Salut,
In urma cu cateva saptamani am fost in Germania si am achizitionat un Mercedes V220 CDI fabricat in 06.2002.
Dotari: Climatronic, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice+incalzite, radio cd Mercedes, senzori parcare, suspensie pneumatica, inchidere centralizata.
Probleme la achizitie: radiator AC spart, eroare in bord la suspensia pneumatica, eroare SRS la scaunul pasagerului.
In urma cu cateva zile, o saptamana am pus pe masina o incarcatura de 250kg plus 3 persoane si am auzit compresorul de la suspensie ca a inceput sa lucreze pt a aduce masina la nivelul optim pt rulare, dupa ce am descarcat cele 250kg si am mers singur in masina, aceasta a ramas ridicata, deci nu a mai coborat suspensia cum era normal, nestiind cum lucreaza am apasat butonul aflat pe plansa de bord langa radio cd si masina s-a ridicat la maxim si nu a fost chip sa o mai las jos.
Am cautat si pe internet un manual de utilizare in limba romana sau engleza deoarece manualul masinii mele este in limba germana, dar nu a fost chip sa gasesc, in ziua urmatoare m-am hotarat sa merg la un service sa verific si sa vad unde este problema, am verificat compresor(functionabil), electrovalve(functionabile), senzorii de greutate sau cantarele cum le-a zis mecanicul(functionabili), singura problema era o "electrovalva"(montata pe corpul compresorului) care golea aerul din perne, am desfacut-o, am lasat-o jos de tot, am montat toate cele desfacute pt verificare, am lasat masina jos de pe elevator si am pornit motorul, compresorul a inceput sa lucreze si pernele au inceput sa se umfle, la circa 15 secunde la perna de pe partea stanga s-a auzit o pocnitura mica, dupa aproximativ alte 10 secunde aceasta a bubuit
Am citit pe forum si am vazut ca majoritatea care au avut problema cu suspensia pneumatica au trecut la varianta pe arcuri, dar nimeni nu a scris tipul de arcuri folosit, flanse sau ce altceva mai trebuie schimbat, sau daca este nevoie de vreo modificare majora pt a pune arcuri in loc de perne.
Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc anticipat.
Cu respect,
Alexandru
In urma cu cateva saptamani am fost in Germania si am achizitionat un Mercedes V220 CDI fabricat in 06.2002.
Dotari: Climatronic, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice+incalzite, radio cd Mercedes, senzori parcare, suspensie pneumatica, inchidere centralizata.
Probleme la achizitie: radiator AC spart, eroare in bord la suspensia pneumatica, eroare SRS la scaunul pasagerului.
In urma cu cateva zile, o saptamana am pus pe masina o incarcatura de 250kg plus 3 persoane si am auzit compresorul de la suspensie ca a inceput sa lucreze pt a aduce masina la nivelul optim pt rulare, dupa ce am descarcat cele 250kg si am mers singur in masina, aceasta a ramas ridicata, deci nu a mai coborat suspensia cum era normal, nestiind cum lucreaza am apasat butonul aflat pe plansa de bord langa radio cd si masina s-a ridicat la maxim si nu a fost chip sa o mai las jos.
Am cautat si pe internet un manual de utilizare in limba romana sau engleza deoarece manualul masinii mele este in limba germana, dar nu a fost chip sa gasesc, in ziua urmatoare m-am hotarat sa merg la un service sa verific si sa vad unde este problema, am verificat compresor(functionabil), electrovalve(functionabile), senzorii de greutate sau cantarele cum le-a zis mecanicul(functionabili), singura problema era o "electrovalva"(montata pe corpul compresorului) care golea aerul din perne, am desfacut-o, am lasat-o jos de tot, am montat toate cele desfacute pt verificare, am lasat masina jos de pe elevator si am pornit motorul, compresorul a inceput sa lucreze si pernele au inceput sa se umfle, la circa 15 secunde la perna de pe partea stanga s-a auzit o pocnitura mica, dupa aproximativ alte 10 secunde aceasta a bubuit

Am citit pe forum si am vazut ca majoritatea care au avut problema cu suspensia pneumatica au trecut la varianta pe arcuri, dar nimeni nu a scris tipul de arcuri folosit, flanse sau ce altceva mai trebuie schimbat, sau daca este nevoie de vreo modificare majora pt a pune arcuri in loc de perne.
Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc anticipat.
Cu respect,
Alexandru
Comment