Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ML 350 cdi 2009

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ML 350 cdi 2009

    Ma uitam pe site-ul mercedes rubrica - ml
    Am intrat in datele tehnice si am observat ca la ml 350 cdi are acceleratie 0 - 100 in 7,3 sec si vit.max. 220 , am crezut ca o fi greseala dar am vazut si compresia care e de 15.5:1 ceea ce la un diesel nu prea am mai vazut
    Ce parere aveti ? este o greseala ? sau chiar e pe bune ?
    Ma scuzati am pus ml 359 la titlu .. rog un moderator sa puna 350 .

  • #2
    Salut!
    O greseala nu este,desi in interiorul masinii asta nu se simte..plecarea in prima treapta este mai greoaie,nu este sprintena ..senzatia aceia de tractor.
    In realitate am facut tot posibilul sa ma tin dupa el la drum intins,liniuta de la 0,sau reprize(accelerat brusc de la viteza de 50km/h mers in paralel) cu w211 meu (170 cp-400Nm)si nu am reusit.Desi mersesem mai bine de 1 an cu suv ul chiar mi se parea putoare si nu concepeam una ca asta
    Tractiunea integrala,schimbatul treptei intr-un sfert de secunda fac Ml ul sa ma surprinda
    Mentionez ca este vb a despre un Ml Edition Ten (serie limitata 2009 la 10 ani de la fabr primului model) are niste imbunatatiri exterioare dar motorul nu cred sa fi suferit vreo modificare..
    Consumul este undeva la 15% urban in schimb, acolo ar fi o "greseala"


    Later edit! ah! 15% e consumul declarat,initial vazusem 11 dar era 350 bluetech ul
    Last edited by b61sop; 12-25-2009, 05:33 AM. Reason: asd
    2007 MB W211-220cdi

    Comment


    • #3
      Nu stiu de unde ai luat tu informatiile astea dar o parte din ele nu sunt ok{aceea cu acceleratia 0-100km/h}.
      Eu am gasit 0-100 km/h in 8,6 sec{nu 7,3s}.....vit.max. 215km/h{nu 220km/h}
      Cat despre restu' iti va raspunde mult mai bine colegul 300zxtt.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        selecteaza aici din lista modelul ML 350 CDI 4MATIC,urmatorul dupa BlueEFFICIENCY ul selectat.
        Vorbim de CDI aici-cuplu mare ..tu te referi probabil la 350 4MATIC
        2007 MB W211-220cdi

        Comment


        • #5
          Originally posted by mertzedes View Post
          Ma uitam pe site-ul mercedes rubrica - ml
          Am intrat in datele tehnice si am observat ca la ml 350 cdi are acceleratie 0 - 100 in 7,3 sec si vit.max. 220 , am crezut ca o fi greseala dar am vazut si compresia care e de 15.5:1 ceea ce la un diesel nu prea am mai vazut
          Ce parere aveti ? este o greseala ? sau chiar e pe bune ?
          Compresia de 15,5:1 nu este nici o greseala.
          Crezi ca raportul de compresie este prea mic?
          Din cite stiu eu, inovatia asta a aparut pe motorul de 2,2 litri de la Toyota, cel care dezvolta in jur de 177 CP. La Toyota, diuza injectorului are citeva orificii prin care iese motorina - nu mai stiu numarul exact - si injectia se realizeaza in 5 etape, doua primare + una principala + doua finale, pentru un singur ciclu de aprindere.
          La Mercedes sint 6 orificii in diuza. Daca gresesc, rog sa ma corecteze cei care stiu exact problema.
          Avantaje:
          - disparitia vibratiilor motorului
          - reducerea zgomotului
          - reducerea consumului
          - reducerea emisiilor poluante - NOx si funingine, in principal
          - cresterea puterii unitare
          Dezavantaje:
          - electronica foarte multa
          - pretul mare

          Este primul pas in aparitia motorului policombustibil - benzina si motorina. La Mercedes se cheama Diesotto si are urmatoarele caracteristici:
          - camera de ardere variabila, rezulta raport de compresie variabil
          - injectie directa de combustibil
          - compresor dublu cu geometrie variabila sau turbocompresor si compresor volumetric
          - axe cu came cu comanda variabila a timpului de deschidere/inchidere a supapelor
          A mai dezvoltat, simultan, tehnologie similara Saab si Toyota.

          Comment


          • #6
            Deci, ma refer la modelul 350 cdi ultimul model, nu ma refer la benzina ci la diesel .
            Uitati-va pe mercedes.ro - ml - date tehnice .
            Inainte acest model avea in date tehnice acc. 0-100 8,6 sau ceva de genu .
            E un salt mare de la 8,6 la 7,3 , deci cred ca compresia modificata a dus la acest rezultat

            Comment


            • #7
              Ultimul model 350 cdi este cel in link ul de la mine,de pe situl oficial MB Romania
              Datele tehnice prezentate pe mercedes.ro unde zici,sunt eronate sau de pe modelul anterior mai probabil.
              Pot atasa o copie a cartii de identitate la nevoie datele sunt aceleasi.
              2007 MB W211-220cdi

              Comment


              • #8
                Nu cred ca sunt eronate. Daca sunt adevarate e foarte bine . Ar fi un suv aproape perfect .

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF