheie , nici la rece nici la cald .
Singura modalitate de a o porni este tractata sau folosind spray , dupa ce porneste motorul merge perfect rotund .
Daca de exemplu o pornesc trasa si o tin aproximativ o ora pornita , o opresc si o pornesc imediat tot nu porneste la cheie , trebuie sa o trag iar sau sa ii dau cu spray.
Am observat bule de aer pe furtunul de vine din pompa in filtru , am anulat filtrul de combustibil , am legat furtunele pe direct , nu mai am bule de aer dar masina tot nu porneste . Am inlocuit pompa de combustibil si de joasa cu altele , second cei drept insa acelasi simptom , masina nu porneste la cheie . Am inlocuit senzorul de la arbore si senzorul de presiune de pe rampa , cel dinspre cutia de viteze insa tot fara rezultat . Am anulat rezervorul , am pus motorina intr-un recipient unde am introdus cele 2 furtune tur/retur , masina tot nu porneste , decat impinsa bineinteles .
Innebunesc ! Mai aveti vreo idee , am uitat sa precizez , am testat masina de 2 ori , am folosit un Ethos si un Delphi , pe ambele un singur cod de eroare legat de incandescenta , releul de la bujii nu l-am inlocuit insa bujiile toate sunt verificate , fiecare in parte , se inrosesc foarte frumos si le-am pus si pe direct , eliminand releul .
Va rog daca mai aveti vreo idee este binevenita !
Maine am sa testez injectoarele cu eprubetele sa vad cat scoate pe retur .
Este posibil sa faca acest simptom din cauza chipului din cheie ? Am decat o singura cheie , dar am mai avut un Renault unde m-am confruntat cu o problema de chip si masina nu mai pornea sub nici o forma .
Astept raspuns din partea dvs.
Multumesc anticipant !
O seara buna .
Comment