buna ziua...e vorba despre un vito din 2000 110 cdi...
1. pompa de inalta presiune...am fost la tester stiu ca e defecta si a venit timpul sa o schimb...simtome: cand da in greu nu se mai tureaza peste 3000 de ture si turbina se opreste la 2500 de ture...EDC aprins in bord permanent...
2. termostat blocat pe deschis...urca temperatura la motor foarte greu...la drum intins sta la 40 de grade...asta e de schimbat...
3.cand urca temperatura (mers incet si la deal) nu porneste electro ventilatorul decat daca pornesc aerul conditionat...sa fie termocupla?am curatat contacte,am refacut contacte unde a fost cazul,dar tot nu porneste.ma gandesc sa nu cumva neamtul de la care am luat vito sa nu fi dat de fapt de cap la treaba cu ventilatorul si sai fi scos termostatul?saptamana viitoare ma apuc de reparatii si trebuie sa ma misc repede...pana atunci astept sfaturile voastre.
1. pompa de inalta presiune...am fost la tester stiu ca e defecta si a venit timpul sa o schimb...simtome: cand da in greu nu se mai tureaza peste 3000 de ture si turbina se opreste la 2500 de ture...EDC aprins in bord permanent...
2. termostat blocat pe deschis...urca temperatura la motor foarte greu...la drum intins sta la 40 de grade...asta e de schimbat...
3.cand urca temperatura (mers incet si la deal) nu porneste electro ventilatorul decat daca pornesc aerul conditionat...sa fie termocupla?am curatat contacte,am refacut contacte unde a fost cazul,dar tot nu porneste.ma gandesc sa nu cumva neamtul de la care am luat vito sa nu fi dat de fapt de cap la treaba cu ventilatorul si sai fi scos termostatul?saptamana viitoare ma apuc de reparatii si trebuie sa ma misc repede...pana atunci astept sfaturile voastre.
Comment