Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

EDC Vito 108 CDI Help

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EDC Vito 108 CDI Help

    Buna.Am nevoie de ajutor daca se baga cineva.Vito meu se oprea din mers la viteza mai mare si se aprindea becul EDC.Dupa 30 sec pornea din nou.Ultima data cand s-a oprit a ramas decedat.Nu a vrut sa mai porneasca.Am pus 4 testere pe ea care mai de care mai bengos dar nu s-a putut intra in calculatorul masinii.In service mi s-a spus ca partea mecanica e ok.Se formeaza presiune in capul injectorului dar nu primeste comanda electrica.Nestiind ce sa i mai faca,am urcat-o pe platforma si am adus-o acasa.Acum ma apuc eu de ea.Cu mica mea pricepere si cu ajutorul vostru poate i dam de cap.Ms.

  • #2
    Nu vreau sa vb aiurea da e posibil sa fie EGR-ul probabil a ramas pe inchis,verifica-l totusi cine stie poate poate.

    Comment


    • #3
      Originally posted by litza65 View Post
      Buna.Am nevoie de ajutor daca se baga cineva.Vito meu se oprea din mers la viteza mai mare si se aprindea becul EDC.Dupa 30 sec pornea din nou.Ultima data cand s-a oprit a ramas decedat.Nu a vrut sa mai porneasca.Am pus 4 testere pe ea care mai de care mai bengos dar nu s-a putut intra in calculatorul masinii.In service mi s-a spus ca partea mecanica e ok.Se formeaza presiune in capul injectorului dar nu primeste comanda electrica.Nestiind ce sa i mai faca,am urcat-o pe platforma si am adus-o acasa.Acum ma apuc eu de ea.Cu mica mea pricepere si cu ajutorul vostru poate i dam de cap.Ms.
      Pune seria VIN.
      Prima oara verifica alimentarile si comunicatia calculatorului motor (sigurante, cabluri rupte,etc).
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        salut.

        db3003db@yahoo.com .... pune`mi te rog o poza cu pedala de acceleratie.

        am avut aceeasi problema si era de acolo... asta dupa ce am verificat tot motorul. vreau sa vad ce model este pedala ta inainte de a-ti da un sfat. bafta!

        Comment


        • #5
          I-am dat de cap dupa ce am plimbat-o prin mai multe ateliere auto.1. Nu sa putut comunica cu calculatorul de bord cu nici un tester deci schimbat calculatorul.Dupa ce sa facut comunicarea,testerul a dat pompa inalta presiune defecta.Schimbat pompa de inalta si a pornit.Total general....2000 lei.Apropoiese second!Acum imi sufla pe langa un injector.La primul service au zis ca nu se baga ca se poate sa se rupa injectorul.E chiar asa?Cum se scoate? dupa ce se desface surubul de la clema de sustinere se scoate prin targere afara sau mai are filet?

          Comment


          • #6
            salut,nu mai are filet,dar se poate sa fie foarte intepenit,daca reusesti sa-l dai afara trebuie schimbata garnitura de cupru,de varful injectorului,daca nu gresesc trebuie decalita inainte de montare.bafta

            Comment


            • #7
              Se gasesc garniturile de cupru , la inlocuire schimba si surubul care tine brida injectorului.Pentru a scoate injectorul se folosesc niste extractoare speciale.Asta ca sa poti scoate aproape sigur injectorul , deoarece sunt cazuri in care poti sa il scoti cu mana , sau poti sa tragi de el cu orice ca nu iese nici cu rugaciuni.Dar nu am auzit sa se rupa injectorul niciodata.Ori iese ori nu.Saiba e cam 5 lei iar surubul la fel.
              De asemenea pentru a scoate mai usor injectorul , e bine sa fie motorul cald.

              Comment


              • #8
                Am cumparat un spray antirugina,saibe cupru si m-am apucat de injector.Pe langa el sa format o gramada de calamina.Cu rabdare am curatat locul cu pricina cu un virf de surubelnita dupa ce in prealabil am dat bine cu sprayul de rugina.Cu surubelnita am ajutat injectorul sa iasa.La inceput nu a vrut dar pana la urma si-a dat drumul.Atentie la saiba veche ca ramane in locas.Nu iese odata cu injectorul si nici sa nu sperati ca a suflat-o de tot.E acolo si trebuie scoasa.Se poate vedea cu o oglinda si o lanterna.Eu nu am stiut asta si dupa prima montare a suflat mai rau ca inainte.Si mai trebuie saiba decalita.

                Comment


                • #9
                  Termostat

                  Nu mi se incalzeste apa mai mult de 50 grade.Normal..termostat defect.Am citit pe forum ca cineva si-a montat un termostat suplimentar de dacia.Am facut si eu la fel.E totul ok dar exista o problema.Termostatul de dacia deschide in jur de 86 grade iar racirea la vito e undeva sub 80.Termocupla porneste inainte de a deschide termostatul.Daca motorul lucreaza la temp de peste 85 grade incetisor se duce.Pe urma....schimbat chiuloasa,garnitura...etc...cred ca nu merita.Intradevar un termostat de vito e la 200 lei.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF