Buna seara,
Va rog daca se poate sa imi trimiteti o poza cu furtunele de la pompitele de vacuum de la un Mercedes V220 CDI.Eu am umblat la galeria de admisie, la furtunul de la interculer care era spart si la EGR pe care l-am curatat si probabil nu le-am asezat in pozitia corecta, iar acum cand accelerez are tendinta de al se limita("da in nas" ca sa zic asa de cateva ori cand o turez la maxim), dupa care se limiteaza si nu se mai tureaza peste 3000 Rot/min. Daca le asez in alta pozitie conform unei diagrame pe care v-o atasez merge prost nu se mai tureaza si scoate fum albastru. Eu am doua pompite cu cate doua iesiri in partea de sus , cate una subtire si una groasa pe fiecare pompita si cate o iesire in partea de jos,dar la pompita mica iesirea din partea de jos are un dop (nu este pus de mine).Mai are si un filtru pe furtunele groase. Cele doua furtunase subtiri transparente stiu ca vin pe iesirile din mijlocul pompitelor, dar nu mai stiu exact cum vine furtunul mai gros de la shut-of, furtunul care vine de la ecltrovalva de la turbina si celalalt de pe sub galeria de admisie. Deci daca ma puteti ajuta cu niste poze VA ROG FRUMOS !!! - 0742307559, Costica
Va rog daca se poate sa imi trimiteti o poza cu furtunele de la pompitele de vacuum de la un Mercedes V220 CDI.Eu am umblat la galeria de admisie, la furtunul de la interculer care era spart si la EGR pe care l-am curatat si probabil nu le-am asezat in pozitia corecta, iar acum cand accelerez are tendinta de al se limita("da in nas" ca sa zic asa de cateva ori cand o turez la maxim), dupa care se limiteaza si nu se mai tureaza peste 3000 Rot/min. Daca le asez in alta pozitie conform unei diagrame pe care v-o atasez merge prost nu se mai tureaza si scoate fum albastru. Eu am doua pompite cu cate doua iesiri in partea de sus , cate una subtire si una groasa pe fiecare pompita si cate o iesire in partea de jos,dar la pompita mica iesirea din partea de jos are un dop (nu este pus de mine).Mai are si un filtru pe furtunele groase. Cele doua furtunase subtiri transparente stiu ca vin pe iesirile din mijlocul pompitelor, dar nu mai stiu exact cum vine furtunul mai gros de la shut-of, furtunul care vine de la ecltrovalva de la turbina si celalalt de pe sub galeria de admisie. Deci daca ma puteti ajuta cu niste poze VA ROG FRUMOS !!! - 0742307559, Costica