Voi detalia putin dupa care am sa va pun doua intrebari:
-Cumnatul meu a vrut sa cumpere masina din pozele de mai jos :dupa cum se vede este/era un Ml 270 din 2004 cu 250.000 km la bord,interior de piele plus toate butonasele si butonelele posibile.Proprietarul -primarul unei comune. Ne-am deplasat la primaria comunei,am contactat persoana in cauza si i-am spus ca dorim sa vedem masina-zis si facut.
-Nefiind in localitate respectivul l-a trimis pe fiul sau care ne-a aratat "piesa",dupa care am contactat din nou proprietarul si l-am intrebat de pret-raspunsul :2800 euro-care constau achitarea ultimelor doua rate a masinii la firma de leasing.
-Pina aici toate bune si frumoase, i-am spus ca o luam si sa ne dea actele. Cind a contactat firma de leasing pentru a elibera factura pentru masina,acestia dupa vreo jumatate de ora n-au sunat si au spus ca firma de asigurari trebuie sa-si dea acceptul deoarece ei detin fierul-care am uitat sa menionez era dat dauna totala.
-Firma de asigurari a spus NU. De ce? Cel care lucra la asigurari eliberase deja factura pe numele lu' tat'su ,care am aflat ulterior ca este "un combinator de masini"-asa ca aveti grija daca cumparati un ML din zona asta uitati-va bine la el-Cum spune Mircea Badea : "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".
-Cumnatul meu vroia sa o cumpere pentru el si avea un buget de 4-5000 euro pentru reparatie.Habitaclul era intact cu exceptia airbagului la sofer-Lonjeroane intacte,motorul era un pic inpins in spate,toate usile se inchideau perfect.
Acum intrebarile mele nostalgice:
1.Credeti ca mai iesea masina din ea? (judecati si voi dupa imagini)
2.
Sa ii para rau?
-Cumnatul meu a vrut sa cumpere masina din pozele de mai jos :dupa cum se vede este/era un Ml 270 din 2004 cu 250.000 km la bord,interior de piele plus toate butonasele si butonelele posibile.Proprietarul -primarul unei comune. Ne-am deplasat la primaria comunei,am contactat persoana in cauza si i-am spus ca dorim sa vedem masina-zis si facut.
-Nefiind in localitate respectivul l-a trimis pe fiul sau care ne-a aratat "piesa",dupa care am contactat din nou proprietarul si l-am intrebat de pret-raspunsul :2800 euro-care constau achitarea ultimelor doua rate a masinii la firma de leasing.
-Pina aici toate bune si frumoase, i-am spus ca o luam si sa ne dea actele. Cind a contactat firma de leasing pentru a elibera factura pentru masina,acestia dupa vreo jumatate de ora n-au sunat si au spus ca firma de asigurari trebuie sa-si dea acceptul deoarece ei detin fierul-care am uitat sa menionez era dat dauna totala.
-Firma de asigurari a spus NU. De ce? Cel care lucra la asigurari eliberase deja factura pe numele lu' tat'su ,care am aflat ulterior ca este "un combinator de masini"-asa ca aveti grija daca cumparati un ML din zona asta uitati-va bine la el-Cum spune Mircea Badea : "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".
-Cumnatul meu vroia sa o cumpere pentru el si avea un buget de 4-5000 euro pentru reparatie.Habitaclul era intact cu exceptia airbagului la sofer-Lonjeroane intacte,motorul era un pic inpins in spate,toate usile se inchideau perfect.
Acum intrebarile mele nostalgice:
1.Credeti ca mai iesea masina din ea? (judecati si voi dupa imagini)
2.

Comment