Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

edc aprins la bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • edc aprins la bord

    Bunã,am o problema la un vito 112 cdi,la bordul maºini e aprins edc ºi masina nu se accelereazã mai mult de 3000 ºi în mers.Am fãcut un test ºi zice fuell cutt off.Dacã vrea cineva sã-mi spunã ce înseamnã aceastã eroare.Vã mulþumesc

  • #2
    Incearca sa-i schimbi filtrul de motorina prima data inainte de toate !!!

    Comment


    • #3
      Fuel cut off solenoid iti taie motorina ... EDC aprins in bord poate fi din mai multe cauze . Pune si codul cu P si explicatia exacta .
      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

      Comment


      • #4
        Filtrul e nou la fel ºi supapã aia de retur de pe filtru la testãr imi arãta poziþia piesei defect în spate la filtrul de motorinã

        Comment


        • #5
          Pui totusi si codul ala si cu explicatia care o da testerul ( exact cum scrie ) . Diagnoza cu ce ai facut-o ?
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            Codul nu-l mai ºtiu dar cred cã rezolv problema supapa de retur e stricatã deºi e nouã am comandat-o pe original acum ºi costã 80 ron este rupt arcul în ea trebuie sã aºtept 10 zile dupã piesã.Vã multumsc sper sã fie aºa .

            Comment


            • #7
              Cred ca acea supapa face mai mult decat retur,cat timp motorina este rece o recircula prin filtru si atunci cand motorina este foarte calda o lasa sa se intoarca in rezervor ,racind-o in prealabil.
              Dar limitarea in 3000 ture este un saffe-mode,este ceva ce sesizeaza calculatorul si pune motoru in protectie ori eu nu cred ca calculatorul sesizeaza acea supapa!
              Last edited by ionut_invest; 01-22-2014, 15:19 PM.

              Comment


              • #8
                Nici eu nu înþeleg ce s-a întâmplat,dupã ce am schimbat filtrele de motorinã,ulei ºi uleiul dîn ea sã întâmplat totul.Pânã acum nu am avut nici o problema cu vito.Deºi are vreo 400000 de km o am de 3 ani ºi nu am pãþit nimic

                Comment


                • #9
                  mai am o întrebare am gãsit sub scaun la ºofer un furtun transparent ce rol are cã eu nu vãd unde ar putea duce

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by luciannicolae View Post
                    mai am o întrebare am gãsit sub scaun la ºofer un furtun transparent ce rol are cã eu nu vãd unde ar putea duce
                    Furtunul este pentru acumulator .
                    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                    Comment


                    • #11
                      Îþi mulþumesc pentru rãspuns eu am suflat pe el ºi nu ºtiu unde duce,nici nu e înfundat.

                      Comment


                      • #12
                        Duce sub masina in aer , este pentru evacuarea vaporilor care se degaja din baterie ... la partea superioara a bateriei originale si nu numai ai pe ambele laterale niste gauri care de obicei sunt astupate cu niste dopuri ... stutul in forma de L care este pe furtun intra intr-o gaura .
                        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                        Comment


                        • #13
                          Eºti un domn.mulþumesc

                          Comment


                          • #14
                            Revin cu rezolvarea problemei mele sa rezolvat.Astãzi am primit piesele ºi la mecanic cu ele le-am schimbat ºi tot aºa dupã care a desfãcut supapa aia fuel shut off în partea stânga a motorului,când ce sã vezi toatã înfundata am curãþat-o ºi la loc cu ea.Totul merge strunã.Vã mulþumesc pt sfaturi.

                            Comment


                            • #15
                              Pai nu era rupt arcul la supapa aia??

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF