Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Span in motor!!Help!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Span in motor!!Help!!

    Salut!! Sant nou pe forum,daca se poate sa stie cineva va rog cat de mult afecteaza spanul in motor.Povestea incepe cu un mare meserias care mi-a schimbat saibele la injectoare si a avut nesansa sa se rupa in chiuloasa un surub de la un injector,omul mi-a scos restul surubului rupt cum altfel...cu masina de gaurit fapt ce a rezultat span.Dupa aceasta operatie de succes a mecanicului am schimbat uleiul de 2 ori si de fiecare data am gasit span,rezultat din baia de ulei ,ori in filtru(schimburi facute la 100-150km dupa reparatia in cauza).Poate ma lumineaza cineva in legatura cu cat e de grava situatia si ce altceva ar trebui sa fac!!Multumesc anticipat!!

  • #2
    Spanul de metal se va lipi de surubul de la baie. Cel de aluminiu va ramane in filtrul de ulei. Ce poti face e sa schimbi filtrul de ulei de vreo cateva ori pentru ca nu cred ca ai de gand sa desfaci motorul piesa cu piesa si sa il speli. Daca punea o carpa inlocasurile de la injectoare nu se ajungea aici.

    Comment


    • #3
      Originally posted by m3seriasu View Post
      Spanul de metal se va lipi de surubul de la baie. Cel de aluminiu va ramane in filtrul de ulei. Ce poti face e sa schimbi filtrul de ulei de vreo cateva ori pentru ca nu cred ca ai de gand sa desfaci motorul piesa cu piesa si sa il speli. Daca punea o carpa inlocasurile de la injectoare nu se ajungea aici.
      Nu pe la injectoare a ajuns spanul in baia de ulei,In cel mai rau caz ajungea in capul pistonului,dar presupun ca nenea mecanicul a dat capacul jos de la tacheti sa-i fie mai usor sa reconditioneze filetul unde se afla surubul cu pricina.
      Daca exista span in ulei prima cade pompa de ulei apoi restul,dar poate colegul nostru are noroc si scapa fara probleme.Mult noroc pe viitor.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru explicatii,sper sa am noroc sa nu se strice si altceva,meseriasul zicea ca a aspirat totul, dar totusi...Am sa mai schimb uleiul si filtrul din nou peste 200-300km.

        Si da, a dat jos capacul de la tacheti!
        Last edited by Luxian; 02-06-2012, 22:55 PM.

        Comment


        • #5
          De curiozitate .

          Vad ca ai locatia in uk . Acolo a fost executata acea "superba" interventie ? .


          Acel span iti poate cauza multe probleme . Sper sa ai noroc , totusi .

          De cate ori vei schimba uleiul + filtru baga si solutie pentru spalat motorul .

          Comment


          • #6
            "Superba" interventie,ca bine zici a fost executata in UK , de un mare meserias roman care are titlul de inginer mecanic si specialitate in Mercedes.Daca nici cu asa onoruri nu poti sa mai ai incredere... nu mai stiu ce sa zic!!

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF