Salut!
Acum cateva zile mi-sa aprins un martor in bord (112CDI) care reprezinta o roata cu doua sageti,in sus si in jos,este cel mai din stanga martor care ramane aprins si dupa ce se pune contact-ul,am citit in cartea masini ,care este in germana si am inteles ca este vorba de A.S.R ,am incercat A.S.R-ul si nu mai lucra,dupa doua ore de stationare martoru-l nu a mai ramas aprins si A.S.R-ul lucraza.A mai patit cine asa ceva sau ce a cauzat aceasta problema?
Acum cateva zile mi-sa aprins un martor in bord (112CDI) care reprezinta o roata cu doua sageti,in sus si in jos,este cel mai din stanga martor care ramane aprins si dupa ce se pune contact-ul,am citit in cartea masini ,care este in germana si am inteles ca este vorba de A.S.R ,am incercat A.S.R-ul si nu mai lucra,dupa doua ore de stationare martoru-l nu a mai ramas aprins si A.S.R-ul lucraza.A mai patit cine asa ceva sau ce a cauzat aceasta problema?
Comment