Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Plafonare 3000 rpm, vito 111cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plafonare 3000 rpm, vito 111cdi

    Vito 111 CDI 116CP, fab 2008, am si eu o problema cu el, mi se plafoneaza la 3000 de ture, mi se aprinde in bord, ESP-ul, martorul de la ulei, cu galben(nu cu rosu), sonda. Care ar putea fi problema?

  • #2
    prima problema e ca motorul intra in regim de avarie si nu te lasa sa o turezi mai mult de 3000 ture,am patit de 10 ori cred la fiecare eroare mai majora,,..2,eu zic sa mergi la vreun tester sau reprezentanta,,stai departe de mesteri de cartier,,sigur nu e ceva grav doar ca c,e,vito ,sunt pline de senzori care se defecteaza usor,,,

    Comment


    • #3
      Salutare problema cred ca este din cauza EGR-ului, oricum pune si un tester pe ea si vezi ce zice.

      Comment


      • #4
        Am fost cu masina la tester si au iesit urmatoarele:

        SENZOR FILTRU PARTICULE, SENZOR NIVEL ULEI, SENZOR PEDALA ACCELERATIE


        Aveti idee de unde pot achizitiona astfel de piese, din dezmembrari, pt ca noi, trebuie sa astept intre 15 si 20 de zile. Am nevoie de masina si nu pot sta pe dreapta.

        Pt piese, ma puteti contacta: 0758.416.548

        Multumesc

        Comment


        • #5
          atentie !!!.... nu toate erorile ce apar pe tester necesita schimbarea piesei ...mai mult decat atat , vei avea neplacuta surpriza sa schimbi piesele si sa ramai cu erorile si cu masina in aceeasi conditie .

          Comment


          • #6
            Trebuie verificat concret si testate componentele.Spre exemplu, filtrul de particule a fost regenerat?sau macar s-a incercat?

            Comment


            • #7
              verifica furtunele de la turbo,daca e unul rupt,fisurat sau tocat se limiteaza in 3000 sau senzorul de la ambreiaj. bafta!

              Comment


              • #8
                As putea sa regenerez filtru de particule insa daca deja sa facut de 5-6 ori nu prea mai are efect/ si atunci ori bagi alt fitru de particule care costa o gramada de bani/ ori til pot reconditiona si sa-ti mearga mearga pe viata.

                Dar cu senzorul ulei si senzor pedala, te sfatuiesc sa le pui noi originale. Desii este posibil sa le pui noi si sa nu se observe nici o schimbare. Atunci lucrurile se complica si trebuie verificata toata instalatia, respectiv ECU. Sper sa nu fie nevoi de asa ceva.
                Originally posted by XMihai View Post
                Am fost cu masina la tester si au iesit urmatoarele:

                SENZOR FILTRU PARTICULE, SENZOR NIVEL ULEI, SENZOR PEDALA ACCELERATIE


                Aveti idee de unde pot achizitiona astfel de piese, din dezmembrari, pt ca noi, trebuie sa astept intre 15 si 20 de zile. Am nevoie de masina si nu pot sta pe dreapta.

                Pt piese, ma puteti contacta: 0758.416.548

                Multumesc

                Comment


                • #9
                  Problma asemanatoare am avut si eu.Eu am invatat lectia si cum nu mai trage bine schimb acest senzor .cum il schimb merge masina foarte bine.in 7ani l-am schimbat de 2 ori.cred ca din cauza vaporilor de ulei se strica.este pozitionat pe partea stanga a masinii ,pe tubulatura care vine din intercooler.este prins cu 2 suruburi cu cap tortz .La Mercedes te costa 500ron schimbarea lui cu tester si manopera.Piesa costa cam 80-100 ron la magazinele de piese.
                  VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF