Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vito 108 - Nu mai porneste!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vito 108 - Nu mai porneste!

    Am oprit masina sa schimb un bec de la faza scurta iar cand sa o pornesc..de unde?Oprit bine-pornit mort!Invarte electomotorul cca 2-3 secunde si se opreste.Motorul da sa porneasca dar in secunda urmatoare moare.Pe tester nu da erori.Am deconectat faruri,claxon etc pentru a elimina vreun scurt pe instalatie.Am luat fiecare mufa in parte am curatat si am dat cu spray de contact.Electromotor bun.Sigurante verificat.Motorina in capul injectoarelor la surplus vine.Baterie buna.A mai ramas cipul,imo si Ecu sau totusi un scurt pe undeva care transmite la imo si blocheaza pornirea?Dar nu trebuia sa arate pe tester scurtul?Daca aveti alte idei...le astept daca nu service si salarul pe 2 ani ma mananca.Am masina de 10 ani. 5 ani a mers fara reparatii dar in ultimi 5 ani am avut parte de reparatii cat ptr 5 masini.In primi 5 ani o laudam, acum zic ca e cea mai rea masina construita!Daca aveti probleme la Vito alta decat care o am acum...intrebati-ma!Nu cred ca e vreo una pe care sa nu o fi intalnit! Da.Cred ca pot fi moderator.
    Last edited by litza65; 11-26-2011, 19:44 PM.

  • #2
    Dupa parerea mea este imposibil sa nu ai nici o eroare . Cu ce tester ai facut diagnoza ? Incearca tester dedicat . Bafta .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Scoate senzorul de pe volanta si vezi ca acei dinti pe care ii citeste sa nu fie rupti,indoiti etc. Asa am patit eu. Mai pot fi intrerupte firele in partea stanga sub filtu de aer. Poate fi dusa si bobina vreunui ijector.

      Comment


      • #4
        Re

        Am luat si suportul de la filtru sa ma asigur ca nu sunt rupte fire sub el.Testul s-a facut cu un Reflex Profesional.Singurul lucru ce la gasit a fost ca e trasa frana de mana.Senzorul de pe volanta e intepent.Am mai incercat sa-l scot dar mi frica ca-l rup si avand in vedere ca pana in momentul ala masina pornea la sfert de cheie parca nu as crede sa fie el.Totusi,luni mai incerc sa il scot.Va multumesc ptr raspunsuri....alte idei?

        Comment


        • #5
          Poti sa verifici la mufele de la injectoare cu un led sa vezi la care ai semnal. Poate fi un inceput si pe urma depistezi cauza. La mine a stat masina pe butuci din service in service 5 luni pana ca cineva sa isi dea seama ca e volanta de vina. Si apropo,mai avem un coleg care are aceeasi problema de un an si nu a rezolvat nimic. Multa bafta.

          Comment


          • #6
            Oauu...de un an....ma sperii de-a binelea.Acum e in service masina.In prima zi mi-a zis ca e de vina imobilizatorul, in a doua zi nu mai era el ci altceva (nu stia ce).Sa vedem mai departe...oricum nu o las mai mult de 10 zile in acel service.M-am gandit si la ce zici tu despre curent la injectoare....de fapt ala a fost printre primele idei dar nu stiam cum sa verific cu ledul iar acum e in service.Interesant e totusi dupa cum spuneam ca masina porneste la un sfert de cheie dar se opreste dupa 1-2 secunde.Pe langa asta mai e faptul ca in momentul cand porneste motorul se opreste electromotorul.Normal ar trebui sa se invarta cat tii cheia pe el.Parca dupa prima secunda ar lua cineva borna de pe baterie si ar muri tot ce e pe vito.

            Comment


            • #7
              Ptr ca e bine sa se scrie rezolvarile problemelor, notez si rezolvarea problemei de mai sus.Un simplu scurt sub bord fapt ce nu s-a depistat pe nici un tester.Interesant!

              Comment


              • #8
                Scurtul de la ce era?De la immo sau cipul cheii trebuia sa ai Start Error...

                Comment


                • #9
                  esti sigur ca era scurt sub bord?ai vazut tu sau te-au trombonit aia din service...la mine tot asa facea al meu 110 cdi din 2000...nu aparea nimic pe tester...dar pornea si dupa 1-2 secunde se oprea...in cluj am fost la tester si tot asa ziceau...imo...comp...bla bla bla....de fapt am gasit masa pe motor slaba si cand pornea de la vibratie ramanea fara masa si imi lua curentul...se oprea,imi stingea bordul dar imi incalzea si cablu de masa...am curatat ca sa ma asigur ca face contact cum trebuie,am strans bine,am curatat si bornele la baterie(preventiv) si am dat cheie...de atunci nu mai face figuri...deci?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by litza65 View Post
                    Am luat si suportul de la filtru sa ma asigur ca nu sunt rupte fire sub el.Testul s-a facut cu un Reflex Profesional.Singurul lucru ce la gasit a fost ca e trasa frana de mana.Senzorul de pe volanta e intepent.Am mai incercat sa-l scot dar mi frica ca-l rup si avand in vedere ca pana in momentul ala masina pornea la sfert de cheie parca nu as crede sa fie el.Totusi,luni mai incerc sa il scot.Va multumesc ptr raspunsuri....alte idei?
                    Eu am patit-o cu un dinte la volanta ... nu imi pot da seama cum a ajuns acolo. Pe test nu dadea nici o eroare cu trimitere la volanta sau la senzorul de turatii. Eu am schimbat motorul sa imi dau seama ca era volanta. Pe test dadea tensiune mica in injectoare .. atat! Multa bafta!
                    Dumitru Tanase

                    Comment


                    • #11
                      schimba cheea si asigura.te ca cea din contact are cipul ok

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF