Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Functia W

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Functia W

    salut daca nu deranjez am si eu o intrebare!! ce functie are butonul W la un V klass cu o cutie automata in 4 trepte

  • #2
    Originally posted by crisbog_2007 View Post
    salut daca nu deranjez am si eu o intrebare!! ce functie are butonul W la un V klass cu o cutie automata in 4 trepte
    W- Winter. S - Summer, Standard. Vezi ca a explicat Orca pe un thread pe undeva ce si cum cu W si S. Eu am redat din memorie. Sper sa fie corect ce am scris.

    W iarna iti porneste cu a 2 a de pe loc, mai lent sa nu patineze. S - pleca clasic cu 1'a.
    Last edited by arhitect; 07-03-2008, 16:17 PM.
    Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

    Comment


    • #3
      Originally posted by arhitect View Post
      W- Winter. S - Summer. Vezi ca a explicat Orca pe un thread pe undeva ce si cum cu W si S. Eu am redat din memorie. Sper sa fie corect ce am scris.

      W iarna iti porneste cu a 2 a de pe loc, mai lent sa nu patineze. S - pleca clasic cu 1'a.
      Asa stiam si eu. In W pleaca mai lent si schimba usor vitezele, fara sa bruscheze, iar in S accelereaza mai repede si se simte cand schimba vitezele. Restul dupa cum a spus si @arhitect

      Comment


      • #4
        multumesc mult pentru informatie cineva imi spusese ca este functia sport

        Comment


        • #5
          Originally posted by crisbog_2007 View Post
          multumesc mult pentru informatie cineva imi spusese ca este functia sport

          Tipic! Poate la un model mai nervos...

          La masina mea S-ul vine de la standard (desi are motor de 5000 cmc nu are nici o treaba cu SPORT)

          Cam la fel sta treaba ca si la geamurile blindate la W140 (Balena)...descrisa pe un alt post!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Salut.

            Dau un reply cu intarziere.

            Detin un Vito 112cdi cu cutie in 4 trepte automatica tip-tronic.
            Doresc sa specific ca in momentul in momentul in care activez butonul W (care si in carte spune acelasi lucru, din cate am reusit sa descifrez din germana) inseamna Winter.

            Ideea e ca iti scade din cuplu, cea ce te ajuta sa iesi din zone in care patineaza. Iarna am folosit cu succes aceasta functie, chiar nu aveam cauciuri de iarna, mergeam pe zapada cu destula usurinta.

            Aceasi chestie se aplica si cand vrei sa urci la deal si ai drumul "asfaltat" cu pietris . Treci in Winter si simti cum "se infige" masina in pietris si iese fara probleme.

            Comment


            • #7
              Originally posted by decibel
              Iarna asta em rupt zapada cu W-ul , combinat si cu cauciucurile de iarna am arat pur si simplu prin zapada....
              Corect! Intr-un final am descoperit care este defapt adevarata functie a lui Winter. Asa cum stiti prea bine, la cutia manuala pornesti iarna de pe loc cu treapta a II-a de viteza. Acelasi lucru se intampla si cu functia Winter din cutia de viteza automata: iti trece in treapta a doua de viteza.

              Se poate experimenta in trei feluri:

              1. Stand pe loc in "D" (Drive) cu piciorul pe frana si functia Winter activata. Dupa care treceti schimbatorul treptat in 3, 2 si apoi 1. Cand veti trece in treapta 1 veti simti o usoara smucitura (trebuie sa fii atent), cea ce confirma ca trece in treapta inferioara.

              2. Pe modul Winter porniti de pe loc si accelerati moderat si veti observa ca schimbarea de viteza va fi undeva la 90 KM/h. Fara modul Winter porniti agresiv si treapta a I-a este schimbata la ~45KM/h si a II-a undeva la maxim 90KM/h.

              3. Faceti kick-down (nu recomand). Pe modul Winter apasati acceleratia la maxim si cutia va realiza kick-down in treapta a I-a si va pleca "ca din pusca".

              A treia varianta am descoperit-o din greseala, intr-o intersesctie pe timp de iarna cand aveam modul Winter activ si din graba sa traversez intersectia mai repede am apasat la refuz acceleratia, moment in care masina a plecat initial usor a schimbat treapta inferior si in al doilea moment eram lipit de scaun si-mi trageam sufletul ca nu intelegeam ce se petrece .

              Cu stima

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF