Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor ulei aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor ulei aprins

    Buna. Am un Vito 112 cdi din 2001 si mi se aprinde martorul de la ulei la 2 secunde dupa pornire si imi pica ceasul de la turometru la zero,mi se mai aprinde si triunghiul galben din bord. Precizez ca am schimbat uleiul imediat dupa ce am vazut ca se aprinde becul dar problema persista. Motorul merge bine,fara batai sau zgomote, foarte rotund. Am desfacut si busonul de ulei din stanga motorului, cel de langa filtrul de aer si cu motorul pornit arunca ulei. Ma ajutati cu un sfat, din ce cauza se pot intampla acestea?

  • #2
    Problema ta este electrica , incepe cu senzorul de ulei scoate mufa si verifica sa nu fie ulei acolo , daca e umeda schimbal, umiditatea ii schimba rezistenta si iti da acele erori .

    Comment


    • #3
      Bulb are aceasta masina? sau doar senzor de nivel?

      Comment


      • #4
        Nimeni nici o parere? Vi sa aprins vreodata martorul de la ulei din bord? Cum s-a manifestat?

        Comment


        • #5
          Martorul de nivel la ulei e comandat de senzorul de nivel ce e prins pe baie.Bulb nu stiu sa aiba.Am patit odata sa mi se aprinda indicatorul de nivel la ulei si nu s-a mai stins decit dupa inlocuirea senzorului.Daca vrei un senzor vechi si defect,pentru a-l studia,eventual repara ti-l pot trimite pe curier(platesti curierul)ca sint in tara zilele astea.
          Multa bafta

          Comment


          • #6
            A influentat in vreun fel ceasurile de bord cand ti sa aprins becul?

            Comment


            • #7
              Nu,la mine functiona totul ,doar era martorul de nivel ulei aprins

              Comment


              • #8
                pin 1 is the output signal, which is pulse width modulated.
                pin 2 is ground
                pin 3 is 5v supply

                check the pin 2/3 values - should measure 5v across them.

                after that you will need a meter with duty cycle.

                values of between 20% and 80% mean oil temperature, level and quality are OK.
                values less than 20% mean oil temp or level is low, or quality is poor.
                values above 80% mean temp or level is too high, but quality is good.

                all tests should be done with engine running and wiring connected.


                Ma ajuta cineva sa pot interpreta valorile? Cum se procedeaza?

                Comment


                • #9
                  salutare.si mie mi se aprinde martorul de ulei in bord dar dupa cateva minute se stinge.asta se intampla in timpul mersului.ma puteti ajuta si pe mine.mentionez ca sunt la prima masina mercedes si nu ma prea pricep.vito 111 cdi.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,la mine(220 cdi 1999)sa aprins in autostrada martorul de ulei,turometru,vitezometru si temperatura au cazut pe zero,m-am oprit imediat pe dreapta, oprit motorul am incercat sa repornesc dar nimic.Am miscat fisele de la unitatea de comanda(centrala de la picioarele pasagerului dreapta)si totul a revenit la normal,un contact...

                    Comment


                    • #11
                      Du-l la Ghita, te rezolva

                      Trimis de pe al meu SM-N7505 folosind Tapatalk

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF