Da stiu.....sa caut in alte posturi. Ma vad nevoit sa postez aceasta discutie deoarece oricat de adanc am sapat nu am gasit rezolvarea problemei mele.
Ce s-a intamplat? Pe scurt. A fost diagnotizat (Vito-ul) cu problema la sensorul volanta,el accelerandu-se decelerandu-se singur intre 2500-3000rpm. Am inlocuit acel sensor cu unul nou ( Swang ) si masina are aceleasi simptome la 1500-1700 turatii ,nici nu te poti misca de pe loc cu el.
Se accelereaza si decelereaza singur iintre 1500-2000 RPM. La service-ul unde fusese prima data si disgnosticat de catre ALIAT Tg-Mures,oamenii au abandonat lupta nestiind ce sa-i mai faca.
Acum l-am dus la un ''alde'' specialist in MB care zice ca trebuie sa desfaca injectoarele,ca e plin de calamina,daca o putea ..etc etc. Nu mai stiu ce sa ma fac cu el. Platesc oricat oricui poate rezolva problema acestei masini.
DA..sa nu uit,la volanta s-au uitat e ok,distributia nu e sarita el nu scoate fum negru si nici nu cloncane sau altceva.........astept sfaturile d-voastra
Ce s-a intamplat? Pe scurt. A fost diagnotizat (Vito-ul) cu problema la sensorul volanta,el accelerandu-se decelerandu-se singur intre 2500-3000rpm. Am inlocuit acel sensor cu unul nou ( Swang ) si masina are aceleasi simptome la 1500-1700 turatii ,nici nu te poti misca de pe loc cu el.
Se accelereaza si decelereaza singur iintre 1500-2000 RPM. La service-ul unde fusese prima data si disgnosticat de catre ALIAT Tg-Mures,oamenii au abandonat lupta nestiind ce sa-i mai faca.
Acum l-am dus la un ''alde'' specialist in MB care zice ca trebuie sa desfaca injectoarele,ca e plin de calamina,daca o putea ..etc etc. Nu mai stiu ce sa ma fac cu el. Platesc oricat oricui poate rezolva problema acestei masini.
DA..sa nu uit,la volanta s-au uitat e ok,distributia nu e sarita el nu scoate fum negru si nici nu cloncane sau altceva.........astept sfaturile d-voastra
Comment