Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Plafonare 3000 rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plafonare 3000 rpm

    Salut. Am un vito 111 CDI 2004, mi s-a aprins martorul de la motor si nu se mai tureaza mai mult de 3000. Inainte sa se intample asta imi scotea un sunet ciudat, ceva de genul la aeroterma... Am pus-o pe tester, mi-au sters eroarea, si dupa 20 de km mi-a aparut iar. Am fost inapoi la service, mi-au facut test la injectoare, la turbina si un senzor care se afla sub masina care nu stiu cum se numeste si erau bune. Iar mi-au pus-o pe tester au sters eroarea si aceeasi poveste... Va rog mult dak ma puteti ajuta cu ceva sfaturi! Multumesc anticipat

  • #2
    Verifica furtun de intercooler , furtun de la turbo , vacuumuri.

    Comment


    • #3
      am verificat toate furtunele ... nu rasufla pe nicaieri

      Comment


      • #4
        Cod de eroare ceva?Debitmetrul l-ai verificat?

        Comment


        • #5
          sa nu fie senzorul de pe radiatorul de la intercooler
          iti fluiera
          daca da atunci verifica acest senzor care se afla langa farul din dreapta pe radiator

          Comment


          • #6
            aceeasi problema am avut-o eu la vito 111 cdi -2006.
            Mi s-a aprins martorul motor in bord si nu mai intra turbina in functie, nu mai tragea deloc.
            Am schimbat filtrul de motorina si s-a rezolvat, era infundat cu parafina.

            Comment


            • #7
              Multumesc pt ajutor. La mn a fost furtunul de la admisie spart, care a costat decat 60 de lei. Am scapat ieftin. Acum parca m-am indrgostit din nou de mersul ei!

              Comment


              • #8
                la MB vito 111 al meu aceasi problema .s-a remediat la reprezentanta .150 ron piesa,o sonda de aer si 350 manopera constatare etc. sigur asta e si la tine.este o sonda pe furtunul ala gros care vin e din filtru spre intercooler . se afla mai jos .se vede bine pe dedesupt.
                VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                Comment


                • #9
                  la multe Vito le-am curatat turbina si nu au mai avut probleme.
                  La altele a fost nevoie sa umblu la EGR, iar altele problema cu debimetrele care le pot reconditiona.
                  Totul depinde de TESTER.
                  Originally posted by florin_jessu View Post
                  Salut. Am un vito 111 CDI 2004, mi s-a aprins martorul de la motor si nu se mai tureaza mai mult de 3000. Inainte sa se intample asta imi scotea un sunet ciudat, ceva de genul la aeroterma... Am pus-o pe tester, mi-au sters eroarea, si dupa 20 de km mi-a aparut iar. Am fost inapoi la service, mi-au facut test la injectoare, la turbina si un senzor care se afla sub masina care nu stiu cum se numeste si erau bune. Iar mi-au pus-o pe tester au sters eroarea si aceeasi poveste... Va rog mult dak ma puteti ajuta cu ceva sfaturi! Multumesc anticipat

                  Comment


                  • #10
                    Salut,am si eu aceeasi problema,merg cu masina,trage foarte bine,dupa 2-3 km nu se mai tureaza peste 3000rpm,daca opresc masina si o pornesc din nou,iar trage si din nou se limiteaza la 3000rpm,am verificat intercooler-ul sa vad daca e ceva spart pe acolo,furtunele si nimic,dupa ce se limiteaza la 3000 rpm turbina nu mai intra cand o turez,fum negru nu scoate,galeria de admisie e cam murdara,dar intercoolerul nu,chiar nu stiu ce poate avea,cred ca o sa ajung cu ea la colegul mercedes-cdi.Masina e un w210 E 290 TD

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ediskan89 View Post
                      Salut,am si eu aceeasi problema,merg cu masina,trage foarte bine,dupa 2-3 km nu se mai tureaza peste 3000rpm,daca opresc masina si o pornesc din nou,iar trage si din nou se limiteaza la 3000rpm,am verificat intercooler-ul sa vad daca e ceva spart pe acolo,furtunele si nimic,dupa ce se limiteaza la 3000 rpm turbina nu mai intra cand o turez,fum negru nu scoate,galeria de admisie e cam murdara,dar intercoolerul nu,chiar nu stiu ce poate avea,cred ca o sa ajung cu ea la colegul mercedes-cdi.Masina e un w210 E 290 TD
                      Pune'o pe tester si afli sigur...la mine de exemplu a fost debitmetrul de aer.
                      Oo\=|=/oO

                      Comment


                      • #12
                        Am pus-o pe tester,colegul mercedes cdi stie ce a zis testerul,mi-e pe o ureche mi-a intrat pe una a iesit!rau am facut!problema la turbina,parca asta am retinut!

                        Comment


                        • #13
                          Bun, sa recapitulam.
                          Tu ai dorit o constatare a defectiunilor. Mi-ai zis ca nu este nevoie so repar eu fiindca ai deja mecanicul tau, nu am nimic impotriva. Dar daca nu te descurci, vi la mine si tio fac.

                          Pe motor sau gasit:
                          P1221 CAN reception form ASR?\/ETC
                          P0703 Stop loght switch
                          P 1470 Boost control
                          P 0600 CAN
                          P0100 Mass air flow sensor
                          P1615 Control Module supply voltage
                          P1610 Novoltage supply or relay module K1

                          Pe (ABS) ASR:
                          C1022 Fault in CAN commmunication with 3/9
                          C 1200 BRAKE light switch

                          Pe cutia automata: EGS
                          106 Sporadically Valves supply voltage
                          132 Sporadically CAN communication with Engine


                          Dupa ce ti-am resetat toate errorile din cutie si dupa invatarea cu schimbarea vitezelor pe care ti-am facuto in mers, ai vazut si tu ca cutia mergea perfect iar dupa 15km rulati la o scanare de cutie nu ai mai avut nici o erroare.

                          Problema ta cu limitarea este p1470 si 1403 asta trebuie sai spui mecanicului.

                          Daca nui dai de cap, la ce ai tu defect ne auzim si in 2-3 zile iti dau de cap
                          Adica calculatorul motorului iti limiteaza motorul la 3000 de ture fiindca valorile dinamice la turbina si EGR nu sint in parametrii. Totul de aicea incepe dupa care iti mai apare si disfunctii de comunicare intre calculatorul de motor si cel de cutie.

                          Masina ta pe care ai cumparato este in general o masina buna dar reparatiile de la propietarii dinainte au fost pe miini proaste. si s-au facut niste cirpeli romanesti pe acolo ( ai vazut si tu pornirea o ai pe buton de sunerie) dar nu intram in detalii cu alte discutii.

                          Eu vorbesc aici de limitarea la 3000 de ture a motorului si de raminerea in viteza de avarie a cutie automate.

                          Eventual am sa revin cu niste detalii la P0600
                          Originally posted by ediskan89 View Post
                          Am pus-o pe tester,colegul mercedes cdi stie ce a zis testerul,mi-e pe o ureche mi-a intrat pe una a iesit!rau am facut!problema la turbina,parca asta am retinut!
                          Last edited by Mercedes-cdi; 04-03-2011, 10:20 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Pacat de masina,oricum urmeaza sa o inscriu si dupa care cel mai probabil va fac o vizita!

                            Comment


                            • #15
                              Aceeasi problemaam patitt-o si eu de 2-3 ori, dar si-a revenit din mers.
                              In schimb mi s-aaprins in bord semnul de la sistemul de preincalzire motor, bujiile incandescente.
                              Am fost la un service Bosch car service in Germania, ca eram prin zona, am pus masina pe un tester si mi-a dat eroare pe cilindrul 3 si 4. De asemenea a mai gasit o eroare legata de vana EGR, dar nu stia ce anume reprezinta.
                              Am schimbat toate bujiile si a resetat erorile. Pe una dintre bujii era ulei..... din cate am iteles nu prea e bine.

                              A doua zi dimineata am pornit masina si iarasi aceeasi eroare in bord, care dispare dupa 1-2 minute.
                              Am mers din nou in service si a zis ca e posibil sa fie ceva din calculator...... am ramas ca in tren, trebuie sa merg iarasi in service si sa stau cateva ore pe acolo....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF