Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Suruburi prindere injector rupte in chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aceeasi dilema am avut-o si eu dar spre convingerea mea am vazut acelasi lucru facut la un garaj ce se ocupa numai cu treburi de genul asta.Omul de buna credinta mi-a dat free si reductia din inox.
    Ramine sa hotarasti varianta ce-a mai simpla pentru tine,dar trebuie sa tii cont ca daca vei avea din nou necazuri si vei alege varianta cu filetul de 8 mm,e posibil ca la stringeri repetate aluminiul chiuloasei sa cedeze,deci....
    Last edited by daniel; 04-28-2010, 08:15 AM.

    Comment


    • #17
      SALUT
      Am rezolvat problema cu suruburile rupte , am facut bucsi de inox la toate injectoarele dar acum problema e alta :nu pot sa o mai pornesc .Aveam pierdere de motorina pe la pompa de inalta ,am demontat-o si am gasit cele trei suruburi de la capacul dinspre motor slabite ,am schimbat toate oringurile la toate conexiunile nu mai da motorina ,dar nu pot amorsa ,sa nu mai fie aer pe furtune . Am pus pe retururi de la inj.eprubetele nu vine nici picatura de motorina .Am desfacut holenderul de la inj.4 in timp ce dau la automat a iesit ceva aer dar tot nu vrea . Ca sa fie complet s-a aprins si EDC in bord .
      Are cineva o idee ce sa-i mai fac ?
      Multumesc !(Vito 112cdi model 638)
      Last edited by rigoletto; 05-04-2010, 11:59 AM.

      Comment


      • #18
        Umple filtrul de motorina inainte sa mai incerci sa pornesti.Are un surub deasupra cu hexagon de 10 mm.Incearca sa-l umpli cu o seringa.Cind ai umblat la pompa si la injectoare cred ca ai golit sistemul de injectie.

        Comment


        • #19
          Acelaşi lucru îl recomand şi eu. Când am schimbat filtru de motorină nu a mai vrut să se amorseze de nici o culoare, chiar dacă am pus contactul de nenumărate ori şi am încercat să dau şi la automat.

          Eu am rezolvat-o punând motorină dintr-o sticlă de jumate direct în vasul cu filtru de motorină, până când acesta s-a umplut.
          ...

          Comment


          • #20
            Masinile astea sint ciudate,nu au pompa de amorsare si nici pompa de alimentare electrica,iar pompa de alimentare e mai sus pe chiuloasa,deci daca se goleste strici o baterie si un electromotor s-o vezi pornita.

            Comment


            • #21
              Salut. Daca ai prin zona un meserias bun, sudor, iti poate suda o piulita pe ceia ce se vede din surubul rupt, deoarece chiulasa e din aluminiu si surubul din fier iar aceste doua metala nu interactionaza. Variante mai sunt, lucrez in domeniu. Daca vrei lamuriri suplimentare suna la 0749562999 (inclusiv pentru suruburi originale).
              Last edited by no problem; 05-06-2010, 01:16 AM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by cristian C. View Post
                Salut. Daca ai prin zona un meserias bun, sudor, iti poate suda o piulita pe ceia ce se vede din surubul rupt, deoarece chiulasa e din aluminiu si surubul din fier iar aceste doua metala nu interactionaza. Variante mai sunt, lucrez in domeniu. Daca vrei lamuriri suplimentare suna la 0749562999 (inclusiv pentru suruburi originale).
                Litera mare la inceput de propozitie si respecta punctuatia, multumesc.
                E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                Comment


                • #23
                  am reusit sa-i dau de cap !

                  Salut
                  Am rezolvat problema cu pornitul. Nu era din amorsare . Am pus testerul si mi-a dat ca nu are presiune la injectoare. Am recalibrat pompa de inalta si la a doua cheie a pornit. Am fost la un atelier bine dotat ,calibreaza pompe refac injectoare . Daca aveti probleme sunati-ma si va pun in legatura cu ei.
                  0728946469

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Incearca si cu presiune de aer in rezervor . Un compresor bun, bagi presiune in rezervor, aerisesti de la holender de la injector si cand vezi k nu mai vine aer deloc si vine doar motorina dai la automat. Sigur va trebui sa porneasca.Am patit si eu la fel cand am schimbat filtrul de motorina, nu mai vroia sa porneasca deloc. Am verificat totul si era ok. Nu prindea aer pe nicaieri. Am umplut filtrul cu motorina dupa care am bagat presiune in rezervor si am aerisit de la holender si a pornit in cele din urma.Dupa cate am inteles sunt cam pacatoase si pretentioase mercedesuriile astea cu pornitul. Daca prinde putin aer pe conducta nu o mai ia nici cu slujbe. Trebuie aerisit foarte bine. Bafta si sa auzim numai de bine
                    ]
                    Last edited by pascu_dany; 05-29-2010, 23:03 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Ma scuzati ca ma bag din nou in seama




                      Dar cu asa ceva montat pe instalatie inainte de filtru eu cred ca nu o sa mai fie nevoie de suflat in rezervor sau de demontat tevi si conducte

                      Comment


                      • #26
                        salut

                        am o problema cu o chiuloasa de bmw. s a rupt un surub, l am scos, am fost la un atelier de rectificat chiuloase pt a adanci gaura si a reface filetul si s-a rupt tarodul inauntru de metric 8 si este mai jos putin de fata. cum reusesc sa il scot? e inevitabil sa scot chiuloasa de pe masina? unde imi recomandati sa merg in bucuresti? multumesc.

                        Comment


                        • #27
                          Trebe extractor ca lumea. Altfel se rupe in gaura si iti cam taie orizonturile. Si se rup usor .

                          Comment


                          • #28
                            am si eu o problema la un vito 112 din 2003 motor 2150 ami pornea destul de greu am schimbat 2 buji care eraau arse si tot as face dupa care am fost la tester si mi a gasit 2 injectoare sau supapa de presiune am schimbat 1 injector si acum porneste dar se aude o bataie zici ca bate motoru si mai nou daca dau drumu la caldura ami baga gaze anauntru asa se simte ce o avea

                            si mai am o problema nu pot desface ultimu surub de la ultimu injector nu gasesc cheie buna sa al desfac e un fel de soricel
                            Last edited by Luxian; 04-28-2011, 16:33 PM. Reason: double post

                            Comment


                            • #29
                              Pui putin lichid de frana in jurul lui, circuli cu masina o saptamana, iei o cheie si o pui pe capatul surubului,ii dai 2 ciocanele si o sa fi surprins sa vezi ce usor se desface. Daca iti baga gaze inauntru mai mult ca sigur iti sufla pe la vreun injector. Decaleste saibele cand montezi injectorul altfel o sa ai probleme in fiecare luna.

                              Comment


                              • #30
                                M3seriasu , ce ai mai rezolvat ?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF