Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Indicator bujie aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indicator bujie aprins

    Salutari. Alta problema pe langa plafonarea la 3000 rpm. Becul indicator de la bujii sta aprins permanent. Asta vara s-a ars o bujie si nu am reusit sa o scot, riscam sa o rup, mecanicul a zis ca va porni si asa, urma sa dau jos chiuloasa, becul se stingea dupa 20 sec. Motorul porneste dar becul ramane aprins permanent acum. Va rog sfaturi, multumesc.

  • #2
    Erori colegu , erori . Diagnoza ai facut ?
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Buna seara la toti iubitorii de MB,schimba bujia sa bujiile,trebuie verificate si daca iti este arsa una,mai bine le schimbi pe toate,e destul de greu de umblat la ele,asa am patiti si eu.

      Comment


      • #4
        Originally posted by king kong View Post
        Erori colegu , erori . Diagnoza ai facut ?
        Am facut diagnoza cu un OBDII si a dat bujii si semnal iesire bujii sau ceva de genul... Mentionez ca motorul porneste usor dar becul indicator nu se mai stinge. Nu stiu daca ar fi pornit in doar doua bujii, sa se mai fi ars una ?

        Comment


        • #5
          Porneste si cu toate bujiile arse ... pune si erorile , ce erori ai P1481, P1482 ?
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            Sal.iti spun eu ce sa faci!Da jos releul de buji,,,decapsuleaza-l,,,vezi ca are pe margine un fel de silicon,,,si scoate afara circuitul si cind il intorci pe spate o sa vezi ca ai intrerupt un circuit,,,,,i-a un pistol de lipit si cositoreste din nou circuitul!Nu am efectuat poze ca iti puneam sa vezi ,,acum 2 saptamini i-am efectuat unui coleg aceiasi operatiune,,,,ii dadea aceleasi simptome!

            Comment


            • #7
              Inainte de a desface releul, eu sugerez sa se scoata mufa cu 4 fire groase ce pleaca din el, si cu un multimetru sa se masoare rezistenta intre fiecare fir si masa. Alea sunt fix firele care duc la bujii. Daca sunt 2 sau mai multe picate, martorul luminos nu se mai stinge.

              Comment


              • #8
                Si eu am avut aceasi problema ,am rupt o bujie ,am facut un scurt circuit si s a ars o iesire din releu
                cositorit si merge ca nou

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF