Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

martor EDC dupa 170kh/ora pe autostrada constanta bucuresti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • martor EDC dupa 170kh/ora pe autostrada constanta bucuresti

    Sal la toti detinatori de mercedes vito ,cu respect,,am o intrebare la toti cei care imi pot da citeva safturi la ceasta intimplare!
    Rulam pe autostrada constanta/bucuresti cu 160/170 kh/ora timp de 10 minute ptr a vedea cum se comporta masina la drum si a vedea daca imi intra ventilatorul de racire!Rulind la aceasta vitexa la un moment dat ma trexesc cu unul pe banda si frinez reducind viteza la 100km/ora si tot in acelasi timp s/a oprit motorul in care mi s/a aprins primul martorul EDC si dupa aceea ceilalti martori!Am tras pe banda de urgenta am stat un minut dupa care am pornit motorul si m/am pus in miscare!PROBLEMA ESTE CA DUPA ACEASTA INTIMPLARE CIND PORNESC MASINA NU IMI PLEACA LA SFERT DE CHEIE PORNESTE MAI IN LUNG ADICA SIMT O DIFERENTA INTRE CUM PORNEA INAINTE SI CUM PORNESTE ACUMA!MOMENTAN NU AM PROBLEME CU ACCELERATIILE AM PROBAT/O DIN NOU PINA IN 150KH/ORA SI TOTUL OK!SINGURA PROBLEMA ESTE PORNIREA,,,,,SA MA ASTEPT LA CEAV SENSORI DE RAMPA,INJECTOARE,ETC...PROBLEME CE PRIVESC EDC!VA MULTUMESC MULT,,,ORCE SFAT ESTE BUN.......PREVENTIV AM LUAT METABON PTR CURATAT SISTEMUL DE INJECTIE SI INJECTOARE!

    VA MULTUMESC!

  • #2
    Nu ai scris ce model de Vito,ai,an de fabricatie,parerea mea este sa o duci la un tester ca sa fi tu linistit ca nu are masina nimic.....

    Comment


    • #3
      Sal,La toti detinatorii de Vito
      Am avut si eu asa o problema si am schimbat filtrul de motorina si nu mai face de atunci.
      Inceara(la noi motorina are impuritati)

      Comment


      • #4
        salut,
        .... regulatorul de presiune este de vina....eu fac frecvent Olanda , car rulote...... si mi-a murit motorul , EDC s-a aprins...urcam o panta si tractam o rulota de 8 m ,pe A4 ...., am tras pe banda de urgenta...si a repornit imediat.... Ajuns acasa am mers la mecanic destept am pus testerul si rezultatul a fost cel la care m-am gindit eu ...regulatorul de presiune..... , dar mai incercati si electrovalva de la turbo....

        Comment


        • #5
          Originally posted by adyVito View Post
          salut,
          .... regulatorul de presiune este de vina....eu fac frecvent Olanda , car rulote...... si mi-a murit motorul , EDC s-a aprins...urcam o panta si tractam o rulota de 8 m ,pe A4 ...., am tras pe banda de urgenta...si a repornit imediat.... Ajuns acasa am mers la mecanic destept am pus testerul si rezultatul a fost cel la care m-am gindit eu ...regulatorul de presiune..... , dar mai incercati si electrovalva de la turbo....
          Litera mare, punctuatie, citeste regulamentul!

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Salut. Am si eu un Vito, 108CDI, din 2000. Nu reusesc sa scap de problema cu EDC-ul de vreun an si nu am gasit pana acum solutia.Am schimbat reg.presiune,filtru motorina,si tot nimik.
            Ceva idei?

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF