Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme G 320 CDI, 2008

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme G 320 CDI, 2008

    Simptom:in palierul de viteza 60-100 accelerația se face discontinuu, ca si cum ar avea o lipsa de alimentare, iar dacă privești turometrul se poate observa ca nu urca linear, are tendința de a cobora, după care urca din nou.Sunetul motorului nu este unul normal, in perioada aceasta.Nu se manifesta așa tot timpul, zile si zile , dar in ultima perioada am asenzatia ca problema se acutizeaza.Consumul a crescut cam cu 2 l/ 100km.Plus de asta accelerația se face cu dificultate in sensul ca răspunsul la apăsarea pedalei de accelerația, nu are răspunsul așteptat PTR motorizarea respectiva.
    Am fost la service Mercedes, au pus testerul si n-au găsit nimic....am încercat sa schimb pompa de pe rezervor, dar degeaba ...aceeași problema.o sa încerc sa i-au vacumurile la controlat.
    Va rog dacă aveți vreo idee....Contactați-ma.

  • #2
    E o problema destul de intalnita pt generatia respectiva de OM642 (320CDI).

    Acea ezitare apare in zona de timp necesara regenerarii DPF, unde una dintre conditii nu se indeplineste ( motorina insuficienta, temperaturi implauzibile, etc).

    Daca nu are erori curente si mai ales daca nu are tuning (soft sau powerbox) se incearca o reprogramare urmata de adaptarile de rigoare.

    In cazul in care nu isi revine, trebuie facut un test dinamic al sistemului de injectie si de verificat una alta pe la galeriile de evacuare, DPF, etc.

    De multe ori unul sau mai multe injectoare, dau rateuri in sarcina, de unde si rapaiala ce se aude atunci cand motorul ezita ....

    Daca are tuning, isi va reveni cu siguranta imediat ce se revine la starea originala (chiar daca "a mers foarte bine xxxxxKM si nu stiu cat timp...").
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Are tuning!ce trebuie sa fac in condițiile astea?o resoftare?

      Comment


      • #4
        Nu stiu daca "trebuie" sau nu!

        Pt o diagnosticare corecta si o rezolvare este bine sa pornesti de la varianta originala.

        In principiu, orice tuner care se respecta pastreaza software-ul original pt fiecare client in parte.

        La fel, in principiu daca pt masina ta este valabil un update de software (oficial - la reprezentanta sau la un atelier specializat) este putin probabil sa se mai potriveasca cu modificarile facute deja in calculatorul tau.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Am descoperit marea problema!! FURTUNUL DE LA INTERCOOLER avea o crapatura.

          Multumesc oricum de sfaturile primite.

          Comment


          • #6
            Salut!
            Si eu am aceeasi problema cu acceleratia,dar nu este doar un furtun crapat.Eu am pus-o pe tester,nu aparea nicio eroare de la injectoare,turbina,acceleratie sau ce mai banuiam ca ar putea fi.Am resetat-o,dar face in continuare asa.La mine face pe la 2000 de turatii,dar daca o pun pe manual nu mai face,deci ma gandesc ca poate fi ceva la cutie.
            Pe langa asta mai patesc si sa nu mai pot accelera,sa trebuiasca sa opresc si sa pornesc motorul ca sa mearga iar.
            Mi se mai aprind ocazional si becul de la aprindere si de la motor.
            I-am schimbat filtrele si uleiul la motor,acum urmeaza sa-l schimb si in cutie.Poate vad vreo schimbare dupa asta.
            Chestia asta cu acceleratia am mai patit-o si cu un S 320 2008,dar nu mai stiu care era probl.
            Daca a mai patit cineva chestiile astea si ma poate ajuta,v-as fi recunoscator.Poate reusim sa le dam de capat impreuna.

            O zi buna,
            Marius

            Comment


            • #7
              Daca se aprinde ocazional martorul motor, atunci cu siguranta calculatorul motor seteaza cel putin un eveniment care daca este citit cu un tester corect poate sugera o cauza probabila.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Multumesc de informatie.S-ar putea sa fie si la mine un furtun crapat dupa cum suna,trebuie sa-l caut mai atent.O sa ma duc si la mercedes sa-o verifice,dar nu prea am incredere in ei pt ca ultima data m-am dus si le-am spus ce simt la masina si ei au zis ca n-are nimic...

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF