Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes vito 111CDI 2006

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes vito 111CDI 2006

    Salut,am un Mercedes vito din 2006 111Cdi ,l-am cumparat din Germania si nu are aer conditionat.As vrea sa stiu daca se poate monta de pe alta de la dezmembrari si daca poate sa ma ajute cine cu informatii, va rog sa-mi scrieti! Va Multumesc!

  • #2
    Originally posted by NowCry View Post
    Salut,am un Mercedes vito din 2006 111Cdi ,l-am cumparat din Germania si nu are aer conditionat.As vrea sa stiu daca se poate monta de pe alta de la dezmembrari si daca poate sa ma ajute cine cu informatii, va rog sa-mi scrieti! Va Multumesc!
    Eu am montat la Vito 108cdi din 2003. Iti trebuie de la dezmembrari absolut toata instalatia electrica, pentru ca trebuie sa scoti toate firele care tin de controlul aerului conditionat din mufele de la dezmembrari, si sa le introduci in mufele de la instalatia ta. De asemenea, panoul de control cu totul, pentru ca tu nu ai comanda de aer conditionat pe al tau. Persoana care mi-a vandut instalatia mi-a dat absolut tot ce a fost necesar.
    Compresorul, radiatorul (condensatorul), supapa si furtunele sunt relativ simplu de montat, ai deja 'gaurile' pentru suruburi care sunt standard.
    Cel mai greu a fost de montat evaporatorul, a trebuit sa dau tot bordul jos, ca sa-l introduc la locul lui. De asemenea, mai sunt 2 senzori care se introduc in locasele lor din cutia unde este evaporatorul.
    Apoi ajungi la fire, unde iti rogi moartea: te uiti in instalatia veche, scoti firele pe rand din mufe si le bagi in mufele de la instalatia ta, in aceleasi gauri unde au fost in instalatia veche (bineinteles, in instalatia ta vor fi locuri goale). Ai cam asa: fire din panoul de control catre computerul de bord, catre senzorii de care ti-am spus mai inainte, catre supapa de presiune, catre niste relee care pornesc compresorul, etc.
    Inainte sa te apuci de treaba, sa cumperi un set de O-ring-uri pentru toata instalatia.

    Comment


    • #3
      Inainte sa te apuci de treaba, sa cumperi un set de O-ring-uri pentru toata instalatia.

      Buna seara. As vrea daca puteti sa-mi spuneti, se gasesc ,,O"-ringuri la set pentru toata instalatia de ac? Va intreb deoarece la Vito la mine(112 cdi an 2002), zilele trecute incercand sa pornesc ac-ul am constatat ca nu cupleaza compresorul. Am fost la un amic care incarca frigidere cu freon sa-mi verifice instalatia si mi-a bagat presiune pe ea cam 9 atm., aer nu freon. Am ascultat sa vedem daca pierde presiune pe undeva, si nimic. Nu se aude nimic pe nicaieri. Cu toate acestea presiunea a scazut cu o(1) atm in decurs de zece minute. Cred ca ar fi bine sa inlocuiesc si eu in totalitate aceste ,,O"-ringuri. E adevarat ca cu presiune in instalatie compresorul a cuplat. I-mi puteti spune de asemanea si cam la ce pret ati gasit setul? Va multumesc.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Alph0nse View Post
        Eu am montat la Vito 108cdi din 2003. Iti trebuie de la dezmembrari absolut toata instalatia electrica, pentru ca trebuie sa scoti toate firele care tin de controlul aerului conditionat din mufele de la dezmembrari, si sa le introduci in mufele de la instalatia ta. De asemenea, panoul de control cu totul, pentru ca tu nu ai comanda de aer conditionat pe al tau. Persoana care mi-a vandut instalatia mi-a dat absolut tot ce a fost necesar.
        Compresorul, radiatorul (condensatorul), supapa si furtunele sunt relativ simplu de montat, ai deja 'gaurile' pentru suruburi care sunt standard.
        Cel mai greu a fost de montat evaporatorul, a trebuit sa dau tot bordul jos, ca sa-l introduc la locul lui. De asemenea, mai sunt 2 senzori care se introduc in locasele lor din cutia unde este evaporatorul.
        Apoi ajungi la fire, unde iti rogi moartea: te uiti in instalatia veche, scoti firele pe rand din mufe si le bagi in mufele de la instalatia ta, in aceleasi gauri unde au fost in instalatia veche (bineinteles, in instalatia ta vor fi locuri goale). Ai cam asa: fire din panoul de control catre computerul de bord, catre senzorii de care ti-am spus mai inainte, catre supapa de presiune, catre niste relee care pornesc compresorul, etc.
        Inainte sa te apuci de treaba, sa cumperi un set de O-ring-uri pentru toata instalatia.
        Intra pe adresa mea de yahoo :laurentyu14@yahoo.com

        Comment


        • #5
          O ring-urile le comanzi de la orice distribuitor de piese auto. Costa in jur de 50 ron.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Alph0nse View Post
            O ring-urile le comanzi de la orice distribuitor de piese auto. Costa in jur de 50 ron.
            Buna seara. Va multumesc pentru informatie. Am sa le comand si sper ca am sa le pot schimba si singur, dupa care o sa merg din nou la verificat si eventual daca e totul ok sa si umplu instalatia. Sper sa fie defect doar de la aceste inele caci altfel cred ca este destul de scump sa repari instalatia de ac.

            Comment


            • #7
              Toate O ring-urile intra pe furtunele lor, nu le poti incurca, sunt pe culori. Instalatia de AC in sine functioneaza pe principiul unui 'split' de casa, nu e cine stie ce filozofie. Daca procedura de vacuum a fost ok si ai introdus freon in instalatie fara pierderi, trebuie sa mearga.

              Comment


              • #8
                Limitare intr- a 5-a la 3000 rot/min

                Dragi colegi

                Am Vito 110 cdi 2002, de ceva vreme se manifesta cum am scris mai sus. Adica;
                pana intr-a 4 a , inclusiv, rupe asfaltul, pot sa o urc si la 4500 rot/min fara probleme insa in viteza a 5 a cum depasesc 2500 rot/min se limiteaza si nu erca peste 3000. Daca opresc masina 20-30 secunde, scap de belea si merge normal pana ce iar ating viteza a 5 a. Cine ma poate ajuta?

                Comment


                • #9
                  Eu unu nu cred ca are legatura cu treapta in care te afli cand se limiteaza motoru-l,este pur si simplu o problema la motor nu la cutie.In partea stanga sub capota ai o chestie electronica cu un furtunas care duce in galeria de admisie,desfa furtun-ul de acolo si vezi sa nu fie spart si dupa incearca acel orificiu din galerie sa fie desfundat sa nu aiba depuneri pe el (cu o sarma,cu ceva subtire).

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Alph0nse View Post
                    Apoi ajungi la fire, unde iti rogi moartea: te uiti in instalatia veche, scoti firele pe rand din mufe si le bagi in mufele de la instalatia ta, in aceleasi gauri unde au fost in instalatia veche (bineinteles, in instalatia ta vor fi locuri goale). Ai cam asa: fire din panoul de control catre computerul de bord, catre senzorii de care ti-am spus mai inainte, catre supapa de presiune, catre niste relee care pornesc compresorul, etc.
                    Nu am inteles cu instalatia ,instalatia mea are firele pentru clima ?
                    Last edited by NowCry; 03-03-2012, 18:25 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Nu are firele pentru clima, tocmai asta incercam sa explic.
                      Instalatia electrica are o gramada de conectori, sau mufe. In mufele alea intra si firele pentru clima, care la o masina cu clima sunt, iar la tine nu sunt. Mufele sunt identice, numai ca la masina fara clima au mai putine fire in ele.
                      Acum e clar ?

                      Comment


                      • #12
                        Imi iau liber si dupa pasti o facem.
                        Cafe moca.
                        Originally posted by decibel View Post
                        Dragi colegi

                        Am Vito 110 cdi 2002, de ceva vreme se manifesta cum am scris mai sus. Adica;
                        pana intr-a 4 a , inclusiv, rupe asfaltul, pot sa o urc si la 4500 rot/min fara probleme insa in viteza a 5 a cum depasesc 2500 rot/min se limiteaza si nu erca peste 3000. Daca opresc masina 20-30 secunde, scap de belea si merge normal pana ce iar ating viteza a 5 a. Cine ma poate ajuta?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Alph0nse View Post
                          Eu am montat la Vito 108cdi din 2003. Iti trebuie de la dezmembrari absolut toata instalatia electrica, pentru ca trebuie sa scoti toate firele care tin de controlul aerului conditionat din mufele de la dezmembrari, si sa le introduci in mufele de la instalatia ta. De asemenea, panoul de control cu totul, pentru ca tu nu ai comanda de aer conditionat pe al tau. Persoana care mi-a vandut instalatia mi-a dat absolut tot ce a fost necesar.
                          Compresorul, radiatorul (condensatorul), supapa si furtunele sunt relativ simplu de montat, ai deja 'gaurile' pentru suruburi care sunt standard.
                          Cel mai greu a fost de montat evaporatorul, a trebuit sa dau tot bordul jos, ca sa-l introduc la locul lui. De asemenea, mai sunt 2 senzori care se introduc in locasele lor din cutia unde este evaporatorul.
                          Apoi ajungi la fire, unde iti rogi moartea: te uiti in instalatia veche, scoti firele pe rand din mufe si le bagi in mufele de la instalatia ta, in aceleasi gauri unde au fost in instalatia veche (bineinteles, in instalatia ta vor fi locuri goale). Ai cam asa: fire din panoul de control catre computerul de bord, catre senzorii de care ti-am spus mai inainte, catre supapa de presiune, catre niste relee care pornesc compresorul, etc.
                          Inainte sa te apuci de treaba, sa cumperi un set de O-ring-uri pentru toata instalatia.
                          Salut! Cat a costat instalatia de aer conditionat si firele electrice? Sau mai bine zis cat te-a ajuns pe tine toata afacerea asta? Stima!
                          Dumitru Tanase

                          Comment


                          • #14
                            1500 ron am platit instalatia, am montat-o eu, si pe urma am mai platit 200 ron incarcarea

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by decibel View Post
                              Dragi colegi

                              Am Vito 110 cdi 2002, de ceva vreme se manifesta cum am scris mai sus. Adica;
                              pana intr-a 4 a , inclusiv, rupe asfaltul, pot sa o urc si la 4500 rot/min fara probleme insa in viteza a 5 a cum depasesc 2500 rot/min se limiteaza si nu erca peste 3000. Daca opresc masina 20-30 secunde, scap de belea si merge normal pana ce iar ating viteza a 5 a. Cine ma poate ajuta?
                              Salutare si eu am aceeasi problema pe un Vito 115 cdi 2005 daca stie cineva ce ar putea avea (am fost la nenumarate serviceuri si nimeni nu stie ce poate sa aiba cu tester cu tot nu da nici un fel de eroare)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF