Buna ziua,
ajutati-ma sa aerisesc pompa de ambreiaj,
am schimbat motorul si am constatat ca nu mai am ambreiaj. Am pus lichid de frana in borcanas, am scos teava care intra in cutie, am dat la pedala, face presiune dar cu aer. Am sunat un mecanic care lucreaza pe sprintere si mi-a spus ca la ambreiaj exista un aerisitor (la sprintere) pe teava care duce la cutie. Din pacate m-am uitat atent la toate tevile de la pompa (2 la numar) - una care isi ia lichid si alta care duce la cutie si nu am gasit nici un aerisitor.
Cum sa rezolv sa functioneze si ambreiajul...?
O alta problema ar fi compresorul pentru aer conditionat. Cand am schimbat motorul, a trebuit sa scot mufele care duceau la radiator si la compresor, bineinteles ca am pierdut tot refrigerantul - sper sa ma ierte natura - am pornit masina si se aude, cred ca este compresorul, ca funtioneaza neuns ... si nu as vrea sa il stric. Am pus lichid la servo, vad ca asta s-a aerisit singura, in sensul ca facea bule de aer in rezervorul de servo si dupa 1/2 de ora de mers, am vazut ca era limpede, fara bule in lichid .. cred ca s-a aerisit si am si servo directie.
Porblemele majore ar fi aerisirea ambreiajului.
O alta problema este ca nu stiu unde sa pun senzorul de temperatura exterioara ... eu l-am gasit desprins in armatura de la bara din fata, nefiind prins de nimic. Are pe el un suport de prindere, dupa cum arata, ar trebui sa fie o gaura rotunda sa poata intra senzorul. Insa nu as vrea sa il las tot asa, in armatura, sa joace el cum vrea. L-am gasit asa, pentru ca am avut in trecut un accident si a trebuit sa schimb armatura fata+bara si acum am vazut ca nu am unde sa pun senzorul de temperatura.
ajutati-ma sa aerisesc pompa de ambreiaj,
am schimbat motorul si am constatat ca nu mai am ambreiaj. Am pus lichid de frana in borcanas, am scos teava care intra in cutie, am dat la pedala, face presiune dar cu aer. Am sunat un mecanic care lucreaza pe sprintere si mi-a spus ca la ambreiaj exista un aerisitor (la sprintere) pe teava care duce la cutie. Din pacate m-am uitat atent la toate tevile de la pompa (2 la numar) - una care isi ia lichid si alta care duce la cutie si nu am gasit nici un aerisitor.
Cum sa rezolv sa functioneze si ambreiajul...?
O alta problema ar fi compresorul pentru aer conditionat. Cand am schimbat motorul, a trebuit sa scot mufele care duceau la radiator si la compresor, bineinteles ca am pierdut tot refrigerantul - sper sa ma ierte natura - am pornit masina si se aude, cred ca este compresorul, ca funtioneaza neuns ... si nu as vrea sa il stric. Am pus lichid la servo, vad ca asta s-a aerisit singura, in sensul ca facea bule de aer in rezervorul de servo si dupa 1/2 de ora de mers, am vazut ca era limpede, fara bule in lichid .. cred ca s-a aerisit si am si servo directie.
Porblemele majore ar fi aerisirea ambreiajului.
O alta problema este ca nu stiu unde sa pun senzorul de temperatura exterioara ... eu l-am gasit desprins in armatura de la bara din fata, nefiind prins de nimic. Are pe el un suport de prindere, dupa cum arata, ar trebui sa fie o gaura rotunda sa poata intra senzorul. Insa nu as vrea sa il las tot asa, in armatura, sa joace el cum vrea. L-am gasit asa, pentru ca am avut in trecut un accident si a trebuit sa schimb armatura fata+bara si acum am vazut ca nu am unde sa pun senzorul de temperatura.
Comment