Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum pornesc sirocoul?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum pornesc sirocoul?

    Salut. Mi-am cumparat un vito 112cdi din 2000 si ma uit la bordul lui, si nu-mi dau seama cum pornesc sirocoul. Stiu ca nu e anotimpul de asa ceva, dar si sa ma chinui pina la iarna nu mai rezist

  • #2
    Pe consola din mijloc ai trei console rotunde,pe cea din stanga este afisata temperatura,in mijloc este potentiometrul de care reglezi turatia la ventilator, iar la cea din dreapta in partea de sus porneste AC, in mijloc porneste sirocoul iar jos este reset,la prima unde reglezi temperatura trebuie sa butonezi in sus pana apare HI atunci trebuie apasat butonul de pornire al sirocou-lui,asta dupa ce ai motorul pornit,sper sa te ajute

    Comment


    • #3
      Faci confuzie intre sirocou si incalzire auxiliara.Sirocoul se porneste de la aparatul de la plafoniera de deasupra consolei centrale.Si faza cu HI sau alte chestii e pentru modelul cu clima automata.De acolo se face programarea pentru pornire s.a.m.d.Iar butonul de jos are functia REST si are rolul de a recircula apa din motor , merge doar cu motorul oprit , pentru a mentine cald interiorul si motorul.
      Last edited by grigorean; 04-21-2010, 20:15 PM.

      Comment


      • #4
        mersi, sper sa reusesc acum

        Comment


        • #5
          pornire sirocol

          sal.mi-am luat acum o luna un vito 112 din 2000,nu-i dau de cap la sirocol,am in partea stanga sub butonul de ceata un display dar nu afiseaza nimic,am gasit sub masina sirocolul,doua mufe care atarnau putin,un fir rosu de la ele ros si intrerupt,l-am lipit dar nimic,la butonul de pe bord(REST)cand apas pe el se aprinde beculetul rosu porneste un ventilator dar sirocolul nu.cand se va mai incalzi afara am sa ma bag sub masina si am sa-l demontez.am vazut ca are doua furtune ce duc la lichidul de racire(antigel)pe care ar trebui sa le unesc intre ele cu o bucata de teava dupa ce demontez sirocolul si mai am conducta de motorina sa-i fac ceva sa nu curga motorina dupa demontarea sirocolului.am mai gasit sub scaunul soferului ceva dreptunghiular un care intra si ies firele(ceva electronic).astept orice informatie,sfat de la voi.multumesc.

          Comment


          • #6
            Studiaza thread-ul "Vito 110 webasto? Masini "noi"probleme noi?". Acolo ai absolut toate informatiile despre siroco, inclusiv poze.

            Comment


            • #7
              sirocou

              sal.vin cu o intrebare am sirocou(sirocol)Eberspacher HYDRONIC D 5 W Z - 12 Volti,vreau sa stiu cum se manifesta la voi electrovalva prin care trece motorina,eu l-am demontat,l-am pus pe banc,am alimentat separat electrovalva cu 12v dar imi lasa impresia ca este infundata,in timp ce o actionam electric am incercat sa suflu sau sa trag aer cu gura dar nu se simtea nimic,lasandu-mi impresia ca este infundata am incercat din nou altfel in timp ce o actionam electric (fara sa fie racordata la un recipient cu motorina)am bagat celalalt capat al furtunului (adica iesirea din electrovalva)intr-un pahar cu apa (sa vad daca ies bule de aer sa-mi dau seama daca lucreaza,este sau nu infundata),la fiecare impuls electric pe care-l primea scotea cate-o bula mica de aer,daca o tineam conectata la curent mai mult timp nu continua sa scoata aer decat o singura bula,numai la fiecare impuls(conectare)da cate-o bula de aer.as dori sa stiu de la cei ce au acest model de sirocol si au studiat problema daca electrovalva mea lucreaza bine sau nu.astazi m-am apucat din nou de sirocol el fiind demontat de pe masina,am tras si instalatia electrica de sub masina in interiorul masinii,am inceput s-o sun cu aparatul de masura si am gasit firul de alimentare cu 12 v care vine de la siguranta de sub scaun intrerupt in doua locuri,odata era frecat,ros deci intrerupt,iar a doua oara intrerupt unde se bifurca in doua(un fir ducea la releul cu circuitul electronic de sub scaun,al doilea fir ducea laalimentarea sirocolului cu 12 v),am facut lipiturile si a inceput sa porneasca pentru perioade scurte,ramane ca maine cand ma apuc din nou de el sa-l si alimentez cu motorina de la un recipient.modelul pe care-l am eu are si un display cu cateva butoane langa, am constatat ca se boate porni si manual din unul din butoane sau se poate programa din acele butoane sa porneasca la o anumita ora.

              Comment


              • #8
                Asa e normal sa lucreze electrovalva.Primeste impulsuri.Electrovalava aia se cheama DOSING PUMP.

                Comment


                • #9
                  Daca functioneaza pentru perioade scurte de timp, inseamna ca nu primeste motorina de ajuns. Ori electrovalva, ori conducta strangulata sau infundata.

                  Comment


                  • #10
                    sirocou

                    sal.
                    revin cu problemele ce le-am intampinat la sirocol astazi,cum am mai spus l-am demontat de pe masina l-am cuplat la mufele de alimentare,am bagat motorina in el cu siringa,pornea un pic scotea putin fum si se oprea(al meu porneste si cu motorul oprit si cu motorul pornit,are si display cu butoanele necesare).am verificat electrovalva,am bagat motorina in ea cu siringa dar nu scotea nimic atunci am verificat tensiunea de la mufele ce duc la electrovalva( cand am incercat sa-l pornesc manual cu motorul oprit 8.7 v,cu motorul pornit 9.3,in situatia asta electrovalva nu deschidea).am luat doua fire cu 12 v de la baterie am bagat cu siringa motorina si i-am dat impuls,surpriza a fost placuta,improsca cu motorina.deci dedefectul este la firul de + care iese din sirocol la electrovalva adica scoate cu motorul oprit 8,7 v si electrovalva nu deschide decat la 12 v .am mai tras doua fire din mufa ce cupleaza pe electrovalva si am masurat cand porneam sirocolul dar imi arata zero.cred ca investigatia mea se opreste pentru moment ,in interiorul sirocolului componentele electronice sunt capsulate si oricum nu ma pricep la electronica trebuie sa gasesc un meserias sa-l verifice.daca aveti alte idei sfaturi sunt binevenite.

                    Comment


                    • #11
                      sirocou

                      sal.stie cineva la acest model de sirocou(eberspacher)daca are cumva si pompa de apa (daca da unde este pozitionata?)sau circulatia apei o face pompa de apa a masinii,pentru ca eu inainte sa-l demontez am obturat cele doua furtune de cauciuc ce duc la sirocou in doua locuri,dupa scoaterea sirocoului am mufat cele doua furtune sa aiba antigelul continuitate printr-o teava dar in pozitia actuala sunt cam indoite si nu prea circula antigelul prin ele si se simte la caldura,daca dau drumul la aeroterma nu mai face asa cald,daca umblu la ele si le schimb pozitia se simte.stau si ma intreb daca nu cumva pompa de apa a masinii recircula antigelul si cand functioneaza sirocoul,sub masina n-am gasit nici o pompa de apa,nici pe cele doua furtune ce intra si ies din sirocou pana la intrarea in blocul motor.

                      Comment


                      • #12
                        pompa de apa sirocou

                        sal.vin cu o rugaminte la voi,am demontat si reparat pompa de apa a sirocoului deoarece incepea sa se invarta doar dupa ce o ajutam cu mana(tensiunea de alimentare este buna),la sfarsit la ultimul ciocanel a venit necazul,s-a spart magnetul cand l-am bagat pe ax,daca are cineva piesa aceea si se poate debarasa de ea contra cost.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF