Salutare. Am un vito 112 cdi si am avut teava de tur de la turbina cu probleme, in sensul ca pirdeam uleiul din motor. Am cumparat alta noua, cu oring cu tot si am montat-o de trei ori pina acum si e "foarte buna" pozitia de montaj.Relaxanta chiar). Problema care o am este ca la relanti tine, iar dupa ce dau citeva ture cu masina incepe sa scape ulei la etansarea cu chiuloasa, pe la oring.
Ma puteti ajuta cu un sfat, cum as putea etansa sa nu mai curga????
Prima data am crezut ca am ciupit oringul cind am pus-o, dar deja am facut lucrarea de 3 ori. Aveti idee ce se intimpla??? Ii dau foc daca nu ma ajutati cu o idee sau un sfat ca ma lasa nervii. E vreo smecherie ??? Va multumesc anticipat, vine week endul si eu tot cu teava la demontat-montat sint.
Ma puteti ajuta cu un sfat, cum as putea etansa sa nu mai curga????
Prima data am crezut ca am ciupit oringul cind am pus-o, dar deja am facut lucrarea de 3 ori. Aveti idee ce se intimpla??? Ii dau foc daca nu ma ajutati cu o idee sau un sfat ca ma lasa nervii. E vreo smecherie ??? Va multumesc anticipat, vine week endul si eu tot cu teava la demontat-montat sint.
Comment