Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

antigel vito w 638

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • antigel vito w 638

    SALUTARE dedinatori de de MB. as vrea sa majute si p mine cineva cu....CE FEL DE ANTIGEL TREBUIE PUS
    LA VITO W 638 SI CAT...????????VA MULTUMESC ANTICIPAT

  • #2
    11 litri , de care o fi , cu inhibitori de coroziune .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      aha.....multam mult....sarbatori fericite

      Comment


      • #4
        salutare broo...ma poti ajut cu un manual de utilizare la vito w 638 din 97 .?...pls

        Comment


        • #5
          Originally posted by cristigenerralu View Post
          salutare broo...ma poti ajut cu un manual de utilizare la vito w 638 din 97 .?...pls
          Manual de utilizare am doar ''fizic'' si este in italiana manual de reparatii am in format pdf in germana .
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            Originally posted by king kong View Post
            11 litri , de care o fi , cu inhibitori de coroziune .
            Sa inteleg ca acesti inhibitori de coroziune sunt acei silicati sau cum?
            Vreau sa schimb si eu antigelul si din cate stiam eu erau de 2 feluri cu si fara silicati.

            Multumesc

            Comment


            • #7
              Revin cu o intrebare, cum ne putem da seama de nivelul antigelului? Exista vre-un semn pe vasul de antigel, si daca este unde il regasim. Daca acesta nu exista pana unde umplem vasul de expansiune?

              Comment


              • #8
                Daca te uiti in vas drept in jos pe gaura cand nu ai antigel in el o sa vezi ca scrie MAX si pana acolo trebuie. Daca nu vezi asta torni antigel pana vezi lichidul cu ochii, te uiti pe gaura. Cand vezi lichidul e la nivelul maxim.

                Comment


                • #9
                  Am inteles, am sa ma uit, cee e drept mai e antigel in vas

                  Comment


                  • #10
                    Am si eu probleme cu sonda care citeste antigelul(nivelul in vas),acolo unde intra ,in locasul ei,exista lichid(antigel)? Pentru ca eu am desfacut-o,am scos-o de acolo si nu se vede niciun lichid,sa fi prins mizerie undeva si sa nu aiba lichid in acel loc? Vasul de lichid este plin,umplut in service,dar nu stiu care-i smecheria,am scos sonda de acolo si nu se vedea niciu pic de lichid acolo,e o teaca,ca sa ii zic asa neagra in care intra respectiva sonda. Cum isi da acea sonda seama ca are sau nu nivelul corespunzator,pentru ca becul in bord imi sta aprins?
                    Masina e MB Vito 2.0,benzina din 1996,tot W638.
                    Astept sfaturi si sugestii! Multumesc!
                    condusul sportiv costa scump

                    Comment


                    • #11
                      Am si eu o intrebare: nu stiu ce culoare are antigelul din motor deoarece nu se mai vede in vas. Daca pun alta culoare de antigel este vre-o problema? Multumesc anticipat.

                      Comment


                      • #12
                        Da , este.

                        Nu e voie sa amesteci antigelul rosu G12 cu cel albastru/verde G11 pentru ca reactioneaza unul cu altul.

                        Mai bine completezi cu apa ca e mare volumul ( 9 litri ) si daca cumva ai de completat 1 litru inseamna ca ai o problema grava la sistemul de racire si deci dupa remediere o sa schimbi oricum antigelul. Daca completezi mai putin de un litru dupa ce mai merge motorul 10 minute oricum se amesteca si vei observa culoarea lui in vasul de expansiune.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by polishatRO View Post
                          Da , este.

                          Nu e voie sa amesteci antigelul rosu G12 cu cel albastru/verde G11 pentru ca reactioneaza unul cu altul.

                          Mai bine completezi cu apa ca e mare volumul ( 9 litri ) si daca cumva ai de completat 1 litru inseamna ca ai o problema grava la sistemul de racire si deci dupa remediere o sa schimbi oricum antigelul. Daca completezi mai putin de un litru dupa ce mai merge motorul 10 minute oricum se amesteca si vei observa culoarea lui in vasul de expansiune.
                          Multumesc pentru raspuns.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by polishatRO View Post
                            Da , este.

                            Nu e voie sa amesteci antigelul rosu G12 cu cel albastru/verde G11 pentru ca reactioneaza unul cu altul.

                            Mai bine completezi cu apa ca e mare volumul ( 9 litri ) si daca cumva ai de completat 1 litru inseamna ca ai o problema grava la sistemul de racire si deci dupa remediere o sa schimbi oricum antigelul. Daca completezi mai putin de un litru dupa ce mai merge motorul 10 minute oricum se amesteca si vei observa culoarea lui in vasul de expansiune.
                            S-a rezolvat cu doar 200ml apa. Si acum stiu si ce antigel am in instalatie. Oricum vorba ta va trebui sa inlocuiesc tot lichidul deoarece va trebui sa schimb termostatul.

                            Comment


                            • #15
                              Iti recomand HEPU rosu.E 22-25 RON bidonul de 1,5 litri concentrat.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF