Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Galopat motor..

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Galopat motor..

    Salut..
    Am un 112CDI si de doua zile cand vrea el(motorul) incepe sa creasca turatiile si sa le scada ,nu foarte mult ,sa zicem de la 700 la 900 RPM ,la un moment dat ramane la 700(sa zicem relanti normal) dupa ceva vreme iarasi face.Am intrebat un prieten ce are tot un 112CDI si a zis ca un injector are gand de duca ,pana la gata o sa-mi de motorina toata pe retur si zero presiune in rampa comuna si gata ,MASINA NU MAI PORNESTE.
    Ati mai patit asa ceva ?
    Vreau sa merg maine sa-i schimb filtrul de motorina....sau mai bine sa caut injector si sa-mi vad de treaba.
    Aveti idee cat costa un injector?(nou sau second hand)
    Mersi...

  • #2
    Originally posted by ionut_invest View Post
    Salut..
    Am un 112CDI si de doua zile cand vrea el(motorul) incepe sa creasca turatiile si sa le scada ,nu foarte mult ,sa zicem de la 700 la 900 RPM ,la un moment dat ramane la 700(sa zicem relanti normal) dupa ceva vreme iarasi face.Am intrebat un prieten ce are tot un 112CDI si a zis ca un injector are gand de duca ,pana la gata o sa-mi de motorina toata pe retur si zero presiune in rampa comuna si gata ,MASINA NU MAI PORNESTE.
    Ati mai patit asa ceva ?
    Vreau sa merg maine sa-i schimb filtrul de motorina....sau mai bine sa caut injector si sa-mi vad de treaba.
    Aveti idee cat costa un injector?(nou sau second hand)
    Mersi...
    La cald sau la rece are simptomele astea?
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

    Comment


    • #3
      In cele mai multe cazuri la cald .

      Comment


      • #4
        Adevarul este ca a inceput sa faca dupa ce mi-am schimbat cureaua la accesorii si au desfacut filtrul de aer(mecanici) si au miscat tubulatura la admisie ,trebuie sa ma uit sa nu fi iesit ceva de acolo sa prinda aer fals ,sau totusi sa fie vreun injector?

        Comment


        • #5
          N-are nicio treaba filtrul de aer cu cureaua. Cand schimbi cureaua, dai roata dreapta jos, capacul de plastic si se schimba in 2 minute.
          De obicei, cand se strica un injector, masina porneste foarte greu la cald. Eu am cumparat injector Bosch nou cu 800 ron si cel vechi la schimb de la ANRO (Cicero colt cu Brancoveanu).
          Uita-te bine pe furtune, sa nu traga aer cumva!

          Comment


          • #6
            Am fost cu ea la mecanic a desfacut EGR ,adevarul este ca avea multa calamina acolo,la curatit la pus la loc si la fel face ,dar acum cu EGR curatit nu mai trage motorul ca si inainte.
            Am fost la tester si totul este OK,dar masina tot asa face (galopeaza la relanti cu motorul cald)

            Comment


            • #7
              Originally posted by ionut_invest View Post
              Am fost cu ea la mecanic a desfacut EGR ,adevarul este ca avea multa calamina acolo,la curatit la pus la loc si la fel face ,dar acum cu EGR curatit nu mai trage motorul ca si inainte.
              Am fost la tester si totul este OK,dar masina tot asa face (galopeaza la relanti cu motorul cald)
              Depinde ce intelegi prin "cald". Daca la rece merge bine, la 50 de grade merge bine si dupa ce ajunge la temperatura de 90 functionand asa 10 minute incepe sa galopeze, pentru mine este clar. Pompa de injectie, mai exact elementii din ea. Nu te gandi sa o repari...
              Si daca tot dau informatii gratuit scutind oamenii de bani cheltuiti pe la pseudomecanici, mufe si diagnoze cretine, timp si mai ales nervi, fara sa primesc vre-odata ceva recunostinta, iti explic cum faci: ajungi acasa cu motorul incins, in relanti galopeaza, aduci o galeata de apa cat mai rece, o cana si torni usor pe pompa. Dupa ce vei goli galeata, pompa se va fi racit, motorul va fi cald si va functiona bine pret de 30 de secunde. Asa vei constata ca e pompa de vina! Succes!
              O solutie temporara ar fi sa dai relantiul putin mai mare si sa folosesti un ulei cu indice de vascozitate la cald de "-w60", dar asta doar dupa ce te asiguri ca e pompa cu probleme.
              Si ca tot veni vorba, de ce nu mergi la un pompagiu?
              Last edited by Demiurgos; 11-16-2010, 09:31 AM.
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                ..asta e si rolul forumului.. sa ne ajutam.. fara sa cerem nimic in schimb...
                Mercedes - Vito 115 CDI - WDF63970313329457

                Comment


                • #9
                  Salut..
                  Aseara aveam rezervorul jumatate de motorina,am mers la ROMPETROL ,ca am auzit ca este cea mai OK motorina ,am facut plinul.Azi de dimineata am mers si am schimbat filtrul de motorina ,uleiul si filtrul de ulei ,mi-a suflat cu aer ,baiatul de la ulei,supapa de sens de la filtrul de motorina si azi nu mi-a mai facut nici-o figura.
                  Va ziceam ca nu am putere dupa ce am curatit EGR,normal, ca acel mecanic nu a mai pus furtunul pe galeria de admisie care comanda turbina .
                  Sper sa fie doar atat
                  Ciao ciao...

                  Comment


                  • #10
                    Salutare,
                    Am un Vito 110 cdi din 2000 fabricatie cu 265tkm si de cateva zile a inceput cand si cand sa galopeze motorul la relanti (temp apei la 90 grade)...as vrea s a va intreb daca are legatura cu faptul ca i am schimbat pompa de apa,cureaua de accesorii si o rola?
                    De cand i am schimbat pompa (cca 1 luna in urma) motorul nu se mai aude ca inainte, acuma parca e mai zgomotos si trepideaza ca un VW cu motorul ala clasic de prin 90...
                    Va multumesc anticipat !

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF