Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Garnitura de chiuloasa arsa...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garnitura de chiuloasa arsa...

    Buna ziua, am si eu o mare enigma, am cumparat un MB V 230 TD model 97 din Germania, neamtul care mi-a vanduto' a zis ca are garnituar de chiuloasa arsa...am aduso in Romania saptamana asta si vreau sa o duc la un mecanic sa ii schimb garnitura , dar pana sa ajung la mecanic am auzit fel si fel de pareri...cum ca pe langa garnitura s-ar putea sa se fi stricat si alte componente ale motorului de exemplu pompa de injectie, injectoarele,...este posibil asa ceva ?
    Eu am mers cu masina asa defecta cca 700 km , pe drum am tot completat cu apa din 30 in 30 de km,s-a oprit in mers de vreo doua ori dar cu ceva pauze de cca 1-2 ore pornea iara.
    Asta dimineata a pornit la sfert de cheie fara probleme...
    Sper sa nu fie ceva mai mult de schimbat decat garnitura...

    Va multumesc pentru pareri si sfaturi
    O zi buna !

  • #2
    Pai daca schimbi garnitura oricum demontezi chiuloasa si poti verifica injectoare bujii si toate cele dar e putin probabil sa se fi stricat si altceva din moment ce ai mers cu ea 700 km . Spor la treaba .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos, o sa va tin la curent...
      Pe curand !

      deja apar primele probleme, am dat chiuloasa jos de pe motor, s-a constatat ca doar garnitura de chiuloasa e problema...
      am mers cu chiuloasa la rectificat si acolo mi-au zis ca nu pot scoate bucsele antecamera de pe ea... aveti vreo propunere cum sa le zic sa faca ?cat m-ar costa oare o alta chiuloasa second hand ?
      multumesc frumos .

      buna seara , au reusit baietii de la Mercedes sa imi scoata bucsele antecamera, insa una dintre cele 4 a iesit cu tot cu filet...merge rezolvat in vreun fel acesta problema fara sa cumpar alta chiuloasa ???
      multumesc
      Last edited by Carmine; 12-12-2010, 13:49 PM.

      Comment


      • #4
        Normal se rezolva insa pune ceva poze sa vedem exact despre ce e vorba la tine .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Ageamii aia de mecanici "paratzi" nu stiau ca antecamerele se scot la cald ? . Ca de altfel orice surub sau piulita care opune rezistenta si este in pericol sa se rupa ? .
          Acum , s-ar putea "taia" alt filet si confectiona alta bucse , dar problema este in cine ai incredere ca va executa o asa reparatie cu simt de raspundere . Si mai este o problema . Chiulasa permite largirea gaurii respective pentru un nou filet ?.
          Dupa experienta care ai avut-o , eu zic sa cauti o chiulasa la dezmembrari .
          Poate gasesti una fara nimic pe ea si montezi supapele tale .

          Comment


          • #6
            Deocamdata am rezolvat problema cu bucsele de la antecamera, mi-au dat alt filet cei de la Mercedes si au pus si ceva pasta de sudare...au zis ca au stranso la parametri dati de fabrica si ca o sa fie bine.Astazi sau maine o sa puna chiuloasa pe motor sa vedem cum merge...O sa va tin la curent.
            Multumesc frumos ptr sfaturi.
            Pe curand.

            Comment


            • #7
              Salut, sa ne spui ce ai mai schimbat pe langa, daca mai erau si alte piese duse din cauza chiuloasei.
              ms

              Comment


              • #8
                am schimbat urmatoarele

                garnitura chiuloasa - 120 ron
                garnitura admisie - 20 ron
                garnitura evacuare - 10 ron
                filtru ulei MANN- 28 ron
                set garnituri semering - 35 ron
                saibe injectoare 6x4 - 24 ron
                bujii BERU -168 ron
                senzor temperatura apa - 75 ron
                senzor temperatura ulei - 150 ron
                filtru aer MANN- 65 ron
                filtru motorina MANN-35 ron

                astea pana acum.
                pe curand.

                Comment


                • #9
                  cred ca a mai aparut o problema...a montat chiuloasa pe motor, a pornito si merge , dar ...cand vrea sa o mai porneasca iara nu mai porneste, astea se intampla cand e motorul cald.
                  ce sa mai fie oare ?

                  Comment


                  • #10
                    salutare, daca face asta numai cand este motorul cald,poate sa fie senzor ax cu came si este pozitionat pe chiloasa in partea dreapta cum stai in fata motorului,trebuie demontat din nou pana la faza in care vezi injectoarele,problema asta am avut-o si eu, bafta si sper sa-ti fi fost de ajutor

                    Comment


                    • #11
                      cred ca am rezolvat problema...mi-a suspendat imobilizatorul de pe pompa de injectie si acum merge.
                      o sa plec luni din cluj sa merg la focsani .
                      sper sa mearga bine si fara probleme.
                      multumesc pentru toti care mi-ati dat sfaturi si sa aveti sarbatori fericite !
                      pe curand .
                      Last edited by Sorin Lucian; 12-17-2010, 20:10 PM.

                      Comment


                      • #12
                        salut

                        am si eu probleme cu vito si nu stiu sigur daca e garnitura toate furtunele pe unde circula antigelul se umfla dupa o perioada mica de timp de la pornire si apoi imi arunca apa prin furtunasul ala mic de la bazinul de pe radiator .Ce ar putea fii ca nu mai stiu ce sa ii mai fac nu reusesc sa ii dau de cap poate citeste cineva si imi da un sfat (va multumesc anticipat)

                        Comment


                        • #13
                          Ceva apa in ulei , sau ulei in apa?la vito mai este o problema cu chiuloasele , la care mai apar fisuri.De asta zic.In mod normal 1.4 trebuie sa fie presiunea in instalatia de racire.

                          Comment


                          • #14
                            Salut am si eo o problema cu furtunele au o presiune foarte mare si am schimbat si garnitura si termostat si poampa de apa si tot la fel . ma poate ajuta si pe mine cine cu un sfat

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF