Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Buna Seara tuturor !!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna Seara tuturor !!

    Am devenit de curand posesorul unui Vito w447 din 2017-motor 2,2 Euro 6 si va rog sa ma ajutati si pe mine cu informatii referitoare la tipurile de uleiuri ce trebuie schimbate (motor,cutie transmisie manuala,diferential ,etc).
    Va. multumesc.

  • #2
    Bună ziua!
    Pentru motor aveți nevoie de 10L ulei cu norma MB-Approval 229.52, 5W-30 din care o să folosiți până la 9L.
    Pentru cutia de viteze manualã trebuie cumpărați 3L de ulei, aproximativ 2.1 veți folosi din A 001 989 84 03.
    Pentru diferențial spate 2L de ulei cu norma 235.31 din care veți folosi 1.3-1.5L.
    Să schimbați, vă rog frumos și lichidul de frâna. Este deosebit de important. Verificați informațiile de pe capac pentru standardul DOT și purjați instalația (inclusiv cilindrul receptor ambreiaj) cu 2L de lichid potrivit, dacă mergeți pe producător - Ate.
    Toate cele bune,
    Raul Andrei


    Comment


    • #3
      Originally posted by Raul Andrei View Post
      Bună ziua!
      Pentru motor aveți nevoie de 10L ulei cu norma MB-Approval 229.52, 5W-30 din care o să folosiți până la 9L.
      Pentru cutia de viteze manualã trebuie cumpărați 3L de ulei, aproximativ 2.1 veți folosi din A 001 989 84 03.
      Pentru diferențial spate 2L de ulei cu norma 235.31 din care veți folosi 1.3-1.5L.
      Să schimbați, vă rog frumos și lichidul de frâna. Este deosebit de important. Verificați informațiile de pe capac pentru standardul DOT și purjați instalația (inclusiv cilindrul receptor ambreiaj) cu 2L de lichid potrivit, dacă mergeți pe producător - Ate.
      Toate cele bune,
      Raul Andrei


      Buna seara,
      Va multumesc foarte mult pentru informatiile pe care mi le-ati dat.
      Mai sunt nelamurit cu un singur lucru si anume lichidul antigel- am verificat nivelul acestuia si am vazut ca nu este ok,am mers la magazin si vanzatorul mi-a dat lichidul pe culoarea albastra G11.Cand am vrut sa completez am vazut ca in vas aveam lichidul de culoare rosie - G12 .
      Am sunat un mecanic apoi si mi-a zis ca el tot asa stie-ca ar trebui sa folosesc G11-albastru.
      Acum care este adevarul ?

      Va multumesc inca odata.

      Comment


      • #4
        Trebuie să vă spun că atât vânzătorul de piese auto cât și mecanicul au dreptate în linii mari. De regulă Mercedes alege lichid de răcire de culoare albastră, G11. Însă, pe modelul pe care îl dețineți și dumnevoastră a ales să umple sistemul de răcire cu lichid de răcire roșu/roz G12++ din fabrică. Așadar, completați cu lichid roz în amestec 50:50 cu apă distilată.
        Ca regulă generală: la orice mașină, indiferent de notele date de producător, se completează cu lichid de răcire aflat în instalație, pe termen scurt. Pe termen lung se respecta normele impuse de constructor. Este mult mai dăunătoare amestecarea lichidelor de răcire decât un lichid incorect în instalație (priviți cu rezerve ultima parte a afirmației întrucât, de fapt și de drept, un lichid de răcire incorect poate dăuna aliajelor componente. Am vrut doar să întăresc prima parte).
        Așadar, G12++ 50:50.

        Comment


        • #5
          Multumesc mult -Sa fiti sanatos !!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Raul Andrei View Post
            Trebuie să vă spun că atât vânzătorul de piese auto cât și mecanicul au dreptate în linii mari. De regulă Mercedes alege lichid de răcire de culoare albastră, G11. Însă, pe modelul pe care îl dețineți și dumnevoastră a ales să umple sistemul de răcire cu lichid de răcire roșu/roz G12++ din fabrică. Așadar, completați cu lichid roz în amestec 50:50 cu apă distilată.
            Ca regulă generală: la orice mașină, indiferent de notele date de producător, se completează cu lichid de răcire aflat în instalație, pe termen scurt. Pe termen lung se respecta normele impuse de constructor. Este mult mai dăunătoare amestecarea lichidelor de răcire decât un lichid incorect în instalație (priviți cu rezerve ultima parte a afirmației întrucât, de fapt și de drept, un lichid de răcire incorect poate dăuna aliajelor componente. Am vrut doar să întăresc prima parte).
            Așadar, G12++ 50:50.


            Buna seara!
            Revin la dumneavoastra cu rugamintea de a ma ajuta si cu informatii despre uleiuri, in sensul ca eu nu am putut gasi acele produse indicate de dumneavoastra.
            In schimb, pentru cutie si diferential, mi-a fost recomandat uleiul de la RAVENOL. Este bun acesta?
            Multumesc frumos!
            O seara frumoasa!

            Comment


            • #7
              Inainte de toate, vreau sa spun ca nu sunt influentat/platit de nimeni sa mentionez numele firmelor de mai jos si nici sa afirm aceste informatii despre ele.

              Da, Ravenol este un ulei bun, dar nu este potrivit pentru masina dumneavoastra.

              Pentru diferentialul spate Mercedes cere neaparat 235.31. Exista un singur furnizor pe piata care face acest ulei, ulei pe care si Mercedes il ambaleaza in ambalajul lor. Sa fiu sincer, nu m-am mai uitat de ceva vreme cat mai costa un asa ulei. In acest moment se gaseste doar in ambalaj de 5L si costa putin peste 400 RON. Fireste, preturile variaza in functie de revanzator.
              Ravenol nu are in portofoliu un astfel de ulei.

              Pentru cutia dumneavoastra de viteze Mercedes agreaza 235.3 si 235.10 75W/85W. Acel Ravenol care pretinde ca indeplineste specificatia 235.10 este 75W-80. Exista o mare sansa ca un ambalator popular sa aiba in bidon acelasi ulei pe care il imbuteliaza si Mercedes. Este greu de probat acest lucru si las aceasta afirmatie doar la nivel de banuiala.

              Uleiul de motor este usor de gasit. Banuiesc ca nu ati avut probleme acolo.

              Lichidul de racire original, din nou, usor de gasit.

              La lichidul de frana nu cred ca sunt probleme.

              Pot sa va recomand produse cu nume si specificatie, dar in privat. Ma feresc sa recomand anumite produse public din frica de a nu fi inteles gresit. Imi puteti scrie, daca doriti, un mesaj privat.

              Toate cele bune,
              Raul Andrei

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF