Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prezon rupt in chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prezon rupt in chiuloasa

    Salut, mecanicul mi-a zis ca nu poate sa scoata prezonul rupt din chiuloasa, ce as putea sa fac ?!?
    Chiar nu exista ceva ce ma poate salva de aceasta situatie ... nu pot pune injectorul la locul lui.
    Alta problema, mi-a spus ca ceva imi da la masa, la firele de la calculator sau astea care duc la injectoare. Mi-a zis ca calculatorul da un singur impuls spre injecotare, acestea arunca motorina o singura data , dupa care nu mai vrea sa mearga. Daca dau din nou la cheie, acelasi lucru face, o singura data impuls ... este din calculator sau chiar da la masa pe undeva ?
    Dumitru Tanase

  • #2
    Salut,
    Da un search aici,,Suruburi prindere injector rupte in chiuloasa,,.Sper sa-ti fie de folos.
    Chestia cu scurtul nu prea se leaga.Acelasi simptom il are common rail-ul si cind partea electrica a unui injector e defecta.Atentie mare la conectorii injectoarelor,sa fie toti la locul lor si bine mufati.Multa bafta.
    Last edited by daniel; 06-29-2010, 20:22 PM. Reason: completare

    Comment


    • #3
      Originally posted by urtimud2001 View Post
      Salut, mecanicul mi-a zis ca nu poate sa scoata prezonul rupt din chiuloasa, ce as putea sa fac ?!?
      Chiar nu exista ceva ce ma poate salva de aceasta situatie ... nu pot pune injectorul la locul lui.
      Alta problema, mi-a spus ca ceva imi da la masa, la firele de la calculator sau astea care duc la injectoare. Mi-a zis ca calculatorul da un singur impuls spre injecotare, acestea arunca motorina o singura data , dupa care nu mai vrea sa mearga. Daca dau din nou la cheie, acelasi lucru face, o singura data impuls ... este din calculator sau chiar da la masa pe undeva ?
      Exista posibilitatea alezarii rspectivei gauri la o cota mai mare (putin peste dim. prezonului) si refaceri unui alt filet,
      Pe urma ori pui o bucsa filetata pe ambele parti, int. si ext. si revii la dim. normala,
      -ori lasi gaura asa si foloseti un prezon mai mare.

      Bafta !
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Recomad sevice-ul "la Caprita" p-ta Domenii tel. 021/224 15 18 . Dispun de sedevistica necesara, iar meseriasii sunt OK .
        Preturi pe masura .

        Comment


        • #5
          Prezonul rupt in chiuloasa ti-l poate scoate orice meserias . Se da o gaura in centrul prezonului cu un burghiu mic si dupa aia se creste treptat diametrul burghiului pana se ajunge la -1mm din diametrul filetului interior . Daca prima gaura nu este perfect centata exista riscul sa afectezi filetul dar nu e necaz pentru ca exista elicoid (arata ca un arc si se infileteaza pe filetul afectat dupa ce in prealabil se reface filetul cu un tarod mai mare ) . Apropos am uitat sa zic ca dupa ce dai gaurile cu burghiul ce ramane pe filet se curata cu o sarma otelita .Este treaba migaloasa dar e mai bine decat sa pui o bucsa . Prezonul se mai poate scoate si cu un SDV , cum zicea si colegul de mai sus , extractor cu filet pe invers . Un link care te poate ajuta http://www.bricoshop.ro/Unelte-si-sc...-M6-778-616812 . Bafta .
          Last edited by king kong; 07-01-2010, 11:29 AM.
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            Să găureşti un prezon (oţel de calitate) este o performanţă. Să-l găureşti chiar în centru şi mai ales pe aproape toată lungimea lui nu este la îndemâna oricui.
            Dacă prezonul s-a rupt la montajul injectorului lucrurile sunt mai simple, dar dacă s-a rupt la demontare, şansele de a-l scoate sunt extrem de mici.

            Comment


            • #7
              Daca surubul e din otel tratat asa cum spune Nelu Patrascu singura solutie e sa dai chiuloasa jos si sa te duci cu ea la electroeroziune ,asta daca nu vrei sa te risti sa faci vre-o magarie ...



              Firma SC VARAN INDUSTRY SRL
              Firma producatoare de matrite pentru injectie masa plastic, cutite pentru stanta incaltaminte, sabloane incaltaminte, prelucrare prin electroeroziune, prelucrare prin aschiere, gaurire in coordonate, injectie masa plastica.
              Date contact:
              Nume firma SC Varan Industry SRL Persoana de contact Platagea Cristian Judet Bucuresti Localitate Bucuresti Adresa Bdul Basarabia 256, Faur Poarta 3 Telefon 0212557074 Fax 0212557074 Mobil 0723644209 E-mail varanindustry@rdsmail.ro

              Comment


              • #8
                Cea mai eleganta si curata operatie , in cazul unui prezon, spiral, tarod sau orice alt instrument din otel tratat termic rupt, este cea prin electroeroziune .
                Orice alta interventie este o tziganie extrem de periculoasa .

                Comment


                • #9
                  Nu am auzit in viata mea ca un prezon sa fie mai tare decat o scula prin aschiere . Si asa zisa "performanta" am realizat-o de nenumarate ori . Trebuie doar rabdare , scule si masinarii potrivite . La Bucuresti suntetzi mai avansati (electroeroziune ) noi la tara ne mai descurcam si cu freze strunguri si alte masini de gaurit.
                  Last edited by king kong; 07-09-2010, 14:41 PM.
                  Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by king kong View Post
                    Nu am auzit in viata mea ca un prezon sa fie mai tare decat o scula prin aschiere . Si asa zisa "performanta" am realizat-o de nenumarate ori . Trebuie doar rabdare , scule si masinarii potrivite . La Bucuresti suntetzi mai avansati (electroeroziune ) noi la tara ne mai descurcam si cu freze strunguri si alte masini de gaurit.
                    Daca te pricepi poti incerca si loco sa o repari dar ce te faci daca te apuci de treaba iar surubul respectiv e tratat termic ( nu mult ,doar cat sa patineze spiralul pe el) si sa vezi ca pleci centrat cu el si ajungi in margine .Timpul care il pierzi si te chinui sa il scoti ,stresul ca poti sa dai rasol ,asta le pui la socoteala ? Nu mai bine sa il faca pe masina de electroeroziune ( daca tot exista ) frumos ,elegant exact ca o operatie chirurgicala si fara stres ?

                    Comment


                    • #11
                      Atat prezonul cat si scula prin aschiere sunt confectionate din material tratat ( calit ) . Cand se va actiona una asupra celeilalte va fi un "meci" care pe care .
                      Niciodata nu vei sti cine cedeaza primul . De aceea s-a spus ca este o operatie destul de riscanta; uneori reuseste, alteori risti sa cumperi alta chiulasa, daca nu si alt bloc motor . Sau mai vazut cazuri din acestea, mai ales ca meseriasii cu experienta si scule bune sunt din ce in ce mai putini .
                      S-a recomandat operatiunea prin electroeroziune ( binenteles acolo unde exista utilajul ), ea nefiind o tehnologie avansata existand in Romania de vreo 45 de ani .
                      Last edited by nstoe; 07-09-2010, 20:48 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by king kong View Post
                        Nu am auzit in viata mea ca un prezon sa fie mai tare decat o scula prin aschiere . Si asa zisa "performanta" am realizat-o de nenumarate ori .
                        Probabil ai nimerit doar şuruburi. Prezonul e altceva, dacă nu răceşti cu ceva burghiul, în 10 secunde vârful lui e albastru

                        Comment


                        • #13
                          Asa ca sa nu intram in polemici , mai exista la Loctite un spray pe baza de azot care rezolva problema scoaterii oricarui surb rupt sau blocat .
                          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by king kong View Post
                            Asa ca sa nu intram in polemici , mai exista la Loctite un spray pe baza de azot care rezolva problema scoaterii oricarui surb rupt sau blocat .
                            Sti si cum anume se numeste Loctite asta? Am intrat pe site-ul lor si au o groaza de tipuri de spray-uri ...
                            Dumitru Tanase

                            Comment


                            • #15
                              De cat sa intram in polemici , mai bine invatam unii de la altii .
                              Probabil se face referinta la spray-ul de pe coloana din dreapta , cel care degripeaza prin inghetare .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF