Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

vito 110 cdi din 2000...multiple probleme...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vito 110 cdi din 2000...multiple probleme...

    buna ziua...e vorba despre un vito din 2000 110 cdi...
    1. pompa de inalta presiune...am fost la tester stiu ca e defecta si a venit timpul sa o schimb...simtome: cand da in greu nu se mai tureaza peste 3000 de ture si turbina se opreste la 2500 de ture...EDC aprins in bord permanent...
    2. termostat blocat pe deschis...urca temperatura la motor foarte greu...la drum intins sta la 40 de grade...asta e de schimbat...
    3.cand urca temperatura (mers incet si la deal) nu porneste electro ventilatorul decat daca pornesc aerul conditionat...sa fie termocupla?am curatat contacte,am refacut contacte unde a fost cazul,dar tot nu porneste.ma gandesc sa nu cumva neamtul de la care am luat vito sa nu fi dat de fapt de cap la treaba cu ventilatorul si sai fi scos termostatul?saptamana viitoare ma apuc de reparatii si trebuie sa ma misc repede...pana atunci astept sfaturile voastre.

  • #2
    1. Gasesti la distribuitori kit-uri de reparatie pentru pompa de inalta. Eu unul, n-as cumpara pompa de la dezmembrari, si noua e foarte scumpa.
    2. Si acum, vara, sta apa la 40??? Nu prea-mi vine sa cred. Oricum, cand il schimbi sa cumperi Behr.
    3. Eu am Vito de 7 ani, si o singura data a pornit ventilatorul, cand stateam intr-o coloana. Asa ca nu te speria. Bineinteles, la clima porneste imediat, dar raceste alt radiator...

    Comment


    • #3
      zici ca raceste alt radiator?care alt radiator ca eu am unu singur....acum cand merg incet se ridica apa si la 80...si chit de reparatie pompa unde?...la ce distribuitor?stii sa-mi spui?si cam cat ar fi?

      Comment


      • #4
        Originally posted by sulinaservice View Post
        zici ca raceste alt radiator?care alt radiator ca eu am unu singur....acum cand merg incet se ridica apa si la 80...si chit de reparatie pompa unde?...la ce distribuitor?stii sa-mi spui?si cam cat ar fi?
        Ai doua radiatoare , de ala de la aer conditionat ce zici ? . Treaba cu incalzitul apei este din termostat ... schimba-l si ai sa vezi ca iti porneste si ventilatorul cand o sa ajunga apa la temperatura de deschidere . Pompa de inalte de unde stii ca e defecta ? Pune niste coduri de eroare de la diagnoza . Treaba cu EDC aprins in bord poate fi de la o multitudine de probleme (chiar filtrul de motorina).Bafta .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          uite ca nu mai am hartia cu codurile de eroare...filtru de motorina e nou...filtru de aer e nou...debitmetru aer nou bosch....cert e ca dupa cum m-am uitat eu in wis la coduri interpretarea era pistonul 3 pompa de inalta presiune...am gasit la comarnic reconditionare pompa inalta presiune cu 350 lei...la banii astia chiar nu as mai sta pe ganduri...

          Comment


          • #6
            COD DE EROARE P1188....EXPLICATIE AUTODATA : mercedes-benz type P1188....fault location: 3rd piston cut-off solenoid malfunction.....probable cause: wiring,connector, 3rd piston cut-off solenoid....acum cine ma ajuta sa si inteleg treaba asta?

            Comment


            • #7
              Sal.Acea eroare vine de la o bobina care se afla pe pompa de inalte.Scoate mufa de la ECM cea care are 40 de pini,iar pe acea mufa care ai deconectato din care pleaca cablurile catre componente,pune un aparat de masura intre pini 22 si 32.Trebuie sa iti indice 25 Ohm.Daca ai alte valori poate fi cablul intrerupt(valoare 0) sau scurtcircuit.

              Comment


              • #8
                am revenit...sa va pun la curent
                azi am desfacut sa vad ce e cu bobina de la pompa de inalte....am gasit un fir rupt in mansonul ce trece prin spatele filtrului de aer...am refacut si sa vezi minune ca sa stins EDC din bord....strang vita la loc si plec in probe....mult mai vioi...se accelereaza mult mai bine...prin oras e sprinten foc...
                ies din oras la drum intins si cand o dau pe a 5-a sa vezi minune...la 2500 de ture se opreste turbo si nu mai urca decat pana la 3000 de ture si atat...dar in continuare avem un plus de putere....
                scot mufa de la debitmetru de aer si hai acasa...nici o schimbare cu mufa scoasa...pun alt debitmetru...nou...nimic tot asa...
                nu mai e aprins nimic pe bord...ce sa fie oare?

                Comment


                • #9
                  Mai fa-i o testare .
                  Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                  Comment


                  • #10
                    1. Majuscule.
                    2. Vezi ce eroare iti da, deci tester din nou.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Debitmetru nou pus de mine era de bmw.
                      Cu un debitmetru de mercedes va fi ok.multumesc tuturor pentru ajutor.
                      Last edited by cutaresku; 01-11-2013, 15:22 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Revin dupa lunga absenta pentru asta imi cer scuze.
                        Asa, in legatura cu vito, am schimbat termostatul si temperatura e ok acum. Am gasit intercooler-ul spart, am pus o bucata de teava in loc; senzorul protejat si da-i bataie. Toate bune si frumoase, nu mai intra in safe mode, acum am montat un intercooler luat din dezmembrari, am probat sa vad daca nu e spart, era ok. L-am montat si sa vezi minune: ii dau a 5-a si la 120 la ora intra in safe mode, ma opresc, pornesc si merge bine. Ajung la 120 la ora si iar safe mode, ma inebuneste, maine pun iar kts-ul pe ea sa vad ce mai are acum.
                        Last edited by cutaresku; 01-11-2013, 15:24 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Am facut scurta la mana editandu-ti postul. Te-am mai rugat anterior sa scrii precum ceilalti de pe aici.
                          Verifica atent (de 3 ori cel putin) toate imbinarile pe traseul turbo-intercooler-admisie. Orice pata de umezeala/ulei e semn de scapare aer.
                          Daca hard e ok, e posibil sa fi ramas eroare stocata (trebuie stearsa din ECU, nu stiu daca testerul tau poate, ideal e STAR).
                          Saracia aia a ta de kts vede valorile debitmetrului sau boost pressure-ul?
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            multumesc.asta voi face azi.revin in aceasta seara cu detalii despre erori si fac inca odata verificarea foarte atent.revin cu detalii

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sulinaservice View Post
                              multumesc.asta voi face azi.revin in aceasta seara cu detalii despre erori si fac inca odata verificarea foarte atent.revin cu detalii
                              Ai WARN pentru nerespectarea regulamentului de postare.

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF