Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suruburi prindere injector rupte in chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suruburi prindere injector rupte in chiuloasa

    Am reusit sa rup doua suruburi in chiuloasa se poate majora pe loc sau dau chiuloasa jos? Suruburile sunt rupte din ras, se gasesc pe undeva suruburi noi? Vito 112cdi.
    Last edited by no problem; 04-27-2010, 22:29 PM.

  • #2
    In principiu se gasesc orice fel de suruburi.Suruburile de la ce sunt? Locul in care s-au rupt iti permite sa lucrezi, adica sa poti sa bagi o bormasina, un tarod fara sa dai chiulasa jos? Daca da, atunci cu un burghiu mai mic decat diametrul surubului rupt dai gaura in centrul surubului ramas in chiulasa, iar apoi cu un tarod cu metricul egal cu cel al surubului vei reface filetul interior(exemplu:la surub de 8 folosesti un burghiu de 6 si un autotarod de 8).Trebuie luat in considerare si pasul filetului si lungimea surubului.Este de preferat sa poti sa faci filetul cu acelasi metric ce a fost.Sper sa nu fie nevoie sa dai chiulasa jos caci implica mult mai multe operatiuni si cheltuieli.Multa bafta.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Originally posted by tumar View Post
      In principiu se gasesc orice fel de suruburi.Suruburile de la ce sunt? Locul in care s-au rupt iti permite sa lucrezi, adica sa poti sa bagi o bormasina, un tarod fara sa dai chiulasa jos? Daca da, atunci cu un burghiu mai mic decat diametrul surubului rupt dai gaura in centrul surubului ramas in chiulasa, iar apoi cu un tarod cu metricul egal cu cel al surubului vei reface filetul interior(exemplu:la surub de 8 folosesti un burghiu de 6 si un autotarod de 8).Trebuie luat in considerare si pasul filetului si lungimea surubului.Este de preferat sa poti sa faci filetul cu acelasi metric ce a fost.Sper sa nu fie nevoie sa dai chiulasa jos caci implica mult mai multe operatiuni si cheltuieli.Multa bafta.
      Din cite i-mi aduc eu aminte pana la M8 se inmulteste valoarea filetului cu 8 pentru a obtine dimensiunea burghiului cu care trebuie sa se dea gaura; deci pt surub de M8 x 8 = gaura cu 6.4-6.5 altfel risti sa nu mearga sau si mai rau sa rupi tarodul si daca rupi tarodul nu implica doar chiulasa data jos ci si electroeroziune ca sa il scoti de acolo ...
      Last edited by Eugen Gaftoneanu; 04-25-2010, 15:12 PM.

      Comment


      • #4
        Ai dreptate, dar avand in vedere ca exista filet facut riscul de al atinge este mai mic.Intr-adevar intr-o gaura cu diametrul de 6,5 filetul M8 se da mult mai usor.Oricum trebuie rabdare si mult calm in rezolvarea problemei.
        Last edited by tumar; 04-25-2010, 16:03 PM.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Atunci da gaura mai mica si baga extractor ( unele de calitate nu cele care se gasesc in piata la rusi din fier mort )



          asa are sanse sa scoata suruburile rupte fara sa mai fie nevoit sa fileteze din nou
          Last edited by Eugen Gaftoneanu; 04-25-2010, 16:08 PM.

          Comment


          • #6
            Asta este cea mai buna varianta.Asa nu risca sa afecteze filetul, avand in vedere ca trebuie sa pastreze dimensiunea suruburilor originale.Cu o scula buna si un mecanic priceput se vor rezolva problemele.Sa auzim numai de bine.
            Last edited by tumar; 04-25-2010, 16:18 PM.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Suruburile rupte sunt de metric 6 am dat gaura cu 3.2 in centru surubului rupt si am incercat cu un etractor nr3 dar nu a mers ,problema e ca nu prea este loc si nu ai siguranta ca dai gaura perfect perpendiculara .Daca bagi surub m 8 nu ai loc sa bagi un surub cu cap hexagonal trebuie unul cu cap imbus sau stea .
              Multumesc !
              Last edited by no problem; 04-27-2010, 22:30 PM.

              Comment


              • #8
                Largiti gaura(4,5 sau 4,8) si incercati sa dati filet cu un autotarod de 6.Nu stiu exact cum vine prins injectorul, dar daca dati filet pentru M8 in chiulasa trebuie modificata si gaura la prinderea injectorului(oare merge?).
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tumar View Post
                  Largiti gaura(4,5 sau 4,8) si incercati sa dati filet cu un autotarod de 6.Nu stiu exact cum vine prins injectorul, dar daca dati filet pentru M8 in chiulasa trebuie modificata si gaura la prinderea injectorului(oare merge?).
                  Merge am facut la unul care nu s-a rupt din ras ci la 3.5cm in chiuloasa.
                  Last edited by no problem; 04-27-2010, 22:31 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by rigoletto View Post
                    merge am facut la unul care nu s-a rupt din ras ci la 3.5cm in chiuloasa
                    Merge foarte bine si cu m 8. Am avut si eu aceeasi problema. Si acum cu m8 strange super bine.. Chiar mult mai bine decat celelante de m6. Acum pe acela nici nu imi mai era frica sa il strang.ai gaura, filetezi cu tarodul, pui un surub cu cap de stea si dai bice inainte. Bafta. Sa auzim numai de bine
                    Last edited by no problem; 04-27-2010, 22:33 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by rigoletto View Post
                      Am reusit sa rup doua suruburi in chiuloasa se poate majora pe loc sau dau chiuloasa jos? Suruburile sunt rupte din ras, se gasesc pe undeva suruburi noi? Vito 112cdi.
                      Respecta regulamentul, litera mare si punctuatia, multumesc.
                      E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pascu_dany View Post
                        Merge foarte bine si cu m 8. Am avut si eu aceeasi problema. Si acum cu m8 strange super bine.. Chiar mult mai bine decat celelante de m6. Acum pe acela nici nu imi mai era frica sa il strang.ai gaura, filetezi cu tarodul, pui un surub cu cap de stea si dai bice inainte. Bafta. Sa auzim numai de bine
                        Punctuatia si litera mare la inceput de propoziteie, citeste regulamentul, multumesc.
                        E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                        Comment


                        • #13
                          Salut,
                          am trecut prin acelasi necaz cu ceva timp in urma si s-a rezolvat relativ simplu dar cu multa munca.Nu trebuie data chiuloasa jos dar trebuie desfacute tamponul superior al motorului,cel dedesubt,traversa superioara a radiatorului,radiatoare date jos si tras motorul cit de mult in fata.Surubul s-a rupt la nivel cu chiuloasa dar filetul e tocmai jos in partea opusa.Nu e nevoie sa gauresti tot surubul ci maxim 20 mm de la nivelul chiuloasei,apoi se planteaza acolo o reductie cu filet exterior de 10 mm si filet interior de 6 mm.De preferinta reductia filetata sa fie din inox pentru a preintimpina o noua problema de acest gen.Mult noroc .

                          Comment


                          • #14
                            Salut, dar stii daca este destul de groasa chiuloasa in locul unde ai pus reductia? La mine s-a rupt surubul de unde incepe filetul in chiuloasa, m-am gindit si eu la acelasi lucru dar nu sint sigur daca merge sa nu fisurez chiuloasa.

                            Comment


                            • #15
                              S-au ma gindeam sa fac direct cu un tarod filet in chiuloasa si sa pun un surub de M8

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF