Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Curatare EGR , Admisie +alte probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare EGR , Admisie +alte probleme

    Postez aici , in ideea in care ajuta pe cineva pasii de urmat pentru curatarea EGR-ului , asta indiferent ca e Vito sau C,E,S-klasse.Este vorba de sistemul Exhaust Gas Recirculation , o valva , care recircula gazele nearse din carter , aceasta in timp se umple de funingine.La modelul meu , ca si la w203 sau la w210 , EGR-ul este actionat de o capsula vacuumatica.Pentru moment pun 4 poze , prima din ele si ultima fiind EGR-ul inainte si dupa curatare , iar a 2 si a 3 , galeria de admisie , cu zgura aferenta , respectiv pozitionarea EGR-ului in compartimentul motor.

    O alta problema destul de mare , dar care am reusit sa o rezolv , este aceea ca deasupra capacului de la culbutori , tot era plin cu ulei incins , mizerie , uscat.E vorba de o munca de migala , si multa rabdare.Initial , am crezut ca am probleme cu garnitura de la capacul culbutorilor , deoarece am vazut 2-3 picaturi scurse in spatele motorului din acea zona.De fapt , este ulei cu mizerie , uscat si rascopt.Deci pe de o parte am scapat de schimbat garnitura , insa am de curatat tot deasupra capacului.Alta parte , destul de nasoala , este aceea ca si firele de la injectoare , si protectiile de pe furtunele de retur de la injectoare sunt coapte , si ar cam trebui inlocuite , pentru a preveni alte probleme .Cateva poze acum cu situatia prezentata anterior.
    In poza 7 este tarodul cu care am curatat gaura filetata din chiulasa , in care intra surubul de prindere de la injector , galeria de admisie inainte de montaj(se vede pasta de etansare aplicata).
    Attached Files
    Last edited by grigorean; 06-24-2010, 11:24 AM.

  • #3
    Ai muncit ceva acolo, nu gluma! Eu am desfiintat EGR-ul de tot, si am scapat de curatat.

    Comment


    • #4
      Salut, am si eu cateva intrebari daca se poate , e aceelasi sistemul si la un MB V230 TD din 98??
      Dupa ce ai facut aceasta treaba ai observat schimbari in comportamentul masinii ma refer la putere sau consum? Mersi

      Comment


      • #5
        Schimbarile au fost mici , insa faptul ca nu mai ajunge acea mizerie in motor este mai important decat orice.Si apropop , am vazut EGR mult , mult mai murdar , iar dupa curatare se simtea foarte mult.Ca si principiu e tot o capsula cu vacuum si la V230 TD.E cam acelasi lucru , difera eventual etapele un pic deoarece difera si motorul la tine.

        Ma gandesc si eu sa anulez EGR-ul.

        Comment


        • #6
          Mersi pentru raspuns , ce mai cand ajung acasa o curat si eu, la mine e si o problema cu puterea masini mi se pare puturoasa rau , a mea are 450k Km dar am mers cu un vito de 600k km si care tragea mai bine, trebuie sa vad ce are , am auzit ca ar putea fii de la senzorul de la galeria de admisie curios e ca am dus-o la tester si nu a iesit nici o erroare.

          Comment


          • #7
            Depinde si ce tester.La ce tip de tester ai fost?

            Comment


            • #8
              Nu stiu sa-ti spun exact e un baiat care lucreaza la un service, are laptop si cablu ptr diagnoza, a bagat cablul acela sub scaun in stanga si a facut ceva teste ... mai mult nu stiu sa-ti spun.

              Comment


              • #9
                salutare tuturor. intrebarea mea este : ai de inlocuit ceva garnituri la toata treaba asta? adica daca desfaci trebuie neaparat inlocuite careva sau nu. ideea e daca desfac sa nu ma trezesc ca pe cand le pun la loc ca am de umblat sa caut garnituri sau ceva. multumesc

                Comment


                • #10
                  Nu inlocuiesti garniturile de la EGR sau galerie de admisie.Doar cele de cupru de la injectoare e indicat sa le inlocuiesti , dar asta doar daca scoti injectoarele

                  Comment


                  • #11
                    am inteles. ms de informatie.

                    Comment


                    • #12
                      Egr

                      Buna seara la toti iubitorii de Vito,am citit ca ai anulat EGR...ce rol are EGR,daca il anulezi se intampla ceva in comportamentul masinii???,multumesc anticipat

                      Comment


                      • #13
                        salutare.
                        Si eu de cand ma tin sa ii curat Egr ,dar parca nu mai am timp.
                        Daca ma apuc sa curat egr ,trebuie sa am vreo cateva milioane bune la mine , ca mai gasesc si alt probleme..am si un injector pe duca(cel putin asa imi arata testerul .indica -2,6 ,o valoare ciudata -injector 4 )

                        am o gramada de nebunii de schimbat pe ea , in general consumabile , toate fiind originale ,in afara de ulei si filtre.
                        Mai e de schimbat si pompa servo ca vajaie (dar inca functioneaza ,am serva buna-fara pic de joc). parbrizul ,ca dracu m-a pus sa merg in curul unei rabe si o articulatie planetara care troncane in viraje mai stranse si accelerate...

                        Cu 30 mil sper sa o fac) :|(salariu pe toata vara)
                        ____________________________________________

                        Comment


                        • #14
                          O intrebare... Ma ajuta si pe mine cineva sa curat egr asta? Si cat m-ar costa.... Si daca prin curatarea acestuia scap de fumul negru si mult pe care il scoate masina...avand in vedere ca nu mananca ulei deloc?

                          Comment


                          • #15
                            Fum negru scoate de la lipsa aer.Poate fi de la debitmetru, senzor map, egr, furtune sparte pe admisie.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF