Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Instrumentele de bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Instrumentele de bord

    Buna. Am un Vito 110 CDI din 2002.de ceva timp, ca este in mers ca stationez, cu motorul pornit, din cand in cand mi se opresc toate intrumentele de bord, parca as lua contactul, si apoi dupa max 2 sec isi revin la loc. Mentionez ca restu merge normal. Am fost la mai multi electricieni.Toti au zis ca bordul cu intrumentele de bord este dus, la test nu imi apare nimic.Mai mentionz faptul ca cheia pe care o folosesc este cea de rezerva, si nu are zenzor, cea cu senzor o tin deasupra volanului sa pot porni, ar fi o cauza?...sau?..Multumesc
    Unlike Any Other
    The best or nothing

  • #2
    Nu stiu cu siguranta daca e din cauza cheii dar cred ca ti s-a dus cip eepromul de pe ceasurile de bord . Asa am patit si eu si am schimbat cip eepromul cu 50 epuroi si treaba s-a rezolvat , sau eventual poti schimba ceasurile cu totul de la second dar nu cred ca iesi mai ieftin de 50 euro .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Va salut,
      am si eu un Vito caruia nu ii merge bordul, un electrician l-a dat jos si a spus ca e ars cipul... sa inteleg ca si la mine trebuie schimbat cipul eeprom? Unde as putea sa gasesc unul? King Kong, poate ma ajutati. Am gasit si ceasurile cu totul, la 650 ron, dar sper sa scap mai ieftin.

      Va multumesc pt ajutor.

      Comment


      • #4
        Originally posted by danydevis View Post
        Va salut,
        am si eu un Vito caruia nu ii merge bordul, un electrician l-a dat jos si a spus ca e ars cipul... sa inteleg ca si la mine trebuie schimbat cipul eeprom? Unde as putea sa gasesc unul? King Kong, poate ma ajutati. Am gasit si ceasurile cu totul, la 650 ron, dar sper sa scap mai ieftin.

        Va multumesc pt ajutor.
        Imi pare rau ca nu te pot ajuta , la mine s-a intamplat cand eram in Italia si acolo l-am schimbat .
        Totusi ceasurile cu 650 ron mi se pare cam mult , mai sapa si tu pe site-urile de dezmembrari . Bafta si o sa mai caut si eu .
        Last edited by king kong; 10-05-2011, 14:03 PM.
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Ok, multumesc. O sa incerc sa gasesc mai ieftin.

          Comment


          • #6
            totusi ceva mie mi se pare ciudat, corecteaza-ma daca gresesc, in momentul pornirii tii cheia deasupra volanului dupa ce pornesti daca acea cheie se misca sau daca e luata de acolo atunci incep ceasurile sa se aprinda?
            ce s-a intamplat cu cheia originala, cea cu cip ( scuzati-mi cacofonia)? De ce nu o mai poti folosi? Poate reusesti sa gasesti o carcasa si sa o poti repara.

            Comment


            • #7
              Buna seara. Problema pe care o am eu este aceasta: datorita faptului ca nu-mi functionau doua leduri din bord, cel de la bujii si cel cu semnul exclamarii (!)in cerc, am decis sa-mi desfac panoul cu instrumentele de bord(proasta decizie). In ,,nemarginita mea maiestrie" in ale electronicii( a se citi prostie), am reusit sa dezlipesc banda care duce de la afisaj la display. Si uite asa pentru doua leduri, pe care le-am schimbat la un electronist pentru 20 lei, si care mi-a spus ca fusesera taiate de acolo, probabil de catre cel care mi-a vandut masine, pentru ca stateau aprinse, am ajuns sa nu mai vad nimic pe display.
              Intrebarea mea este: se mai poate face ceva cu display-ul sau trebuie sa schimb tot agregatul? Va multumesc si astept vesti de la cei care poate au mai avut astfel de probleme.

              Ps. Daca trebuie sa schimb agregatul, trebuie umblat la calculator pentru a le compatibiliza?

              Comment


              • #8
                Revin: problema cu ledul bujiilor am rezolvat-o; am avut firul care alimenteaza releul cu curent rupt din cauza oxidarii. Celalalt bec nu stiu sigur pentru ce este. Banuiesc din ce am mai citit in carte, dar nu inteleg foarte bine pentru ca este in germana, ca ar fi in legatura cu frinele.
                Eu am auzit ceva frecare la roata dr. spate cand pun frana, deci s-ar putea sa fie vreun senzor de la placute intrerupt? Va multumesc pentru rabdare si intelegere.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 12Iuli34 View Post
                  Revin: problema cu ledul bujiilor am rezolvat-o; am avut firul care alimenteaza releul cu curent rupt din cauza oxidarii. Celalalt bec nu stiu sigur pentru ce este. Banuiesc din ce am mai citit in carte, dar nu inteleg foarte bine pentru ca este in germana, ca ar fi in legatura cu frinele.
                  Eu am auzit ceva frecare la roata dr. spate cand pun frana, deci s-ar putea sa fie vreun senzor de la placute intrerupt? Va multumesc pentru rabdare si intelegere.
                  Verifica placutele de frana, cu senzori cu tot.

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    Da cel cu semnul exclamari in cerc este de la senzori de la frane ,sa aprins si la mine si am avut placute le uzate .Senzori nu se mai pot folosi (cei vechi),trebuie inlocuiti si vin la kit separat de placute cred ca sun 50.00 lei .
                    Referitor la intrebarea banda care duce la afisaj,am inteles ca ar exista ceva spray care te poate ajuta ,nu an vazut nu am lucrat cu asa ceva dar incearca!
                    Bord-ul la-m desfacut si eu pentru ca nu-mi mai mergea buzzer-ul cand uitam farurile aprinse,am fost la vre-o trei meserias (care de care mai bun) m-au ametit de cap de-mi venea sa-mi vand masina ,ca este sudat la cald cu ultrasunete ca.....,cu calm si rabdare l-am desfacut usor am desfacut buzzer-ul am pus unul de la un calculator si totul este super ok.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF