Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu farurile

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu farurile

    Salut dragi colegi, ma adresez posesoilor de Mercedes Clasa V si anume modelul 220. Am o problema cu farurile si anume la faza scurta mi se aprind lampile de la proiectorul de ceata (lampa H1) cand dau faza lunga se aprind cele de jos h4. Rugamintea mea este ca unul dintre voi sa imi faca o fotografie cu blocurile de sigurante poate nu e in regula ceva pe acolo sau daca nu sa ma ajutati cu un sfat. Va multumesc anticipat

  • #2
    Nu stiu daca este o problema si ale mele tot asa fac si am mai vazut si la alte masini!

    Comment


    • #3
      Din cate stiu eu normal ar trebui sa se aprinda becul de jos (h4) nu degeaba e un bec cu 2 faze iar cel de sus (h1) sa se activeze doar la activarea proiectoarelor de ceata. Am uitat sa mentionez ca in momentul cand aprind faza lunga mi se aprinde in instrumentatia de bord un martor de culoare galbena cu un beculet negru pe el. Din cate am citit in manual acel martor se aprinde daca ai o problema legata de lumini

      Comment


      • #4
        E ceva normal sa functioneze asa.
        H 1 e faza scurta,H 4 e faza lunga pe un filament si ceata pe celalalt filament.Legat de martorul ce indica defectiuni la lumini,acesta se aprinde daca ai vreun bec ars.

        Comment


        • #5
          Am inteles. Dar totusi de ce pe partea stanga becul lumineaza mai incet si pe dreapta mai tare mentionez ca am schimbat becurile. Philips Premium pe toate 4

          Comment


          • #6
            Verifica cablul la masa de pe partea cu farul problema.E posibil sa fie un contact imperfect.Cablul e prins undeva pe aripa interioara langa suportul amortizor.

            Comment


            • #7
              Multumesc, am sa verific si revin cu o postare

              Comment


              • #8
                Buna seara. Dragi colegi vin si eu cu o problema la faruri: de ceva timp am observat ca farul din dreapta nu se regleaza cand dau de la buton. Am crezut ca este electric, dar azi incercand sa reglez farurile cu motorul oprit s-a reglat de 2-3 ori si atat. Daca pornesc motorul merge din nou. Am presupus ca este o metoda pe baza de aer-vacuum ceva. Poate ma lamureste cineva ce si cum, si de asemenea ce ar putea fi de nu merge farul din dreapta, si cum ar putea fi reparat. Va multumesc anticipat pentru bunavointa si rabdare.

                Comment


                • #9
                  Reglajul farurilor este pe baza de vacuum.
                  Mai departe verifica sigurantele si daca nu masoara tensiunea in soclul becului sa vezi daca iti vine curent.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by polishatRO View Post
                    Mai departe verifica sigurantele si daca nu masoara tensiunea in soclul becului sa vezi daca iti vine curent.
                    Uite la faza asta chiar nu m-am gandit, sa verific tensiunea. Si daca aceasta nu este corespunzatoare automat ar trebui sa fie releul de vina nu?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by polishatRO View Post
                      Reglajul farurilor este pe baza de vacuum.
                      Mai departe verifica sigurantele si daca nu masoara tensiunea in soclul becului sa vezi daca iti vine curent.
                      Buna ziua. Multumesc pentru raspuns. As dori, daca stie cineva, ce trebuie sa fac sau sa verific, deoarece as vrea sa fac sa mearga totusi si reglajul la farul drept.

                      Comment


                      • #12
                        Pai trebuie verificat furtunasul ala pas cu pas sa nu fie crestat pe undeva.Ca daca piede aer pe drumul spre far nu mai are putere sa il regleze...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by polishatRO View Post
                          Pai trebuie verificat furtunasul ala pas cu pas sa nu fie crestat pe undeva.Ca daca piede aer pe drumul spre far nu mai are putere sa il regleze...
                          Multumesc. Maine am sa verific sa vad daca are scapari pe indeva. Oseara buna va urez.

                          Comment


                          • #14
                            Buna seara. S-a rezolvat problema extrem de simplu: furtunasul care merge la farul din dreapta era scos de la locul lui. Multumesc tuturor pentru informatii.

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara colegi, revin cu o intrebare in acest thred, unde se afla releele pentru lumini, sub scaunul soferului sau la motor?

                              Daca imi puteti arata o fotografie si cateva date despre ele m-ar ajuta mult.

                              Multumesc

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF