Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cumpar ML 270

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cumpar ML 270

    Bunã ziua stimati colegi, am gãsit pe olx un ML 270 din 2004, 6000€, 132.500 km aratã bordul și spune proprietarul, B-70-TOW, negru și aș dori cîteva sfaturi de la proprietari si cunoscatori ai acestui model referitor la îl cumpara sau nu. Sau poate cunoaște cineva din București masina. Ce credeți sunt reali km? Ce probleme ar putea aparea ulterior la acesti km sau la ce sa fiu atent in momentul testãrii. Multumesc si sa aveți parte de drumuri bune.

  • #2
    Salutare!Detin aceeasi masina..din acelasi an...si cam cu aceeasi km..reali...verifica urmatoarele lucruri :

    - la relanti sa fii atent la sunetul si trepidatia motorului....daca merge neregulat si si tacane rau inseamna ca e vreun injector sau mai multe in neregula
    - la turatie pana in 3500rpm..asculta motorul...daca se aude un suierat...inseamna ca turbina e fisurata si pierde putere
    - verifica diferentialele si cutia pe dedesubt..sa nu aiba scurgeri de ulei...in special diferentialul spate unde intra planetarele in el..mai prezinta scurgeri fine de ulei
    - de asemenea verifica sasiul ....daca are rugina puternica..cu portiuni de penetrare a metalului...fugi...daca are rugina normala...e ok...poti sa-l cureti...grund...vopsea ..etc si va fi ca nou
    - cutia verifica cum schimba in "D"..si verifica si pe Tiptronic in fiecare treapta..si "+" si "-"..sau daca smuceste cand schimba
    - verifica caseta de directie...daca prezinta scurgeri..la a mea a cazut la un an dupa ce am luat-o
    - tabla la aripi,usi in partea de jos,usa de la portbagaj...sa nu aiba rugina
    - probleme de mecanica- bucse,brate,articulatii etc..verifica-le la test drive...fiind o masina grea ..se vor auzi sunete de la mecanica...atunci cand vei trece peste denivelari
    - verifica daca merg toate optiunile...

    Cam asta ar trebui verificat..oricum o masina bine intretinuta o vei simti...cu toate ca e o masina grea ..si cu putini cai pentru sportivitate..cum zic unii...dar incearca sa o testezi pe acceleratie..din mers..de la 50-60km.h pana pe la 150-160 maxim...vei fi uimit cum trage(ca senzatie e peste un e92 320d spre ex)...desigur repet..daca e o masina bine intretinuta.Bafta multa la achizitionare!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru timpul acordat și pentru specificațiile detaliate, o sã fiu atent. O zi bunã tuturor!

      Comment


      • #4
        Achizitie ML 270 cu surprize

        Recent am achizitionat si eu un 270,2004 final edition,350000 km,6300 euro,inmatriculat ,taxa recuperata,cutia automata,cred ca am inceput prost, masina parea intretinuta la exterior dar dupa doar 3 saptamani apar surprizele, smuceste usor la schimbarea vitezei (ceea ce trebuia sa fie ceva de gen" baca pe valul marii" . Recent nu mai trage motorul neturandu-se indeajuns nici chiar la relanti,lipsa putere,abia de ating 80km/h. ami da senzatia de parca merge cu o viteza mai mare decat ar trebui si geme motorul,inclin sa cred ca este senzorul debitmetru aer deoarece am primit indicatie sa am unul de rezerva(precum am intalnit doar a opel) ,cica pleaca des senzorul ala si la ML,o sa fac o diagnoza musai obligat sa ma documentez si eventual cu alte defecte ascunse,dar suspect este ca nu am nimic martori aprinsi in bord(bordul cam ..Clasic pentru anul constructiei); O patanie recenta: am servit din neatentie o groapa din asfaltul Sucevitei in drum spre mocanita din Moldovita si am ramas fara ulei in servodirectie piscandu-se un burduf de la capete bara si chiar unele semeringuri din caseta de directie dar surpriza nu apare nici un indicator in bord de lipsa ulei! (urmeaza sa repar aceasta mare bucurie de dupa excursie). Apoi uleiul cutiei de viteze nu cred ca a fost schimbat decat o singura data prin Germania ceea ce rezulta din cartea service ce nu a mai fost actualizata din 2008,initial am schimbat doar uleiul in motor,nu am plecat la reprezentanta pentru o revizie totala de 300-sau 400 euro minim deoarece am avut destule costuri pana in prezent : achizitionarea de cauciucuri de vara,ulei motor,schimbare placute inmatriculare ,asigurare,rovinieta,(si ce mai urmeaza de acum). Mai bagam nasul si pe acasa cei ce ne pricepem sau frecam cu usturoi romanesc dupa reparatii si mergem inainte,sincer nu stiu daca sa ma consider sau nu un posesor fericit de ML,avand in vedere si alte marci de masini "mai slabe"achizitionate in trecut...Nu ma asteptam asa de repede la defectiuni sau alte surprize. Mai am si clima nefunctionala ,fiind reparata recent de catre fostul proprietar la service-ul unui mecanic cam betiv si la un pret exorbitant,nu am nici rece nici cald,nici aer indeajuns la parpriz fata,abureste uneori(unii zic ca este un electroventil ce nu descide circulatia dinspre motor inspre habitaclul din bord ,in compartimentul motor fiind functional). Sunt inca curios de unele particularitati la aceste masini,de exempluornirea automata a stergatorului luneta spate cand bag in retur(nu am mai intalnit niciodata in 40 de ani de cand mama m-a nascut),poate e o comanda din bord setata si nu stiu eu fiind user nou mercedes,nu imi place nici afisajul martor di bord al vitezei demaraj(D) care ar trebui sa vezi in ce viteza te afli ,si vom mai descoperi necunoscute pe viitor. Mi-am tras singur concluzia ca este o masina robusta(chiar daca am distrus caseta de directie cu o gaura de 30 cm) ,cu putere a motorului "minima" pentru greutatea ei cum zic si alti useri,un comfort indestulator,multumitor si cu nota de clasic chiar multumitor,placuta la vedere apreciata fiind de catre pietoni sau patroni,amatori de aventuri sau cei ce nu sunt zgarciti la consumul de carburant(8 l, si respectiv10-12l -urban). Astept sa fiu corectat sau ajutat cu sfaturi de catre userii acestui forum si nu numai,ce ma sfatuiti sa fac cu caseta de directie?sa achizitionez una second sau sa o reconditionez ?(sper ca merge reconditionata deoarece am mai circulat de nevoie inca doua zile tragand cu putere de volan 500 de km),ami cer scuze pentru postare daca nu este in locul potrivit si multumesc pentru spatiul si timpul acordat cititorilor dragi posesori de Benz-uri.! va doresc sanatate si drumuri bune fara evenimente tuturor!
        Last edited by SAVA; 06-15-2015, 11:43 AM. Reason: lipsa spatiu intre subiecte

        Comment


        • #5
          Originally posted by raimond View Post
          Bunã ziua stimati colegi, am gãsit pe olx un ML 270 din 2004, 6000€, 132.500 km aratã bordul și spune proprietarul, B-70-TOW, negru și aș dori cîteva sfaturi de la proprietari si cunoscatori ai acestui model referitor la îl cumpara sau nu. Sau poate cunoaște cineva din București masina. Ce credeți sunt reali km? Ce probleme ar putea aparea ulterior la acesti km sau la ce sa fiu atent in momentul testãrii. Multumesc si sa aveți parte de drumuri bune.
          Daca ai norocul sa fie intradevar o masina ingrijita - vei ramine multumit.Motoarele si cutiile sunt fiabile.Cred ca cel mai important e sa nu fumeze in acceleratie (cu atit mai mult la relanti).Sa se auda motorul lucrind curat-fara trancaneli,vibratii.Trebuie sa traga destul de bine(chiar de nu-i un 3.2).Pe rece sa nu smunceasca din 1-2,apoi controleaza cutia pe ferbinte.Vezi ce culoare are uleiul in cutie,daca-i rosu proaspat inseamna ca a fost schimbat de citeva zile-sa fi-i atent de ce la schimbat.Daca culoarea-i mai inchisa sa nu miroase a ars.Antigelul sa fie curat-curat.

          Comment


          • #6
            Buna ziua !


            Pe la capetele de bara nu ajunge ulei, deci nu pe-acolo ai pierdut ulei de servo. Si cand ai gaura de 30cm in caseta, presupun ca n-a mai ramas prea mult din ea.

            Nu exista martor in bord pentru nivel prea mic al uleiului de servodirectie, stergatorul spate nu tre' sa porneasca la pozitionarea levierului de schimbat vitezele in "R".

            Ma indoiesc ca poti reconditiona o caseta din care lipsesc 30cm, deci ar trebui alta. "D" nu inseamna "viteza demaraj", ci DRIVE, si in aceasta pozitie, cutia schimba singura toate treptele de mers inainte. "R" nu inseamna retur, ci REVERSE.


            Din bord, becurile pot disparea cu ajutorul interventiei umane, sau, in cazul fericit, se ard. Despre motorul care nu trage, cutia care smuceste si clima care nu-si face treaba, nu comentez nimic, ai un santier mult prea mare in fata ca sa-ti mai fac si eu viata amara...






            Dragos

            Comment


            • #7
              Dacă ai stergatoarele pornite, când cuplezi R va porni automat și cel de pe lunetă.

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Heavy D. View Post
                Buna ziua !


                Pe la capetele de bara nu ajunge ulei, deci nu pe-acolo ai pierdut ulei de servo. Si cand ai gaura de 30cm in caseta, presupun ca n-a mai ramas prea mult din ea.

                Nu exista martor in bord pentru nivel prea mic al uleiului de servodirectie, stergatorul spate nu tre' sa porneasca la pozitionarea levierului de schimbat vitezele in "R".

                Ma indoiesc ca poti reconditiona o caseta din care lipsesc 30cm, deci ar trebui alta. "D" nu inseamna "viteza demaraj", ci DRIVE, si in aceasta pozitie, cutia schimba singura toate treptele de mers inainte. "R" nu inseamna retur, ci REVERSE.


                Din bord, becurile pot disparea cu ajutorul interventiei umane, sau, in cazul fericit, se ard. Despre motorul care nu trage, cutia care smuceste si clima care nu-si face treaba, nu comentez nimic, ai un santier mult prea mare in fata ca sa-ti mai fac si eu viata amara...






                Dragos
                Cred ca m-am exprimat gresit ,scuze gaura din drum era de 30 cm de adanca,si lunga de 2 metri,caseta nu este crapata,nu trage in directie gresita,nu troncane nu bate ,nu e altceva suspect sa zic asa doar ca e ramasa fara ulei de la acel soc si nu am servo, uleiul din servo a plecat prin burduful stanga si acesta fiind piscat a permis aruncarea lui afara sub roata stanga,dar nu mai circul cu ea sa nu risc craparea pompei servo,am efectuat recent un tester si ami arata doar galeria defecta,uneori functioneaza alteori nu,a fost candva schimbata tot cu una second,maine demontez caseta de directie pe o rampa si sper sa o pot reconditiona,am inteles ca sunt cu senzor si fara senzor(2 modele de casete pe w163 dar inca nu stiu exact ce caseta am la mine); Dealtfel caut deja alta caseta second si am gasit la 300 euro sau 1000 ron sa reconditionez profesional pe a mea cu garantie 3 luni minim,cutia este ok ,aveam impresie gresita despre ea din cauza galeriei care nu ajuta motorul in tractiune(la relanti se tureaza maxim la 3000 ture); Despre clima nu stiu inca ce sa zic,incerc si cu schimbarea filtrului de polen.In fine sper din suflet sa scap cat mai ieftin posibil din toata povestea asta.
                Last edited by SAVA; 06-22-2015, 21:36 PM. Reason: lipsa spatiu

                Comment


                • #9
                  Santierul meu: Caseta directie second ,urmeaza si pompa servo directie deoarece am chinuit-o fara ulei vreo 3 zile,a mai functionat inca aproape un an de atunci acum urla; Placa din cutia de viteze cu tot cu mufa de la exterior care a necesitat o a doua interventie pierzand putin ulei chiar si dupa schimbarea ei; Discuri frana Zimermann cu placute si senzori uzura totul nou; Unitate centrala si pompa recirculare apa calda pentru a rezolva problema caldurii si confortului interior impetuos de necesar(piese second); Compresor clima care nu era necesar a fii schimbat,curea alternator cu rola de ghidaj; Clapeta galerie admisie second care nu o mai schimb deoarece acum dau talpa destula si astfel se curata singura,in general sunt costuri dar si multumiri pe masura,acum cel putin totul este bine deocamdata si sper ca cu aceste reparatii am reinviat o masina ce nu merita dezmembrata sau lasata sa moara,e adevarat ca toate aceste lucruri au necesitat drumuri si telefoane,peripetii cu mecanici priceputi si nepriceputi,ramane o lectie de viata personala ...Succes tuturor !

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF