Salut !
Am un Vito 112CDI an 2000,are momente cand nu mai vrea sa porneasca ,aceste momente nu sunt regulate ,se poate intampla la 2 zile sau la 30 de zile.
- In momentul cand nu vrea sa mai porneasca temperatura motorului poate
fi de 30,60,90 grade C,
- Filtru de motorina se goleste (de motorina clar ,si se umple cu aer)
Daca o fortez sa porneasca (cu sprei sau cu carpa imbibata in benzina) porneste.
Dupa ce opresc motorul si privesc furtunul de intrare a motorinei in filtru (care este transparent) vad cum usor ,usor pleaca motorina inapoi spre rezervor si clar apare aer pe furtun(dar asta nu inseamna ca nu porneste)
Dupa pornire,(2-3 min), pe furtunul care duce de la filtru la pompa de joasa presiune la fiecare 3-5 sec. trece cate o bula de aer catre pompa de joasa presiune,
aer care nu se vede si pe furtunul de intrare a motorinei in filtru
Am schimbat supapa de recirculare de pe filtru de motorina(retur)
si considerand ca pompa de joasa face absorbtie(vacum) pompa-conducta(furtun)-filtru fitru-rezervor,am schimbat si conducta(furtun) de la pompa de joasa presiune si filtru de motorina.
Concluzie !Degeaba ,cand nu vrea ,nu porneste(total aleatoriu),sunt blocat si ma intreb pe unde poate intra aer in filtru de motorina.
Furtunul de retur nu cred ca poate fi fisurat pentru ca este sub presiune si ar da motorina afara
Am un Vito 112CDI an 2000,are momente cand nu mai vrea sa porneasca ,aceste momente nu sunt regulate ,se poate intampla la 2 zile sau la 30 de zile.
- In momentul cand nu vrea sa mai porneasca temperatura motorului poate
fi de 30,60,90 grade C,
- Filtru de motorina se goleste (de motorina clar ,si se umple cu aer)
Daca o fortez sa porneasca (cu sprei sau cu carpa imbibata in benzina) porneste.
Dupa ce opresc motorul si privesc furtunul de intrare a motorinei in filtru (care este transparent) vad cum usor ,usor pleaca motorina inapoi spre rezervor si clar apare aer pe furtun(dar asta nu inseamna ca nu porneste)
Dupa pornire,(2-3 min), pe furtunul care duce de la filtru la pompa de joasa presiune la fiecare 3-5 sec. trece cate o bula de aer catre pompa de joasa presiune,
aer care nu se vede si pe furtunul de intrare a motorinei in filtru
Am schimbat supapa de recirculare de pe filtru de motorina(retur)
si considerand ca pompa de joasa face absorbtie(vacum) pompa-conducta(furtun)-filtru fitru-rezervor,am schimbat si conducta(furtun) de la pompa de joasa presiune si filtru de motorina.
Concluzie !Degeaba ,cand nu vrea ,nu porneste(total aleatoriu),sunt blocat si ma intreb pe unde poate intra aer in filtru de motorina.
Furtunul de retur nu cred ca poate fi fisurat pentru ca este sub presiune si ar da motorina afara
Comment