Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Termoflot (racitor ulei)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Termoflot (racitor ulei)

    Va salut, am un Vito 112 CDi - 638, din 2001, motor 611.980.
    M-am trezit cu un fel de vasilina in vasul de expansiune si m-am gandit ca s-a ars garnitura de chiulasa.
    Am dat chiulasa jos, dar garnitura nu arata a fi ciupita deloc. Am dus chiulasa la verificat si n-are nicio fisura.
    Poate fi termoflotul de vina ? A mai intampinat cineva problema asta ?
    Am deschis acest topic deoarece folosind functia search n-am gasit nimic legat de acest capitol.
    Multumesc pt. eventualele sfaturi/pareri.

  • #2
    Buna seara !


    Binenteles ca poate fi si de acolo. Pana la faza de a lua un racitor de ulei nou, ai putea sari peste el cu ceva efort. Apoi speli motorul pe traseele de racire si opereaza masina fara racitor de ulei in circuit.

    Daca nu mai apare "vasilina" in vasul de expansiune, tocmai ai gasit problema si e cazul sa-ti cauti alt racitor de ulei.

    Ca idee, notiunea de "racitor de ulei" este improprie in cazul unui asa-zis termoflot. Mai degraba "dispozitiv de mentinere cat mai constanta a temperaturii uleiului", sau "de aducere cat mai rapida a uleiului la temperatura optima", aia e altceva...

    Racitor e ala expus direct curentilor de aer, nu un dispozitiv care incearca sa "imprieteneasca" doua lichide de temperaturi foarte apropiate in regim de lucru normal.


    Dragos

    Comment


    • #3
      Buna seara Dragos si multumesc pt. sfatul de a "sari" peste "dispozitivul de mentinere cat mai constanta a temperaturii uleiului" dar este imposibil de realizat in acest moment deoarece motorul este demontat, asa cum am specificat anterior.
      Il voi supune maine unui test pe bancul de verificare.

      Ghilimelele pe care le-ai pus cuvantului vasilina sper ca n-ai vrut sa le folosesti acolo deoarece vasilina este popularul cuvantului vaselina !
      Consultarea unui dictionar al limbii romane ar putea fi benefica !

      Catalin
      Last edited by CataAClass; 03-19-2014, 23:29 PM.

      Comment


      • #4
        Buna seara !


        Catalin draga, nu-ti complica viata incercand sa ma trimiti la dictionare, s-ar putea sa nu fii suficient de pregatit pentru asa ceva ! Pe de alta parte, nu ma intereseaza ce variante se mai foloseau in perioada interbelica si/sau in zona de unde provii tu in loc de "vaselina", ceea ce ai gasit in motorul tau nu e nici una din posibilele variante...

        Revenind la chestii mai tipice pentru acest forum, cu atat mai mult ca motorul este demontat, acum s-ar putea sa ai loc mai mult sa-ti faci de cap pe langa el si sa fentezi "racitorul" ala. Si eventuala "fenta" poate sa ramana chiar definitiva sau eventual extinsa la un radiator de ulei in toata puterea cuvantului, daca simti nevoia.

        Ca sa-ti dau mai mult de gandit, am avut o situatie cu motorul diesel al unei alte marci unde am gasit in vasul de expansiune antigel amestecat cu motorina. Masina avea un asa-zis termoflot pe combinatia apa/motorina, dar dispozitivul era OK. Problema a fost de altundeva, ghici de unde ? Un mic indiciu: solutia nu se gaseste in DEX...



        Dragos

        Comment


        • #5
          Aviz celor care au problema cu ulei in lichidul de racire: daca se neglijeaza, sau se amina rezolvarea acestei probleme, rezultatul poate fi umflarea garniturilor de cauciuc ale radiatorului, si "aruncarea" lor, sau chiar umflarea unor furtune urmata la scurt timp de gaurirea lor.
          La mine asa s-a petrecut, am neglijat problema si acum am un radiator care curge si un furtun cirpit cu un cot de cupru de instalatii.
          Partea proasta este ca am cumparat termoflot nou, si totusi inca n-am scapat de ulei. Inca mai sper sa fie resturi din instalatia de racire, si sa nu fiu nevoit sa schimb garnitura de chiuloasa.
          Stie cineva in Iasi, unde se poate repara un radiator?

          Comment


          • #6
            va salut
            am si eu aceasi problema- ULEI IN VASUL DE EXPANSIUNE
            v 220 din 2001.
            a aparut problema dupa ce am montat termostat( am luat masina acu 2 ani si nu se incalzea mai mult de 60 grade, acu sta frumos la 80 si apare o spuma de ulei in vas)
            am tot scos din ea crezand ca se spala circuitul de la inlocuirea antigel;ului si marirea temperaturii de lucru dar degeaba.
            ma gandesc la 3 variante
            -radiator de ulei ( termoflot in limbajul mecanicilor mai vechi)
            -garnitura de chiulasa
            -chiulasa fisurata

            daca cineva a avut aceasta speta va rog sa ne comunice ce a fost ( ca inititatorul topikului nu a terminat topikul cu un raspuns.
            ma gandesc sa inlocuiesc in prima faza radiatorul de ulei ( 220 lei pe hella)

            Comment


            • #7
              Salutari. Am cautat un topic pentru problema mea si nu am gasit nimic concret. Pentru un c class din '95, modelul clasic, 100kw, motor de 1998 cmc, unde se afla termoflotul si pe ce circuit?

              Sent from my Le X820 using Tapatalk

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF