salutare la toata lumea ..dragi detinatori de MB. si sarbatori fericite fratilor...as vrea sa va spun celor cu mb vito automatice ca am avut o experienta nasoala acum vreo 3 luni cand cutia de v. a mea cea automata mi-a fakut probleme....statea cuplata in D doar cateva sute de metri dupa care intra in mod AVARIE . si asa facea mereu duPa ce o reporneam. Simptomele erau cam asa ca inainte smucea la skimbarea treptelor ceva cam DUR.... Cum spuneam am mers la un service ,care avea cica soft mercedes ORIGINAL dar numai ca cel deacolo nu stia cum il KEAMA caci l-am intrebat ce are cv . si-mi raspunde ,, aveti probleme cu cv. '' pai ...???????? l-am inrebat io siatat ?????? cica DA domle da ce nu crezi......zice el ...iam raspuns INDIVIDULUI ca ASTA stiam si io din moment ce abia m-am dus la service cu masina ,,doar cu treapta 2,,,,,,in sfarsit asta e alceva cred ca s-a mai auzit dealde dastea si la altcineva, cum e cu service-urile astea...de FIRMA..si fratilor m-am hotarat sa dau cutia de v, jos d p vito si la prima vedere am constatat ce problema avea ..CUZINET INTRARE POMPA ULEI GRIPAT PE CONVERTER , adic CONVERTORUL SENVARTEA CU TOT CU CUZINETUL GRIPAT ( LIPIT ) P EL siatunci CV, vedea o probleme interioara si PUNEA CV .AUTOMATA in AVARIE adic o scotea din cuplul motor....cum spuneam am luat un convertor nou siun CUZINET de reparatie , siam desfakut cv. in 2 acasa . am dus pompa d ulei la un bun strungar care m-ia ALEZAT pompa ca sa stea CUZINETUl ALA DE REPARATIE beton akolo, AM skimbat filtrul ulei la cv. ,am pus ulei in CONVERTOR..dupa care am montato pe vito la lok.,, AM COMPLECTAT cu ULEI ...,vreau sa va spun ca serviceul mi-a cerut 400 e doar MANOPERA LA CUTIE..asadar ....deacea am dres problema singur ghidat de cartea de reparatie a cutiei .ORIGINALA. SI APROPO TREBUIE SA MULTUMESC unui TIP de p aici AUTOMATICUL care m-a fakut santeleg principiul cv. AUTOMATE ........TIPUL E PREA tare....SPER SAJUTE ASTEA P CINEVA...la NEVOIE......ACU NICI NU SE MAI SIMTE CAND SKIMBA...frate e prea KOOOL.......

Comment