Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema - bord mercedes vito w638

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema - bord mercedes vito w638

    Salut! Am o problema cu bordul (mai exact cu ceasul de bord). Problema consta in aprinderea permanenta a ceasurilor din bord (vitezometru, turometru, indicatorul de motorina si indicatorul de temperatura a apei). Acestea raman aprinse mereu, practic nu se sting nici dupa ce scot cheia din contact. Stie cineva care ar fi cauza si cum poate fi remediata aceasta problema?
    P.S. Am schimbat ceasul de bord recent deoarece celalalt nu imi arata kilometrii parcursi. Am un Mercedes-Benz Vito 108 CDI din 2001.

  • #2
    Salut
    La mine la 112 cdi w638 an 2000 dupa ce scot cheia din contact ramane acul la motorina la 1/4 becurile din bord aprinse si arata si kilometrii masinii dar dupa vreo 5 minute se sting si acul de motorina se duce pe 0

    Comment


    • #3
      Aceeasi problema am si eu, doar ca la mine nu se mai sting. Raman aprinse in permanenta.

      Comment


      • #4
        probleme bord mecedes vito 638

        Aceeasi problema am si eu, la mine nu se mai sting. Raman aprinse in permanenta. ma ajuta si pe mine cineva?

        Comment


        • #5
          Intrerupatoarele de usi deschise sunt in regula? Am auzit odata de o problema similara, cauzata de un intrerupator sau de firele lui, nu mai stiu exact. Stiu ca pare greu de crezut, dar este posibil, deoarece bordul este iluminat cind se deschide usa la sofer (cel putin).

          Comment


          • #6
            bord mercedes vito 110 cdi

            salut
            poti sa ma ajuti si pe mine? tu ai rezolvat problema cu bordul? cum ai facut pana la urma?
            eu am problema asta doar de o saptamana dar daca tot las bordul aprins non - stop raman fara baterie pana la urma.
            te rog spune-mi si mie cum ai rezolvat....
            eu am taiat firul 4 rosu cu galben de pe mufa neagra (are plus continuu) si il conectez doar cand merg cu masina, dar de cate ori il intrerup taie si memoria ceasului de pe bord


            te rog astept raspuns
            multumesc

            Comment


            • #7
              salut. Am rupt acea banda flexibila de la display-ul din bord, cer pareri,solutii. Multumesc

              Comment


              • #8
                salut
                nu ai decat sa schimbi toate ceasurile de bord. este singura solutie. tot pt asta am inlocuit si eu bordul, dar ai grija ca sunt 3 modele de bord
                fara abs
                cu abs ai modelul la care jos sub turometru e scris ets
                cu abs ai modelul la care jos sub turometru e desenata o roata ( in principiu model dupa 2000-2004.
                daca nu iei modelul tau poti sa ai probleme... vezi ce am patit eu si stau becurile aprinse.
                poti sa ma suni pe tlf daca mai ai nevoie de ajutor 0740032543

                Comment


                • #9
                  Se poate lipi banda cu o statie de aer cald,sau cauta pe forum deoarece era o rezolvare postata si chiar niste poze cu lucrarea

                  Comment


                  • #10
                    ceasurile raman aprinse din cauza intrerupatorului din stanga volanului cel de proiectoare ceata.la mine cel putin raman aprinse si daca misc de intrerupatorul de proictoare se sting se aprind in fct de cum il ating.deci acolo ii problema.incepe prin a schimba intrerupatorul sau sa vezi ce este cu el.o zi buna

                    Comment


                    • #11
                      Banda flexibila o poti lipi prin incalzire cu pistolul de lipit dar ai grija sa nu arzi banda ,caldura activeaza adezivul,varful pistolului sa fie curat fara fludor, curata lamelele de pe placa pozipionezi corect banda si incalzesti dar cu simt eu asa am procedat

                      Comment


                      • #12
                        Salut! Am si eu o problema cu bordul , am incercat sa o pornesc si am ramas fara curent in baterie , in acel moment au inceput sa licareasca becurile EBV si ABS.Am incarcat bateria,am pornit,dar nu mai merge nimic in bord,in afara de cele doua becuri licarind.Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat?E vorba de un V200 din 2001.

                        Comment


                        • #13
                          1997 , motor 2,3TD Nu functioneaza kilometrajul (trebuie sa verific intai senzorul de la cutie , am citit in topic ) , acul de la temperatura are momente cand sare haotic spre limita superioara a cadranului , luminile de pozitie nu funtioneaza decat cate una pe fiecare latura a masinii ( in cruce ca sa ma exprim mai plastic )....inchiderea la o usa functioneaza haotic , cand nu se inchide , cand nu se deschide .
                          La dreaq , la T4 multivan mai vechi cu 4 ani nu exista nici o problema din asta ...Nu vreau sa supar pe nimeni dar este NET superior VW T4 Mercedesului Vito , ma refer la astea din generatiile vechi .MULT mai robusta , piese mai ieftine , tinuta de drum mai buna (pare mai ingust VW dar sta mult mai bine pe viraje ) , tabla mai faina , consum mai mic , impartirea habitaclului mai buna , si desi ergonomia scaunelor vizual pare a spune altceva , mai comod . Unde mai pui ca are si neon deasupra mesei , nu-ti dai cu inghetata pe tricou . Sau cu ce va place .
                          Cu acul de temperatura , as incepe cu sonda de pe motor . La asta e una singura sau exista inca un comanda ventilatorului ?
                          Cu luminile alea , a mai patit cineva ?
                          Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                          bergen_b13empfang@yahoo.de

                          Comment


                          • #14
                            Salut

                            Salut, am si eu un vito si mai intalnesc cate o problema, ultima a fost cu ceasul din bord incercand sa-i schimb vreo doua beculete si ups! s-a smuls banda de la afisajul electronic. Cu un pic de indemanare am lipit-o inapoi si funcitoneaza perfect ( am economisit si in jur de 100 euro )

                            Comment


                            • #15
                              Salut! Cum ai lipit banda de la afisaj?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF