Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curea alternator+role

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curea alternator+role

    Salut din nou,am o intrebare (sau mai multe)la voi,va rog.
    Masina ,Vito 110Cdi,este din 2002,eu am cumparat-o acum 2 ani ,cu 184000Km,iar acum are 300000Km.Cind am cumparat-o,garajistul mi-a zis ca a schimbat cureaua la alternator,dar eu nu prea cred.La atitia km,cred ca este cazul sa schimb cureaua si rolele+intinzator.Trebuie si pompa de apa?La alternator am inteles ca sint 1 sau 2 rulmenti,trebuie si acestia schimbati?Am fost de curind la un garaj,si mi-a zis ca numai daca este cazul se schimba pompa de apa si rulmentii,dar ma gindesc ca exista o uzura morala a pieselor.Se schimba si carbunii?
    La electromotor,are c-am 1 an jumatate,ci 100.000km,dar cu 30-40 stopuri zilnic,este cazul sa schimb carbunii?
    Ce alte piese ,datorita uzurii morale ,ar mai trebui schimbate?
    Pina acum nu am schimbat decit discurile de frina,fata+spate(si tocite dar ovalizate,placutele nu se toceau uniform),furtunele flexibile de la frina pe fata,bujii si restul consumabile.
    La ambreiaj,am gasit pe nu stiu care forum,ca se verifica,rulind cu 60 km in a 4-a,iei piciorul de pe acceleratie si o lasi tot in a 4-a,iar cind ajunge masina la 30 km/h apesi acceleratia la fund,si daca motorul se tureaza ,dar viteza nu creste,este o problema.Eu am facuttestul,si este ok,dar iarasi va intreb de uzura morala.Scuze de deranj si poate primesc ceva raspunsuri la o parte din intrebari.
    Multumesc
    Drum intins

  • #2
    Revizie Vito

    Colegu,ce ulei folosesti de Ii faci revizia la 23000 km?,eu am un Vito 110 CDI din 2000,folosesc ulei CASTROL 5W40 si Ii fac revizia la cel mult 15000 km,am 250000 km la bord

    Comment


    • #3
      Originally posted by alyy;1***82
      Colegu,ce ulei folosesti de Ii faci revizia la 23000 km?,eu am un Vito 110 CDI din 2000,folosesc ulei CASTROL 5W40 si Ii fac revizia la cel mult 15000 km,am 250000 km la bord
      5W40 ,de obicei, aici la garaje au butoaie la 200L.Citeodata Mobil,altadata Shell,altadata garajul daca este mai mare,are un ulei imbuteliat sub marca proprie.Si eu, in Romania,dar nu la Vito,alte masini,schimbam placutele de frina la 15 mii,aici,cu Vito ,am deja 40 mii si zic astia ca nu trebuie schimbate,dar maine am facut programare la service sa le schimb pe fata.

      Comment


      • #4
        Si eu m-am gandit sa trec pe SHELL ,dar ii voi baga 10w40(pana acum foloseam 5w40),are 250000 km la bord,si eu am cu placutele(TRW) 30000 km de cand le-am schimabat si inca mai merg.....

        Comment


        • #5
          Originally posted by alyy View Post
          Si eu m-am gandit sa trec pe SHELL ,dar ii voi baga 10w40(pana acum foloseam 5w40),are 250000 km la bord,si eu am cu placutele(TRW) 30000 km de cand le-am schimabat si inca mai merg.....
          Toti garjistii au recomandat 5w40,nu 10W40,zic ei ca nu ar fi bun.Cred ca cel mai bun este Mobil.Bine ,si Castrol,dat am inteles ca depinde mult si tara de imbuteliere.
          La mine cred ca este inceputul sfirsitului!
          Ieri ,cind am schimbat placutele,am constatat ca am ceva scurgeri de motorina si azi am dus-o la alt garaj ca ala nu avea timp sa-i dea de cap,si surprizaompa.Tot ieri am observat joc in pivotul inferior si zic ei,ca e greu sa schimbi numai pivotul,trebuie luata bascula cu totul,277 euro fara montaj.pivotul este 50 euro,dar nu vor sa-l schimbe,ca la manopera ajung pe aproape ca si cum schimb cu totul.Bieleta stabilizatoare este dusa si aia +curea+role.........Cam mult.Si eu stiam ,ca daca schimbi ceva pe o parte,ar trebui schimbate si pe partea cealalta.
          Nasol.Acum caut pompa de motorina,ca asta nu avea si am nevoie de masina.Bineinteles ca o sa caut si la dezmembrari,ca una noua,trebuie sa vind masina si sa mai pun ceva bani ca sa pot sa o cumpar.

          Comment


          • #6
            Nu e adevarat cu pivotul,acum 2 l-am schimbat eu pe partea stg.(a 2 oara),prima data a fost cumplit,erau nituiti in brat,dupa ce i-am schimabat am mers cu ei 3 ani,acum cand i-am schimabat a 2 oara s-au schimabt ffff usor,ma costat 100 lei pivotul nou si 150 lei manopera cu tot cu reglatul unghiului de fuga,i-am schimbat si bieleta de directie tot partea stanga

            Comment


            • #7
              Salut.
              Am cumparat pompa de inalta presiune,590 Euro,dar trebuie sa o duc pe a mea la schimb(daca nu, ramine cu 711 euro ),si tot aici am gasit bascula cu totul cu 165 Euro.Astia pe aici sint mai puturosi si schimba decit cu totul,dar decit sa dau vre-o 50 de euro pe pivot si 80 pe manopera(2 ore) si dupa aceea sa vad ca sint duse si bucsele,mai bine cu totul.

              Comment


              • #8
                Originally posted by leonard74 View Post
                Salut.
                Am cumparat pompa de inalta presiune,590 Euro,dar trebuie sa o duc pe a mea la schimb(daca nu, ramine cu 711 euro ),si tot aici am gasit bascula cu totul cu 165 Euro.Astia pe aici sint mai puturosi si schimba decit cu totul,dar decit sa dau vre-o 50 de euro pe pivot si 80 pe manopera(2 ore) si dupa aceea sa vad ca sint duse si bucsele,mai bine cu totul.
                La preturile astea,eu deduc Tva-ul in totalitate ,iar cu netul ,in totalitate ma scad la impozit.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by leonard74 View Post
                  La preturile astea,eu deduc Tva-ul in totalitate ,iar cu netul ,in totalitate ma scad la impozit.
                  Am gasit pompa de inalte la dezmembrari,cerea 250E, dar fara factura iar garantia era verbala ,iar bascula este la 60E (tot fara factura)dar decit pivotul este bun,bucsele trebuie schimbate.Am preferat noi,din magazin.(asta este o paranteza la topicul de mai sus,ca sa nu fiu inteles gresit)

                  Comment


                  • #10
                    Am schimbat pompa de inalte,credeti ca 4 ore de manopera sint ok?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF