Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Supapa EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supapa EGR?

    Tind sa cred ca asta e problema care cauzeaza fumul negru de la esapament!As vrea sa stiu si eu unde o pot gasi le vito 112?Eu nu ma prea pricep la mecanica dar pote gasind-o o pot curata sau mai stiu eu ce...,ca e cam scumpisoara,vreo 700 si de lei...Astept parerile voastre!Va multumesc!!!

  • #2
    In dreapta motorului,dupa ce scoti capacul de plastic ar trebuii sa o vezi.In lateral.Are, pe ea, o conducta cu unghi de 90 de grade.Mai are si un furtunas de vacum.Eu am anulat supapa EGR si nu scoate fum negru.O poti anula bagand un surub in furtunul de vacuum si apoi pui furtunul la loc.Ai grija ce fel de surub bagi sa il poti scate daca e nevoie.Dar cand scoate fum negru?Tot timpul sau numai cand il turezi si dai drumu apoi la acceleratie?Al meu asa facea si a fost de la catalizatoare.

    Comment


    • #3
      Merci mult!Cred ca scoate fumul cand o tutrez,in general peste 2000 de turatii!!!Ma duc sa-l caut si sa probez!Bafta multa!

      Comment


      • #4
        Am gasit-o!Dar oare nu are efecte secundare sa o anulez?Astept parerile voastre!Pa-pa!

        Comment


        • #5
          Supapa egr iti face posibila recircularea gazelor pana la 1500 rpm.Dupa aceea nu mai face nimic.Teoretic efectele secundare ar fi ca poluezi mai mult si ca pana la 1500 rpm motorul ar fi mai economic.Dar spune-mi acum de cate ori ai mers la 1500 de ture?Prea putin nui asa?Anuleaza in primul rand ca sa afli daca ea e problema.Dar chiar daca scoate fum motorul trage ca inainte sau nu mai are vlaga?Daca o bagi in sarcina(la deal sau a-5-a peste 120km/h) intra pe avarie?Se limiteaza la 3000 de ture?

          Comment


          • #6
            Merci pt detalii!Pai merge normal,doar fuful ala ma irita,trece si de 5000 de turatii...Fumul se observa la plecarile de pe loc si cand schimb vitezele...O sal anulez daca e vb de atata lucru...,ca de mers cu 1500 de turatii nici nu e sanatos!!!Bafta multa!

            Comment


            • #7
              Se poate anula fara probleme. A mea (108cdi) n-a fost prevazuta din fabrica cu EGR.

              Comment


              • #8
                Merci mult!!!Bafta!

                Comment


                • #9
                  Buna seara. Am si eu o problema cu egr-ul, la al meu Vito 112/2003, si anume: Am facut recarosare la masina , punand motorul de pe cea lovita. Meseriasii lu' peste mi-au spus, cand am fost sa iau masina ca am o problema la supapa egr. Eu cand am dus masina la schimbat nu avea nici o problema. Simptomele sunt urmatoarele: cand pun furtunasul care vine de la supapa la egr, merge rotund la relanti, dar cand accelerez galopeaza si nu trage. Cand desfac furtunul de la egr, si bag un surub in el merge perfect.care credeti ca ar fi cauza.

                  Comment


                  • #10
                    Eu zic ca ea e vinovata.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sulinaservice View Post
                      Eu zic ca ea e vinovata.
                      Buna seara. Care ,,ea". EGR sau supapa de vacuum? Dupa parerea mea, nu este de vina nici una, deoarece EGR-ul l-am schimbat cu cel de pe masina pe care am lovit-o si are aceleasi simptome, iar supapele acelea de vacuum, mai am una de pe masina lovita si le-am tot invartit, dar acelasi rezultat. Un mecanic cu care am vorbitmi-a spus ca s-ar putea sa-mi lipseasca o supapa de sens de pe circuit, posibil sa nu mi-o fi montat-o cei la care am schimbat motorul. Oricum cred ca va trebui sa merg pana la el caci el stie cu ce se mananca sistemul de vacuum.

                      Comment


                      • #12
                        Salut
                        Supapa egr si eventual galeria de admisie cu turbionare se pot anula din soft. In plus scapi si de egr. Trebuie blocat canalul de la evacuare cu un capac. Se obtine o economie in sensul ca nu mai ai nevoie de debitmetru, valva de comanda egr( identica cu cea de comanda turbina. In plus softul este a lui mercedes benz....

                        Comment


                        • #13
                          Buna seara. Multumesc pentru sugestie, dar eu cred ca daca cei de la mercedes au pus-o acolo, eu nu as vrea sa fiu mai, destept" ca ei si sa anulez tot. Multumesc inca o data.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF