Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Plafonare 3000 ture. Vito 108 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si la mine intra in limp mode ,si tin sa cred ca am electrovalva de la turbo cu buba.MAine verific mai exact sa vad.O sa o masol sa vad daca imi ajunge tensiune ,o sa pun si un bec sa vad daca amperajul e bun..o sa masor electrovalva...:-?...

    Nu imi inchide electrovalva bine si imi trace aer si nu-mi deschide actuatorul de la turbo..
    ____________________________________________

    Comment


    • #32
      Salutare baieti. Vreau in primul rand sa ma prezint fiind nou pe acest forum si totodata noul posesor al unui mercedes vito 638 112 cdi din 2003. Bogdan ma numesc si vreau si eu sa va expun 2 probleme care ma framanta la masina pe care am luat de mai putin de 5 zile( luni mai exact) si cu care am facut cam 150 km pana acum si am observat urmatoarele. Apa in vasul de expansiune mi se pare ca scade din vas si se pierde pe unde... sau poate doar ni se pare... si a doua problema ar fi ca in mom cand pornesc masina nu o pot accelera peste 3000 de ture nici cum... si trebuie sa merg cam 1 2 cu ea sa o pot accelera e normal?

      Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

      Comment


      • #33
        Porneste masina. Calca ambreajul de 2 3 ori si ai sa vezi ca o poti accelera si peste 3000

        Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

        Comment


        • #34
          Dar ce face ambreiaju ala? Face cumva presiune de vacum pentru turbo sau ce?? Intreb pt ca ieri de ex am mers aproape 2 km si numa dupa aia urca peste 3000

          Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

          Comment


          • #35
            Mercedesul nu l poti accelera peste 3000 pana nu calci ambreajul. La tine se pare ca e o problema. Pune l pe tester

            Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

            Comment


            • #36
              Am inteles.

              Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

              Comment


              • #37
                Am observat ca numa o perioada scurta dupa ce plec se plafoneaza... nu e tot timpul. Alta intrebare am un buton cu esp pe el.. cum se activeaza/ dezactoveaza??

                Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

                Comment


                • #38
                  Originally posted by m3seriasu View Post
                  Mercedesul nu l poti accelera peste 3000 pana nu calci ambreajul. La tine se pare ca e o problema. Pune l pe tester

                  Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
                  P-asta de unde o luashi?! Inseamna ca junghiul meu e defect de se tureaza pana la rosu...
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #39
                    Incearca sa pornesti masina scoasa din viteza fara sa calci ambreajul si vei vedea ca nu se accelereaza peste 3000.

                    Colegu idadeva. E posibil sa ai.pierderi pe undeva la instalatia de vacum.

                    Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #40
                      Alta intrebare. Eu acuma invat sper sa nu va suparati pe mine vito asta a meu ate 2 busoane de ulei... de ce ? Unu in fata cu teava pana in baie de ulei si al doilea undeva in spate...

                      Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #41
                        Buna Seara.
                        Site cineva cum pot luat legatura cu mecanicul Ovidiu din Constanta

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF