Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi achizitie ML250CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi achizitie ML250CDI

    Salut! Sunt nou in lumea SUV-urilor si a Mercedes-urilor . As vrea sa imi iau un ML250CDI din 2012-2013, dar am auzit ca au ceva probleme cu motoarele. Vreau sa stiu urmatoarele lucruri:
    -cum sta cu fiabilitatea
    -daca ma poate ajuta in depasiri motorul
    -daca trebuie sa verific ceva in special cand o cumpar
    -ce dotari ma ajuta mult
    -cum se descurca in off-road
    Am nevoie de masina aceasta pentru putin offroad, stau pe un deal destul de abrupt si momentan neasfaltat, iar iarna se face patinoar pe aici si am nevoie de o masina inalta cu tractiune integrala. Pana acum am avut doar BMW-uri, dar a venit momentul sa trec la Mercedes-Benz.
    Daca imi puteti spune si cum se comporta masina in general, as fi recunoscator (nu am incredere in review-uri de pe site-uri mari). In special directia ma intereseaza (vin de pe un BMW 730 F01 care are o directie exagerat de grea) si fiabilitatea suspensiilor.

  • #2
    Am in familie un ml 250 blutec diesel 2013.
    Am avut placerea sa o conduc vreo 2000 km , ce sa-ti spun consum pe ruta Buc - Rm Valcea ( dealul negru ) , A1 , am reusit 6,7-7 l/100 km in conditiile in care am fugarit-o bine de tot.
    Frane foarte bune , excelent insonorizata( pe la 170 km /h e liniste ) , stabila pe viraje si cutia in S , pe Dealul Negru e o placere .
    Ca si fiabilitate , masina e cumparata de noua , are pana in 50.000km nu au fost probleme.
    Ca si puncte negative , masina e mare rau , daca nu ai camera /senzori cam nasol , a mancat cam repede anvelopele dar e normal avand in vedere masa masinii .
    Sfatul meu e : go for it , nu este submotorizata sub nici o forma , are un cuplu baban de 500Nm , e foarte confortabila la drum lung , agila .
    Last edited by b97dmt; 02-03-2017, 17:11 PM.
    https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

    Comment


    • #3
      Multumesc colegule. Excelent consumul de 7% pe dealurile alea. Mergand putin off-topic, pe dealul ala mi s-a rupt distributia la un VW Jetta nou nout (30k, si nici nu era masina mea, imprumutata din familie) acum 2 luni.
      Deci notez pe lista de dotari esentiale senzorii si camera pe spate.
      Apropo, eu nu am examinat prea bine (inca) un ML din 2012+. Oare este mai lat decat un S Klasse sau un seria 7? Sunt obisnuit cu proportiile acelea. Mai lung nu are cum sa fie.
      Imi poti spune si pe unde se fac reviziile si reparatiile la Mercedes? La reprezentanta la BMW am luat toate tepele posibile, mai ales la diagnostice.
      Si in legatura cu 4Matic, ai starea aia nasoala de tractiune fata cand mergi pe uscat? Nu am mai avut tractiune integrala activata permanent pe o masina.

      Comment


      • #4
        Referitor la 4 matic , ai senzatia aia de tren pe sine , care iti da o siguranta teribila .
        Senzatia pe care o ai la volan , mai ales ca stai mai sus fiind SUV , este ca sofezi un tanc .
        Eu nefiind fun suv , am privit masina asta ca ceva greoi care nu sta bine pe viraje , consum mare .....asta pana am condus-o .
        Service , iti recomand reprezentanta , sau ateliere specializate doar pe MB , eu in Bucuresti cunosc doar unul , in afara de dealeri.
        Acum ca si achizitie , verifica masina in baza de date de la MB , totul este online , nu exista caiet de service . Evita masinile care nu au istoric la reprezentanta .
        https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

        Comment


        • #5
          Ok. Impresii proprietar de ML250. Masina este ca un tanc. Pozitia de condus e foarte buna, foarte bine insonorizata si comfortabila la drum lung in combinatie cu AIRMATIC. Finisajele interioare sunt medii spre bune, mai ai mici greierasi prin tunelul median. Totul merge asa cum ai spera. Verifica daca masina a avut intrare in service pentru inlocuit injectoare gratuit de catre Mercedes. Motorul trage clar mult mai bine cu injectoarele de la BOSCH. Eu nu reusesc sa scot sub 7.5. Overall o masina agreabila si placuta pentru drumuri lungi. Un elefant in oras in schimb.
          Ca si optiuni ar fi minunat sa ai musai ILS, Airmatic si Distronic Plus. Eu nu regret nici o secunda ca am dat mai multi bani pe ele la achizitie.
          Motorul de 3 litri in varianta 350 este un animal la propriu. Masina castiga foarte multa elasticitate. Parerea mea este ca 250 este o alegere inspirata pentru ROMANIA.

          Comment


          • #6
            Multumesc colegilor. Incerc sa gasesc una cu AIRMATIC, stiu ca suspensiile pe aer fac toti banii. Imi doresc un 350, dar mai am o masina cu motor de 3l si chiar nu vreau sa dau 4000 lei impozit in total pe an. Mi-e teama doar sa nu fie puturoase 250-urile, prin video-uri de vede ca pe la 120km/h o apuca lenea.
            Fara ILS nu o cumpar, asta face tot aspectul exterior. O sa conduc una in curand, sa vad cum se misca.
            Sper sa am noroc cu injectoarele totusi.

            Comment


            • #7
              La astea blutec euro 6 ,nu mai ai treaba cu injectoarele.
              La 250 , asta e avantajul la impozit , vreo 700 lei .
              Mie mi s-a parut ca se "infige foarte bine " peste 120 km/h .
              https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

              Comment


              • #8
                Ma bucur ca nu aud nimic de probleme la cutie. Mai sunt totusi curios de scaune. Vad ca arata destul de interesant, nu seamana cu scaunele de pe alte masini. Sunt confortabile? Si cum este suportul lateral? Intr-un SUV ai mare nevoie de el. Desi nu cred ca exista Mercedes cu scaune enervante.

                Comment


                • #9
                  Cu injectoarele nu ai treaba. Nea Tiriac ti le da gratis daca seria ta de sasiu e in actiune de service KDM.
                  Masina mea euro6 blutec a schimbat injectoarele anul trecut. S-a trecut de la Delphi la Bosch cu retur.
                  Masina merge bine pana la 140 km/h. Dupa accelereaza ceva mai greu. E totusi un SUV. Scaunele sunt foarte comfortabile si da au suport lateral. Bancheta din spate este Uber generoasa, aproape un pat ca latime, permite permite fara probleme un sezut comfortabil, se poate sta si pe spate cand situatia ( ) o cere.

                  Comment


                  • #10
                    Deci stie sa faca si depasiri pe autostrada. Eu la orice masina, cel mai tare ma tem de lene. Am pentru zapada/gheata un VW Jetta de 1.2 benzina, mai puturoasa decat aia nu e nicio masina pe lumea asta. Daca pui 4 oameni in ea, isi da duhul.
                    Mercedes au distributia pe curea, corect? Circula mitul ca si BMW au, dar ale mele erau pe lant toate si creau diverse probleme. Injectoarele nu sunt asa o problema mare, banuiesc ca la o problema ramai in drum in cel mai rau caz. Un lant de distributie intins si sarit iti impacheteaza motorul.
                    M-al linistit si cu suportul lateral acum. Eu sunt ceva mai slabut si daca nu ma tine scaunul in brate, risc sa iau o avarie decisiva la cap intr-o curba mai stransa.
                    De spatiul de pe bancheta nu cred ca o sa profit mult (nu imi place in public, ce sa zic ) dar m-am gandit sa o rabatez si sa arunc acolo o saltea de plaja (pe care o umflu cu pompa de la masina) pentru situatii neprevazute). Gasesc una cu SIROCOL si mi-am facut hotel.
                    A scos-o cineva la off-road? Eu mai mult pentru asta o iau, si pentru 4Matic (ca ne ia prin surprindere iarna, stiti cum e). Am de mers vreo 200m pe off-road prin Cluj si n-as vrea sa simt ca se rupe masina la prima piatra (cum patesc acum). Cred ca nu are rost sa intreb de diferential blocabil, ca asa ceva nu se mai fabrica (ca doar era inutil, evident).

                    Comment


                    • #11
                      In principiu stie. Insa depinde foarte mult ce asteptari ai tu de la masina. Totusi are cuplu 500nm si pana la urma asta te intereseaza. Nu o poti compara cu 7-ele tau care are un 6L si 300cmc. Inainte de el am avut un A6 3.0 tdi cu chiptunning. Masina aia era fabuloasa. Daca te astepti ca 250-ul sa traga ca un 3.0 vei avea parte de o supriza neplacuta. Masina trage bine dar nu este facuta pentru depasiri in ac de par. Mie unul mi-a impus un anumit stil de condus, mai elegant as putea spune si responsabil. Poti sa mergi si 200 cu ea nu e problema dar nu o poti compara cu o limuzina cu motor de 3.0 L diesel. Cred ca OM651 are pe lant distributia. Au fost rare situatiile in care s-a intamplat asa ceva si in general a fost vorba de masini cu multi km la bord. Depinde ce intelegi tu prin OFF-road. Vrei sa mergi la Gilau, Belis iarna..fara probleme. Dar repet e o masina de strada cu ceva veleitati OFF-road. In teste vei gasi foarte potenta ,are niste unghiuri de degajare foarte bune. Eu insa nu m-as aventura cu ea pe coclauri. Am un DUSTER de zi cu zi care mamanca tot .Suspensia te va surprinde placut, e mult mai comfortabila decat AUDI sau BMW. Pt un stil de mers elegant.nestresat, masina asta e ce trebuie. Altfel pt tot felul de cascadorii e ca un elefant pe sosea....asta e parerea mea. Acel diferential posibil sa il gasesti dar nu pe 250 ML ci pe 350 ML sau 250 GLE, 350 GLE.
                      Eu am pe masina Airmatic, DistronicPlus,toate sistemele de siguranta, Sirocol. Nu imi pare rau nici un moment ca am cumparat-o. Dar nu am luat-o pentru viteza , ci pentru comfort si siguranta.

                      Comment


                      • #12
                        Mercedes e pe lant.Nu sunt probleme ca la concurenta atat timp cat se respecta intervalele de service si se schimba in timp componentele predispuse la uzura!
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Distributia e pe lant , curea este doar la accesorii , se schimba la 50.000 km sau 5-6 ani, impreuna cu tot setul de role , vreo 1500 ron .
                          https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

                          Comment


                          • #14
                            Deci se schimba distributia la 50.000 km? Ciudat, pana acum le schimbam pe la 150k. E altfel la Mercedes?

                            Comment


                            • #15
                              Distributia este pe lant , despre kitul de accesorii era vorba care nu se schimba nici ala la 50.000 km decat daca nu ai ce face cu banii .
                              Honda.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF