Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei motor

    Salutare!
    Am un Vito 638 cu 450 000 Km. la bord.
    Folosesc ulei de motor Mobil1 10 w 40 pe care vreau sa-l inlocuiesc cu 5 w 40, si vreau sa stiu daca apare vreun risc facand aceasta schimbare. Nu am probleme la motor, si de asemenea nu am observat pierderi sau consum de ulei.
    Multumesc.

  • #2
    La 5 w40 s-ar putea sa apara consum de ulei.La km aia , ramai la 10w 40

    Comment


    • #3
      Da. Asa e.
      Mercedes CL 200 Kompressor
      Mercedes C 180 Kompressor

      Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

      Comment


      • #4
        Multumesc!

        Comment


        • #5
          Ok!, dar as vrea sa stiu daca acest 5 w 40 aduce ceva imbunatatiri starii componentelor din motor, daca are ceva in plus, daca aditivii din el protejeaza mai bine motorul, turbina..., am avut masini care consumau si 1l la 1000 de km, asa ca asta nu ma sperie.
          Daca a-ti putea sa-mi dati ceva detalii ar fi super.
          Va multumesc.

          Comment


          • #6
            5w40 e mai subtire când e rece (pornirea o idee mai ușoară). Tot la rece motorul poate să devină puțin mai gălăgios spre deosebire de 10w40, iar din teorie - însă practic insesizabil - o să scadă foarte puțin consumul.

            De obicei uleiuri de genul ăsta se folosesc în zone cu clima rece, la noi în țară 10w40 cred că e de ajuns. Eu aș schimba marca mai degrabă (recomand Liqui Moly), și aș rămâne tot pe 10w40.
            ...

            Comment


            • #7
              Ulei motor

              si eu zic sa ramai la 10w 40 la Km la care ii are masina,si eu am un vito din 2000 cu 265000 km si este al 2-lea schimb care-l fac cu 10 w40,sunt f multumit,acum am trecut pe SHELL DIESEL PLUS 10 W 40

              Comment


              • #8
                Am si eu o dilema cu uleiul?Nu stiu ce ulei a fost folosit pana acum...masina are peste 200.000 de km...ce credeti ca as putea incerca???Credeti ca un ulei mai ieftin ar fi exclus?Astept parerile voastre!!!Merci mult,BAFTA!

                Comment


                • #9
                  Salut
                  Eu am mers 230mii km cu un vito639 si am folosit doar Aral 10W 40 schimbat la max 20mii km si nu am avut nici cea mai mica problema.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Si eu am incercat 10W40 dar am constatat ca turbina "fluiera", am trecut inapoi pe 5w40 si nu mai am auzit fluieratul. Personal recomand Aral Hightronic 5W40 (cred ca asta e uleiul recomandat de MB). La un schimb de ulei pun si o jumate de sticluta cu bisulfura de la LiquiMoly. Masina are 250000 km si nu am observat sa manance ulei.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by iggi View Post
                      Salut,
                      Si eu am incercat 10W40 dar am constatat ca turbina "fluiera", am trecut inapoi pe 5w40 si nu mai am auzit fluieratul. Personal recomand Aral Hightronic 5W40 (cred ca asta e uleiul recomandat de MB). La un schimb de ulei pun si o jumate de sticluta cu bisulfura de la LiquiMoly. Masina are 250000 km si nu am observat sa manance ulei.
                      cei de la MB pana acum un an recomandau Mobil, de un an jumatate uleiul OEM MB este Petronas, deci Sinthyum!
                      daca masina are filtru particule "DPF" 5w30, sau la o uzura mai mare a motorului 5w40 DPF,

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF