Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vito 112 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vito 112 CDI

    Intentionez sa cumpar saptamana viitoare un Vito 112CDI an 2000, am o oarecare dilema, Deallerul zice ca e euro 2 si cucine am mai vorbit zice ca deallerul nu stie ca vito euro 2 ar fi doar cele D adica gen 108 D, si ca cele CDI ar fi Euro 3, am fost la RAR astazi, si mi-au dat un raspuns vag, mi-au dat 2 serii de motor, una dintre ele ar fi euro3 si cealalta nu chiar euro 3.. zicea respectivul de la rar ca se face ceva hartie la bucuresti si masina se trece euro 3..

    Din cate stiu eu la Vito.. cel putin , pe brief nu scrie ce euro este.. si atunci apare nedumerirea mea.. de ce deallerul zice euro2 si lumea zice CDI=Euro3 si rar cumva ma incredinteaza ca va fi trecuta euro3 ?

    Va rog daca aveti mai multe detalii sa ma lamuriti si pe mine.

  • #2
    Incearca www.rarom.ro
    Din cite stiu, e acolo o lista cu ce e euro3 sau euro-cirnatzi.
    Dai frumushel un telefon la ashtia, le spui tipul masinii, seria de shasiu si de motor, si te lamuresc ei.
    Din proprie experientza stiu, ashtia de is la RARurile din provincie is cam timpitzi.
    Dupa cite cunosc si eu, ar trebui sa fie Euro3. Dar mai bine da o sirma la RAR Bucuresti si afla ceva sigur.

    Comment


    • #3
      pe site-ul respectiv nu sunt trecute utilitarele, pai cam asa au zis si cei de la rar ca sunt 2 serii la cdi la una dintre ele fac ei ceva hartie si se trece euro 3 si la cealalta serie se trece automat euro3...

      Comment


      • #4
        Daia zic...
        Citeste seriile de pe tabla si suna la Bukale. Ca sa nu ai de a face cu eterna kestie romaneasca. Gen una zicem, da alta facem...

        Comment


        • #5
          Originally posted by doktor4carz View Post
          Daia zic...
          Citeste seriile de pe tabla si suna la Bukale. Ca sa nu ai de a face cu eterna kestie romaneasca. Gen una zicem, da alta facem...
          Masina e la 1700 km..

          Comment


          • #6
            Mercedes Vito

            Salut , cine imi poate spune cum functioneaza incalzitorul de pe Vito ?? are butonul de pornire langa cel de pornire al aerului conditionat

            Comment


            • #7
              Originally posted by Lanisar View Post
              Salut , cine imi poate spune cum functioneaza incalzitorul de pe Vito ?? are butonul de pornire langa cel de pornire al aerului conditionat
              Il apesi si cica incalzeste apa de la motor.. astfel se incalzeste motorul la temperatura optima , si nu mergi cu el "rece"

              Comment


              • #8
                sal

                Originally posted by decibel
                Salutare, si eu am adus un vito de la Germanica, un 112 CDI Automatik 2002 , ma simt altfel in el si sunt multumit. Am rugamintea daca cineva imi poate da un link catre un manual in lb engleza si daca imi poate spune cineva cum se verifica uleiul la cutia automata. Multumesc
                ai facu o alegere buna

                Comment


                • #9
                  sal

                  Originally posted by marian_grasu View Post
                  ai facu o alegere buna
                  pornesti motorul ,o scoti din ,p,si o pui pe neutru ,n, si ii verifici uleiul la cutie

                  Comment


                  • #10
                    sal

                    ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna daca e mai bine la un v-klasse sa o las pe perne ,dar am probleme cu compresorul sau sa ii pun arcuri imi poate spune cineva si mie cum e mai bine

                    Comment


                    • #11
                      ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna daca e mai bine la un v-klasse sa o las pe perne ,dar am probleme cu compresorul sau sa ii pun arcuri imi poate spune cineva si mie cum e mai bine


                      Conteaza pentru ce doresti sa o folosesti, p-u pasageri sau p-u incarcaturi.Daca e p-u incarcaturi te sfatui sa-i pui arcuri c-s mai rezistente la greutati dar sunt mai tari deci mai putin comfortabile. Personal am un V200 care initial a fost dotat cu perne dar cei de lacare am cumparat-o iau pus arcuri, ce sati pun :cind nu este incarcata pe spate e cam prea dura pe drumuri mai rele dar cind e incarcata e OK.
                      Last edited by vasyle19; 03-11-2010, 00:42 AM.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF