Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme suport motor 110d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by polishatRO View Post
    Nu au venit la timp si a trebuit sa reprogramez.

    Miercuri la 8:30 e operatiunea
    bucsile mele cred ca ajung maine.
    o sa incerc sa vad daca pot sa fac eu ''operatiunea''
    bafta

    Comment


    • #17
      Azi am rezolvat cu bucsile de la jug.
      Asa ca idee daca ai prese potrivite poti face operatiunea si singur acasa.
      Nu trebuie suspendat motorul,dat jos jugul etc.

      Se desface surubul ala care tine jugul si in jurul caruia e bucsa cu tubulara potrivita.
      Mai departe se incearca scoaterea bucsii uzate cu surubelnite ,leviere etc.In cazul meu fiind necesara o incalzire cu o lampa cu gaz timp de vreo 5 minute dupa care bucsa a iesit cu ajutorul unei surubelnite mai sanatoase.
      Se curata interiorul locasului de orice urme de cauciuc ramase.
      Se unge bucsa noua cu niste vaselina si se introduce in locas.
      Se impinge pe pozitie fie folosind surubul original cu saiba lui cu tot fie cu o presa, sau daca masina e pe jos chiar si cu un cric hidraulic.
      La final indiferent de metoda folosita se strange surubul cu saiba lui.
      Apoi se procedeaza la fel si in partea cealalta.
      Pot fi demontate amandoua in acelasi timp.NU SE INTAMPLA NIMIC.Nu trebuie suspendat ceva , pus ceva sub motor etc.Cum citisem pe un forum din UK "straight nut and bolt removal" si asa si e.

      Rezultatul.Vibratii mult mai putin la relanti.Zgomotul la decelerari a disparut.

      Piesa este "62" adica exact ce ai comandat si tu.Eu am cumparat SWAG ca era mai ieftin ca Febi si in cutie, surpriza....erau Febi
      Last edited by polishatRO; 03-01-2012, 22:54 PM.

      Comment


      • #18
        mersi pentru detalii. maine o sa incerc si eu operatiunea''.

        Comment


        • #19
          va salut
          Polishat am facut operatiunea cum ai zis tu , am folosit o lampa de gaz am scol bucsile fara probleme (dupa ce le-am ars)dar ;; surpriza a fost cand am vazut ca nu e acelasi bucsi care le-am comandat eu.Deci eu am jug 62 si am comandat bucsa 638 317 09 12 - 638 317 03 12, dar eu am gasit montat cealalta bucsa 638 317 01 36.
          am incercat sa moantez bucsa cea noua si nu intra toata.
          Acum nu stiu care bucsa e buna pentru jugul meu.
          Tu ai acelasi jug?
          ce bucsi ai pus?
          poti sa pui o poza sa vad cat e intrata bucsa la tine?
          multumesc mult

          Comment


          • #20
            La mine a fost pozitia 62.Si exact bucsa din poza care apare la linkul pus de tine. SWAG : 10 75 0017 doar ca in cutie am avut surpriza sa fie Febi.
            Nu vad sensul ca jugul de la 108D si de la 110D sa fie diferite.

            La partea aia s-a chinuit si mecanicul mai mult.Incearca sa pui un levier sau ceva intre jug si caroserie ca atunci cand strangi surubul cu saiba cu tot (sau cric hidraulic,sau ce folosesti tu)sa forteze bucsa sa se duca mai sus pentru ca "direct pe pozitie" nu se duce de tot.Asa cu levierul pus pe post de distantier vezi exact cat o impinge si daca e pe pozitie.Trebuie sa fie cam la nivel cu gaura din jug in partea de sus si jos crescaturile alea trebuie sa fie in interiorul lacasului nu sa ramana pe afara.

            La mine prima oara intra pana ramanea cam 5-6 mm in afara si daca incerca cu o presa clasica cu gheare pe laterala alea se desfaceau de la prea multa forta si a fost nevoie de inca o presa care sa tina presa asta sa nu mai scape si asa le-a impins pana in pozitie corecta.Dar folosind si ceva intre jug si caroserie ca distantier ca sa vada si sus cat e nevoie sa intre.

            Sper ca m-am facut inteles

            Comment


            • #21
              va salut.
              Am si eu o problema si tind sa cred ca tot din cauza aceasta este,cand e motorul rece(aici apre mai des) si plec ,in momentul cand schimb se intampla si intre asa ca intr-un balans(ma zgaltaie asa enervant).pana nu il las in frana de motor si accelerez usor nu scap ,dar nu tot timpul,tot asa face uneori cand fac brusc frana de motor si apoi accelerez ...(este un 108d)la modelul acesta se poate regla ceva sa traga putin mai bine la o turatie mai mica?multumesc
              o zi buna.

              Comment


              • #22
                Da, e tot de acolo daca suportii motor sunt ok.

                Comment


                • #23
                  multumesc pentru detalii.
                  am incercat sa imping bucsile cu un cric dar nu am putut.
                  m-am interesat si bucsile trebuie sa iasa in partea de sus cam 5 mm( cat e gulerul de la bucsa).
                  o sa mai incerc daca nu reusesc o sa cumpar o presa.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF