Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Interventie motor Vito 2200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu stiu daca mai e cazul sa verific injectoarele deoarece atunci cand o pornesc scoate un fum alb de numa, deci papa ulei. Nu cred ca poate fi de la injectoare fumul alb.

    Comment


    • #17
      De la injector care scapa pe retur poate fi , atunci totusi si pornirea ar fi ceva mai greoaie.Ulei consuma la fum albastru , nu alb.

      Comment


      • #18
        Ba da. Daca scoate si fum alb inseamna ca pe cilindrul 4 nu prea ai compresie iar motorina nearsa scoate mult fum alb (motorina nearsa datorita slabei compresiei) asta inseamna ca este tot cei posibil sa ai probleme la supapele de la cilindrul 4. Asta fiind doar o presupunere. Daca ai fi schimbat injectoarele 3 cu 4 am fi putut trage o concluzie. Asa ca pina atunci, batem cimpii.

        Dute la un mecanic si pina nu-ti desface chiuloasa no sa aflii nimic.

        Daca ajungi la cineva cu tester profesional NUMAI de MERCEDES poti afla compresia pe fiecare cilindru fara sa ridici capota si fara sa mai cheltui si alti bani cu piese pe presupunere.
        Dar mai trebuie sa stie sa mai si many_puleze testerul (adica sa talmaceasca) fiindca alfel trece pe linga subiect.
        Originally posted by m3seriasu View Post
        Nu stiu daca mai e cazul sa verific injectoarele deoarece atunci cand o pornesc scoate un fum alb de numa, deci papa ulei. Nu cred ca poate fi de la injectoare fumul alb.
        Last edited by Mercedes-cdi; 04-18-2011, 20:56 PM.

        Comment


        • #19
          M-am apucat sa demontez motorul. Mai am vreo 2 ore de munca si dau jos chiuloasa. O sa revin cu vesti. Am invartit motorul manual, am pus degetul pe locasul injectorului si numai pe un cilindru am compresie cat de cat ,pe restu scapa pe la supape si la unu pare sa scape compresia dupa zgomot in baie.

          Comment


          • #20
            Am demontat motorul. Problema a fost la biela umarul 4, era indoita si suruburile de la palierul 4 si 5 erau slabite. Diminneata primesc biela si ma apuc de montat la motor.

            Comment


            • #21
              Daca tot ai desfacut motorul fai si o segmentare, verifica toate supapele, schimbale semeringurile. Si in ultimul rind nu te grabii/ masoara si fusurile arbore la magneton si palier cu un micrometru si vezi ca daca au ovalizare, trebuie sa mergi cu arborele la rectificat.
              Fiindca altfel ai sa repari zilnic la masina.
              Mai bine apeleaza la un mecanic de profesie si cel putin 10 ani nu vei mai avea probleme cu motorul, daca se monteaza totul corespunzator.

              Originally posted by m3seriasu View Post
              Am demontat motorul. Problema a fost la biela umarul 4, era indoita si suruburile de la palierul 4 si 5 erau slabite. Diminneata primesc biela si ma apuc de montat la motor.

              Comment


              • #22
                Multumesc pentru sfaturi. Maine o sa verific. Mi-ati putea spune cu ce forta se strang suruburile la chiuloasa,palier si biele.

                Comment


                • #23
                  ceau colegu,ti-am urmarit cu atentie problema,sa ai bafta,eu iti tin pumnii sa reusesti si sa ne scrii ca merge motorasul tau ca la inceput

                  Comment


                  • #24
                    Sper sa fie. Astazi cu toate ca este sarbatoare ma apuc sa montez motorul,maine poate reusesc sa ii aud glasul. Din 22 decembrie aceasta masina nu a mai functionat,fiind dusa la tot felul de smesteri care mi-au luat o caruta de bani si sunt tare nerabdator. Va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat.

                    Comment


                    • #25
                      Pastele si Craciunul. Daca lucrezi de sarbatori no sa reusesti.
                      Mai bine informeazate ce ai de facut ca sa nu mai desfaci din nou motorul.
                      Originally posted by m3seriasu View Post
                      Sper sa fie. Astazi cu toate ca este sarbatoare ma apuc sa montez motorul,maine poate reusesc sa ii aud glasul. Din 22 decembrie aceasta masina nu a mai functionat,fiind dusa la tot felul de smesteri care mi-au luat o caruta de bani si sunt tare nerabdator. Va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat.

                      Comment


                      • #26
                        salut la baietii am si eu o problema la vito 112 2148 din 2003 am shimbat un injector ca numai pornea si acum se aude ca o bataie cceva de genu asta unde am fost la tester mia gasit 2 injectoare defecte dar eu le an curatat si le am pus anapoi si nu pornea dupa care sa auzit bataie un zgomot ciudat ca o bataie taca taca am schimbat un injector si acum porneste dar zgomotu a ramas o fi de la celelalt injector

                        Comment


                        • #27
                          A intervenit o mica problema si am stopat lucrarile. Biela ce am cumparat-o e aproximativ identica dar pusa pe cantar e cu 50 de grame mai usoara decat cea originala. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa o montez asa?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by m3seriasu;19***2
                            A intervenit o mica problema si am stopat lucrarile. Biela ce am cumparat-o e aproximativ identica dar pusa pe cantar e cu 50 de grame mai usoara decat cea originala. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa o montez asa?
                            Esti sigur ca e cu 50 grame mai putin ? Daca da , nu este recomandat ca e cam mare diferenta .
                            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                            Comment


                            • #29
                              Am cantarit ambele biele si diferenta era de 50 grame. Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca pe acest tip de motor s-au montat mai multe tipuri de biele, acum urmeaza sa gasesc un set complet.

                              Comment


                              • #30
                                Are cineva idee cat de tare trebuie stranse suruburile de la chiuloasa palier si biele? E vreun reper? Cineva zicea ca de obicei se strange cu 1;1,5 Nm mai putin decat grosimea surubului. Ex:daca surubul e de 10 il strangi cu 8;8,5 Nm. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Nu vreau sa le strang dupa simt sa nu gresesc.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF