Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu mai porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai porneste

    Salut, am un mercedes v220 cdi din 2002, a inceput sa scoata fum negru, deodata. mecanicul a zis ca sunt injectoarele, am schimbat toate 4 injectoare, si acum nu mai vrea sa porneasca de nici o culoare. am scos injectoarele afara si cand ii dau la cheie, isi fac lucrul o singura data, adica pulverizeaza o singura data fiecare pe rand, dupa care nu mai pulverizeaza deloc. mesterul mecanic a zis ca e calculatorul de vina sau pompa de inalte. acum doar nu o sa schimb toate piese, dupa cum ii vine la mester, nu?
    poate s-a lovit si altcineva de asa ceva.
    Dumitru Tanase

  • #2
    Cauta pe cineva cu un tester si vezi ce gasesti la test.Probleme de genul pot fi cauzate si de valva regulatoare de presiune , sau senzorul de presiune din rampa , pe langa calculator.Dar daca scoti conductele de la injectoare , motorina iti da tot timpul , sau un pic la inceput?(ca si cum ar da o singura data fiecare injector.)

    Comment


    • #3
      Da si eu am patit la fel nu mai pornea, la mine era de la valva regulatoare de presiune. Verifica cind pui contactul daca se sting toate becurile de la bord, daca iti ramine aprins EDC inseamna ca este de la valva de presiune. apropo unde ai schimbat injectoarele, am si eu nevoie de cineva sa imi scoata un injector, este blocat si nu mai vrea sa iasa poate ma ajuti si pe mine.

      Comment


      • #4
        Injectoarele trebuie codate (adica ECM nu mai recunoaste noile injectoare , banuiesc ca nu sunt originale mercedes ) . Se face numai cu aparatura de diagnosticare .Bafta .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Originally posted by king kong View Post
          Injectoarele trebuie codate (adica ECM nu mai recunoaste noile injectoare , banuiesc ca nu sunt originale mercedes ) . Se face numai cu aparatura de diagnosticare .Bafta .
          Injectoarele sunt originale mercedes import germania. Problema este ca s-a rupt un surub in chiuloasa si trebuie sa ii fac filet in chiuloasa , si a doua problema este ca ori am scurt pe firele din calculator, ori s-a dus calculatorul, ca nu vrea sa dea impuls la injectoare decat o singura data
          Dumitru Tanase

          Comment


          • #6
            Originally posted by Costtelo View Post
            Da si eu am patit la fel nu mai pornea, la mine era de la valva regulatoare de presiune. Verifica cind pui contactul daca se sting toate becurile de la bord, daca iti ramine aprins EDC inseamna ca este de la valva de presiune. apropo unde ai schimbat injectoarele, am si eu nevoie de cineva sa imi scoata un injector, este blocat si nu mai vrea sa iasa poate ma ajuti si pe mine.
            Spune-mi si mie unde gasesc vreun mecanic in Bucuresti care se ocupa de asa probleme, nu mai porneste , da doar un singur impuls la injectoare si nu pot sa scot un surub care s-a rupt in chiuloasa.
            La mecanicul la care am dus-o mi-a zis ca tre sa dea chiuloasa jos si ca nu se baga ca e complicata treaba, de dragul forumului, poate gasesc si eu un mecanic care sa ma ajute sa o pornesc . multumesc !
            Dumitru Tanase

            Comment


            • #7
              Originally posted by Costtelo View Post
              Da si eu am patit la fel nu mai pornea, la mine era de la valva regulatoare de presiune. Verifica cind pui contactul daca se sting toate becurile de la bord, daca iti ramine aprins EDC inseamna ca este de la valva de presiune. apropo unde ai schimbat injectoarele, am si eu nevoie de cineva sa imi scoata un injector, este blocat si nu mai vrea sa iasa poate ma ajuti si pe mine.
              Cand pun contactul imi ramane doar SRS ul aprins si indicatorul de baterie, mecanicul la care am dus-o nu vrea sa se complice cu prezonul rupt in chiuloasa.
              Dumitru Tanase

              Comment


              • #8
                lalut la baieti

                [am nevoie de ajutor ami porneste greu vito am schimbat 2 buji si tot as face cele 2 buji eraau arse ce o avea de porneste greu

                Comment


                • #9
                  La cald la rece nu iti porneste? Posibila problema la valva regulatoare de presiune.

                  Comment


                  • #10
                    As avea si eu o intrebare legata de un Vito diesel fabricat dupa 2000 (date aproximative ptr ca nu e a mea). Masina a stat vreo patru luni fara curent in baterie. Am pus acum o baterie incarcata si nu vrea sa porneasca. Pun contactul, becurile din bord se aprind vreo doua secunde, dupa care se sting toate. Elecromotorul nu invarte nimic.

                    Aveti cumva vreo idee? Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Scrie Start Error pe bord?Daca da atunci trebuie un tester de reprezentanta pentru a rezolva.Altfel nu o va lua neam.Diagnoza i-a facut cineva?

                      Comment


                      • #12
                        nu mai scrie nimic dupa ce se stinge tot bordul. E mort de tot. Se comporta ca si cum nu ar avea baterie deloc. Diagnoza nu i-a facut nimeni inca...

                        Comment


                        • #13
                          Desigur ca m-am lovit de altele mult mai grele.
                          Saptamina viitoare vin prin Bucuresti. Aduc ce trebuie si o pornim chiar si in 2 cyl.
                          Nu trebuie decit sa ma anuntati.
                          Originally posted by urtimud2001 View Post
                          Salut, am un mercedes v220 cdi din 2002, a inceput sa scoata fum negru, deodata. mecanicul a zis ca sunt injectoarele, am schimbat toate 4 injectoare, si acum nu mai vrea sa porneasca de nici o culoare. am scos injectoarele afara si cand ii dau la cheie, isi fac lucrul o singura data, adica pulverizeaza o singura data fiecare pe rand, dupa care nu mai pulverizeaza deloc. mesterul mecanic a zis ca e calculatorul de vina sau pompa de inalte. acum doar nu o sa schimb toate piese, dupa cum ii vine la mester, nu?
                          poate s-a lovit si altcineva de asa ceva.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF