Buna. Dupa toate cele intamplate cu vito-ul meu care nu pornea,in final am rezolvat problema,l-am pornit,de vina a fost volanta. Si cum necazul nu vine niciodata singur pe galeria de la turbina a intrat niste apa, vreo 2 litri , nu stiu cum si de unde. Fara sa-mi dau seama ca este apa am pornit motorul, la ralanti mergea finut dar dupa ce l-am accelerat a inceput sa bata si s-a oprit.Am scos tubulatura sa se scurga apa si l-am pornit doar cu galeria de admisie pusa, dar motorul bate putin la ralanti,e o bataie fina si infundata iar daca il accelerez bate destul de tare. A fost folosit si spray de pornire in perioada cand nu reuseam sa o pornesc. Intrebarea mea e daca poate sa fie acea bataie de la vreun injector care a ramas blocat pe deschis sau arbore cotit,bolt biele supape etc? Ce ma sfatuit? Ce ar trebui verificat prima data? La tester imi arata dezechilibru intre pistoanele 3 si 4. La 3 e -3 si ceva si la pistonul 4 e 4+. Orice sfat din partea cunoscatorilor e bine venit. Va multumesc.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Interventie motor Vito 2200 CDI
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Buna seara,daca a luat apa ,sigur s-a strambat una sau mai multe biele , asa ca este bine s-a demontezi chiulasa si sa vezi care piston loveste in chiulasa , dupa care il demontezi de tot si verifici bielele +viblochenul sa nu aiba bataie ,este o chestie destul de urata.Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
-
Nu demontezi nimic. Lasi asa galeria exact cum se gaseste. Pe semne ca nu ai lucrat atent, si au ajuns impuritati pe scaunul la supape.
Dar inainte de toate schimbi cu un injector nou pe cilindrul 3 si vi cu o damigeana de bere cubaneza.
Sau daca nu ai chef de injector nou, inverseaza injectoarele 3 si 4 si raporteaza valorile. Sa-ti zic urmatoarea etapa.
Lasa-l sa mearga asa la relanty timp de 30 de minute si sa speram ca isi va reveni. Zine ce da.
Daca nu....... o sa trebuiasca sa demontezi chiuloasa.
Dar nu te grabi inca.
Comment
-
Inainte de a demonta chiuloasa am niste intrebari. Precizez ca masina a stat vreo 4 luni nepornita.Poate sa fie din gresala vreo bataie din cauza injectorului? Chiuloasa se poate demonta fara sa dau jos injectoarele. Garnitura de chiuloasa se poate folosi ulterior. Va multumesc.
Comment
-
Salutare,
Imi pare rau sa ajungi la final si sa apara altceva.Valorile ce le enumerai mai sus ,-3 +4 sint strict legate de injectoare.Referitor la bataia din motor poate fi o bucsa la boltul bielei sparta ca urmare a socului hidraulic(apa in admisie),dar la fel de bine poate fi o biela strimba,un cuzinet batut etc.Sper sa nu fie ceva grav .
Comment
-
Motorul imi merge putin neregulat la ralanti si vibreaza de numa. Mi-e groaza sa nu fie cumva vibrochenul rupt. Oricum maine o sa pun si cheia pe fulia de la vibrochen sa il invart manual poate se va aud vreo bataie fina sau joc la arborele cotit poate poate depistez ceva. As duce-o in service dar acasa am conditii unde pot lucra si mi-e sila de mecanici de 2 bani care ma tin cu lunile si fac treburi de rahat aici la mine in zona. In ultima instanta o sa-i schimb motorul.
Comment
-
Vibrochenul rupt acuma nu e , daca era rupt nu mai faceai manevre cu el sa il pornesti sau sa il turezi.La Vito daca nu ma insel e destul de nasol sa dai baia de ulei jos , foarte multe anexe de demontat.Daca dupa ce inversezi injectoarele sau probezi cu altul e la fel , ramane sa dai jos chiulasa , si eventual baia sa poti examina tot.Insa , la pretul actual al motoarelor de 2.2 CDI , luate de pe Sprinter , Vito etc , nu ar merita o eventuala reparatie capitala.Sa speram sa te Fereasca Dumnezeu de asa un necaz.
Comment
-
Originally posted by m3seriasu View PostSa speram. In ultima istanta optez pentru o alta masina pentru piese de schimb cu numere de Anglia sau Irlanda dupa care probabil ca ma voi duce personal. Ai idee cam cat face acuma un motor?Se poate pune si de pe Sprinter?
Comment
-
Pai daca este vorba doar de un injector ce faci? Cumperi toata masina? Umplii curtea cu vechituri?
Apropo azi a venit la mine un sprinter LKW din 2004 CDI 2,2.
I-am gasit un injector si valva de pe rampa. Avea o gramada de P1187 de toate tipurile.
I-am dat un injector nou de la mine adus din germania (10 bete cu tot cu manopera) valva si-a cumparato el. Bine inteles iam mai controlat si ECU si toate cele. Pina la urma desi toate mergeau in parametrii raminea EDC aprins.
Am puso pe tester si dadea P1190 probleme cu Valva desi valva mergea de data asta in parametrii. I-am schimbat si calculatorul de motor si i-am facut o proba. P1190 nu mai aparea iar EDC statea stins. Apoi i-am pus calculatorul lui si bine inteles ca a aparut din nou P1190. ( pe semne ca are si ceva in calculator) Apoi am mers in proba cu calculatorul lui vreo 20KM i-am dat iar un reset si de data asta n-a mai aparut nici la el P1190. Culmea totul mergea normal. I-am zis ca nu mai este nevoie sa mai umblam si la calculator.
Depistarea defectiunii inseamna 50% din reparatie.
Totul sa rezolvat in 3 ore.
Originally posted by m3seriasu View PostSa speram. In ultima istanta optez pentru o alta masina pentru piese de schimb cu numere de Anglia sau Irlanda dupa care probabil ca ma voi duce personal. Ai idee cam cat face acuma un motor?Se poate pune si de pe Sprinter?Last edited by Mercedes-cdi; 04-16-2011, 22:03 PM.
Comment
-
Senzorul din capatul rampei cum te uiti la motor in partea staga poate sa influenteze mersul motorului? L-am luat de pe un Sprinter si acolo a ramas, punandu-l de proba in perioada cand nu reuseam sa pornesc motorul, al meu fiind ok.
Comment
-
Orice senzor care nu functioneaza in parametrii influenteaza negativ mersul motorului. Asta numai testerul hotareste.
Originally posted by m3seriasu View PostSenzorul din capatul rampei cum te uiti la motor in partea staga poate sa influenteze mersul motorului? L-am luat de pe un Sprinter si acolo a ramas, punandu-l de proba in perioada cand nu reuseam sa pornesc motorul, al meu fiind ok.
Comment
Comment