Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste la cheie ! Vito 108 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste la cheie ! Vito 108 CDI

    Buna seara ,

    Detin un Mercedes Vito 108 CDI din anul 2000 si am o problema , masina nu porneste la cheie , nici la rece nici la cald .
    Singura modalitate de a o porni este tractata sau folosind spray , dupa ce porneste motorul merge perfect rotund .
    Daca de exemplu o pornesc trasa si o tin aproximativ o ora pornita , o opresc si o pornesc imediat tot nu porneste la cheie , trebuie sa o trag iar sau sa ii dau cu spray.
    Am observat bule de aer pe furtunul de vine din pompa in filtru , am anulat filtrul de combustibil , am legat furtunele pe direct , nu mai am bule de aer dar masina tot nu porneste . Am inlocuit pompa de combustibil si de joasa cu altele , second cei drept insa acelasi simptom , masina nu porneste la cheie . Am inlocuit senzorul de la arbore si senzorul de presiune de pe rampa , cel dinspre cutia de viteze insa tot fara rezultat . Am anulat rezervorul , am pus motorina intr-un recipient unde am introdus cele 2 furtune tur/retur , masina tot nu porneste , decat impinsa bineinteles .
    Innebunesc ! Mai aveti vreo idee , am uitat sa precizez , am testat masina de 2 ori , am folosit un Ethos si un Delphi , pe ambele un singur cod de eroare legat de incandescenta , releul de la bujii nu l-am inlocuit insa bujiile toate sunt verificate , fiecare in parte , se inrosesc foarte frumos si le-am pus si pe direct , eliminand releul .
    Va rog daca mai aveti vreo idee este binevenita !
    Maine am sa testez injectoarele cu eprubetele sa vad cat scoate pe retur .
    Este posibil sa faca acest simptom din cauza chipului din cheie ? Am decat o singura cheie , dar am mai avut un Renault unde m-am confruntat cu o problema de chip si masina nu mai pornea sub nici o forma .
    Astept raspuns din partea dvs.
    Multumesc anticipant !
    O seara buna .

  • #2


    Ce parere aveti ? Cred ca problema cu pornirea este aproape rezolvata ... sa inlocuiesc injectorul 3 , recomandat si 4 ? Ce ziceti ?
    Last edited by Pleny; 12-16-2014, 10:56 AM.

    Comment


    • #3
      Bravo pentru imaginatie.Si da,daca vei inlocui injectorul ce corespunde eprubetei pline va porni la cheie(asta daca nu mai ai si alte dureri in zona injectiei).Din partea injectorului 4 mai merge cu el asa.Cit? nu stie nimeni.

      Comment


      • #4
        Multumesc Daniel , a fost o investitie de 10 lei necesara achizitionarii a 4 seringi si a 4 perfuzoare de la care am luat furtunele , ideea bineinteles este la indemana fiecaruia - YOUTUBE . Asadar , am inlocuit injectorul 3 si masina porneste la cheie , cei drept dupa vreo 4-5 ture de motor , pun pe seama celuilalt injector . Iata,dupa multe zile de munca si bataie de cap am reusit ! Ceea ce m-a indus in eroare si m-a facut sa nu mai ma gandesc la returul injectoarelor a fost gandirea eronata cum ca o supapa de sens pusa pe returul injectoarelor a rezolvat treaba ... gresit va spun acum ! Va multumesc , sper ca acest post sa fie de ajutor si altora . O seara buna !
        Last edited by Pleny; 12-16-2014, 18:59 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Pleny View Post
          Multumesc Daniel , a fost o investitie de 10 lei necesara achizitionarii a 4 seringi si a 4 perfuzoare de la care am luat furtunele , ideea bineinteles este la indemana fiecaruia - YOUTUBE . Asadar , am inlocuit injectorul 3 si masina porneste la cheie , cei drept dupa vreo 4-5 ture de motor , pun pe seama celuilalt injector . Iata,dupa multe zile de munca si bataie de cap am reusit ! Ceea ce m-a indus in eroare si m-a facut sa nu mai ma gandesc la returul injectoarelor a fost gandirea eronata cum ca o supapa de sens pusa pe returul injectoarelor a rezolvat treaba ... gresit va spun acum ! Va multumesc , sper ca acest post sa fie de ajutor si altora . O seara buna !
          Colegule , daca faceai o testare adecvata cu Star te scuteai de atatea piese schimbate si dureri de cap ... probleme cred ca mai ai inca .
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            Originally posted by king kong View Post
            Colegule , daca faceai o testare adecvata cu Star te scuteai de atatea piese schimbate si dureri de cap ... probleme cred ca mai ai inca .
            Încã nu am întîlnit ca STARul sã depisteze supapa de sens pusa pe returul injectoarelor, e o problemã mecanicã dar nu electronicã.....

            Comment


            • #7
              Cu Starul vedeai corectia pe injectoare si ce injector este dus . Vezi ca s-au mai enumerat vreo cateva piese schimbate de pomana care iar se vedeau pe Star . Masina nu pornea din cauza acelei supape de sens pe returul injectoarelor ci din cauza injector defect si cine stie ce probleme mai are pe sistemul de alimentare ... dar daca nu accepti niste sfaturi din partea unor colegi care se mai pricep cat de cat atunci schimba forumul cu unul unde se discuta despre cum sa fim ironici . Bafta
              Last edited by king kong; 12-21-2014, 13:48 PM.
              Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

              Comment


              • #8
                Daca dispuneti de fonduri va recomand sa reparati cele doua injectoare care dau prea mult pe retur. De aici aveti si probleme su pornirea greoaie.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF